Vem är online | Totalt 62 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 62 gäster. :: 2 Botar
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Ämplah vill rolla! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Elite Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Ämplah vill rolla! lör 24 sep 2016, 16:04 | |
| Hej nissar! Jag söker rollspel till typ alla mina karaktärer, men främst:
Elite, befinner sig i norra Numoori, han enda rollspel är i nordan men har kommer från Eriinari så därimellan kan han rollas c: Elite är en ond varg som är djupt störd och som är ganska svår att ha att göra med. Just nu driver han runt utan syfte över huvud taget och är ganska avstängd personlighetsmässigt. Men han håller också på o träffa Selva o tanken är väl att han ska bli inspirerad till att bli en bepansrad krigare. Han vill ha allt från fiender, bekanta till mordoffer!
Fenris, på väg från kenyak till ötamon/eriinari. Vill träffa coola vargar samt mat. Fenris är en sann revolutionary man. Han ämnar skapa ett numoori i fullständig anarki, där ingen makt finns och alla flockar är utrotade. Där han och hans följare kan leva som kungar och samtidigt ha ansvaret för att hålla landet fritt från översittare (andra än de själva hehe). Han söker vanliga möten med vanliga vargar men kanske främst fler följare och vargar han kan inspirera att starta liknande resor.
Persephone, befinner sig just nu i västra bergen/blodbergen och kommer snart röra sig ner i det som förr var det okända (numooris sydvästra sida). Persephone är en 40årig dam som levt större delen av sitt liv i en klan på glaciären (samma klan om Dantalian uppfostrades i). Där har hon lärt sig det mesta inom språk, historia, strid och geografi. Hon är mycket vis och också mycket slug, men använder bara sina stridskunskaper för att försvara sig. Hon anser sig redan ha all den makt hon behöver och behöver finna något att sysselsätta sig med i Numoori. Hjälp mig utveckla den här karaktären!! :D
Senast ändrad av Elite den lör 24 sep 2016, 18:27, ändrad totalt 1 gång |
| Bushi
Spelas av : Bubbah
| Rubrik: Sv: Ämplah vill rolla! lör 24 sep 2016, 16:29 | |
| |
| Elite Död
| Rubrik: Sv: Ämplah vill rolla! lör 24 sep 2016, 16:43 | |
| Heeeei <3 <3 <3
Vad har du för karrisar aktiva o var är dem o vill de träffa mina filurer? |
| Bushi
Spelas av : Bubbah
| Rubrik: Sv: Ämplah vill rolla! lör 24 sep 2016, 16:46 | |
| umm, Ayira är aktiv men vill inte att hon ska bli uppäten av dina <.< Yoru kan jag blåsa liv i och han är alltid lite små rolig och speciell.. |
| Elite Död
| Rubrik: Sv: Ämplah vill rolla! lör 24 sep 2016, 17:00 | |
| Mina babes äter ingen <3 Perspehone träffar gärna någon av dina voffar! Hon är dock i västra numoori! |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ämplah vill rolla! | |
| |
| | Ämplah vill rolla! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |