Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 109 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 109 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Rollspelsrelationer Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Rollspelsrelationer Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Rollspelsrelationer

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

Spelas av : Säl

InläggRubrik: Rollspelsrelationer    lör 08 okt 2011, 23:59

Åh, ja, till Vulcan söker jag nu rollspel framför allt. :'D men han behöver också relationer sedan tidigare, eller speciella relationer att utveckla. Jag ser mycket möjligheter i honom, och vill utveckla dem med folk!

Vulcan är en ytterst märklig företeelse att stöta på, inte egentligt ond men kan lätt framstå som det. Han är besatt av en allt igenom ond demon, något som driver honom mot ondskans kanter. Själv är han en lismande, manipulativ och ärelysten varelse, villig att göra vad som helst utan tanke på moral och heder. Han vet bara att göra saker på egoistiska vis, han har andra till att utnyttja och dra fördel av endast, och är skicklig på att manipulera.
Det han åtrår mest är makt, inflytande och respekt, men vill inte så i centrum för uppmärksamhet. utnyttjar andra för att nå dess mål, oja!

Relationer till honom kan väl vara det mesta. Möjligen en del han känt en längre tid, helst sådana han lyckats vrida lite lätt till sin fördel. Han manipulerar hemskt subtilt. :'D
Och det vore hemskt intressant att någon gång få rollspela hans sida då han verkligen kan influera någon, om någon känner sig villig att pröva på detta!

Kom till mig!
Naira
Naira 
Död 

Spelas av : Älg | Död

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    sön 09 okt 2011, 00:30

Jag kan tänka mig att offra Naira till en relation :'D Vet dock inte riktigt vad som skulle kunna passa då hon inte varit i Numoori så länge :/
Naira
Naira 
Död 

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    sön 09 okt 2011, 13:48

Kom och tänka på det, jag skulle behöva nån som pushar/tvingar Naira lite till att utveckla sina krafter, för hon kommer inte göra det själv xD Kanske Vulcan skulle kunna hjälpa henne med det? c:
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    sön 09 okt 2011, 22:11

Well, jag vet itne om det där med att hjälpa henne utveckla krafter. :3 Vulcan är då absolut inte hjälpsam av sin natur. Vad för slags hjälp till det skulle hon behöva, säg?

Jag läste på hennes info, och eftersom hon tycks vara tillabkadragen i andras sällskap, så kommer Vulcan ta det som ett perfekt tillfälle att leka översittare. Han är av en ganska grym sort - Finner han någon svagare än sig själv så är han itne sen med att utnyttja sin överlägsenhet. Hur elak han är i dessa situationer beror mycket på hur det står till i hans huvud för ögonblicket, han är inte alltid så väldigt elak. XD
Samtidigt är han ju hemskt snabb att underkasta sig för någon stark och respektingivande, beror helt på hur hon framstår!
Naira
Naira 
Död 

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    sön 09 okt 2011, 22:20

Tänkte om han kanske kunde vara lite överjävlig och på det sätter.. lirka fram krafterna.. Enda gången hon riktigt använder dem (än så länge) är när hon är rädd och utav chans att fly :/

Hm, det kan bli ganska så intressant det här XD
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    sön 09 okt 2011, 22:24

Ja, men det vore ju perfekt. :'D Han ser henne osm ett offer och jävlas, och så får hon slå tillbaka. Jag ser fram emot att spela på Vulcans fantastiskt fega självbevarelsedrift. ^^

Men vad säger du, ska vi starta ett rollspel någonstans? :3 Vulcan gömmer sig mest om dagarna, så natt, skymning eller gryning vore att föredra. Område spelar ingen roll för mig dock.
Naira
Naira 
Död 

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    sön 09 okt 2011, 22:28

Haha xD

Det tycker jag! 8D Vill du starta? Hade tänkt sova nu xD Om ja, någonstans vid numoori-slätten? c:
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    sön 09 okt 2011, 22:33

Jag måste också sova strax dock. XD Jag borde sova.. nu egentligen, om sanningen ska fram. Men jag kan starta imorgon givetvis, dock komemr jag hem först på kvällen. :3
Numorislätten blir bra indeed! elelr någonstans däromkring, vi får se. ^^

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Rollspelsrelationer    

Rollspelsrelationer
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: