|
Vem är online | Totalt 189 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 189 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| BO MED MIG I MALMÖ | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Fenris Utvandrad
Spelas av : Embla | Utvandrad
| Rubrik: BO MED MIG I MALMÖ tor 16 feb 2017, 14:33 | |
| HALLÅ!!! Jag ska flytta till Malmö i höst o det börjar bli lite lätt pinsamt uppenbart att jag inte kommer ha råd o bo där ensam, så ngn som vill bo med mig? Ingår en hund o två goskatter. Jag kan ta ansvar för o fixa lägenhet o allt praktiskt, o du kan få sovrummet (tänker mig en tvåa).
:fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns:
Kärlek mvh Ämplah |
| Malvado Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ tor 16 feb 2017, 16:05 | |
| Jag kan tyvärr inte erbjuda en rumskamrat. Men då jag bor i Halmstad så kan jag lova MASSOR AV TREVLIGA UTFLYKTER OCH BESÖK. OCH SÅ KAN DU KOMMA HIT OCH SÅ KAN VI LANA MASSOR AV VARG <3 <3 <3 |
| Lune
Spelas av : Embla
| Rubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ mån 20 feb 2017, 20:39 | |
| JAAAA!! Har ev boplaner, ska nog flytta ihop med ett ex o hennes dotter samt en tjej från min gymnasieklass c: Så det löser sig nog, o då kan vi utflyckta o lana hela tiden! |
| Ira Av Isblod
Spelas av : Mattiz
| Rubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ mån 20 feb 2017, 22:31 | |
| Jag flyttar ju tyvärr till Västerås/strömsholm i Augusti annars hade jag också kunnat erbjuda sällskap och massa lan! Då jag bor utanför lund :D
MALLIS, varför lanar inte vi någon helg? :D Jag kan enkelt ta mig till Halmstad juh! Hade ingen aning om att du bor där! |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ | |
| |
| | BO MED MIG I MALMÖ | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |
|