Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 107 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 107 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Släkt sökes! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Släkt sökes! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Släkt sökes!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
lemonplay 

Spelas av : lemonplay

InläggRubrik: Släkt sökes!    tor 16 jun 2016, 16:45

Hej!

Jag är ny här och söker släktingar till en ev.tik jag funderar på att skapa. Helst söker jag en kommande kull, men kan även tänka mig att hoppa in i en existerande kull eller "bara" få syskon, eller en förälder. All är av intresse då jag inte vill skapa henne utan någon koppling till andra i rollet.

Inget krav på att hon ska spela med sina släktingar, även om det vore kul. Kan spela henne antingen från valp eller vuxen.

Tänkte mig någon "vanlig" ras som tex gråvarg eller bergsvarg, men rasen spelar inte så stor roll. Huvudsaken är att hon blir helt utan krafter, och gärna någon jordnära färg. Typ vit, grå, svart, brun, beige, etc... Kanske är hon utstött från på grund av sin brist på krafter?

Karaktären är inte helt klar än, men i grova drag är hon snäll, naiv och lekfull. Hon ska inte heta Lemonplay, utan det är bara mitt nick.

Som sagt - allt är av intresse och jag är inte kräsen :)
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod

InläggRubrik: Sv: Släkt sökes!    fre 17 jun 2016, 07:02

Hej!

Så roligt att du hittat hit! Sidan har hamnat i en period av lite lägre aktivitet än vanligt, så det tar lite längre tid för medlemmar att titta in och svara, men jag hoppas att du ska trivas här på Numoori :D

Jag har tyvärr inte någon nuvarande karaktär vid liv som jag lätt kan ge ett nytt syskon av det slag du söker, men jag har en tidigare karaktär (som tyvärr är död nu) som du skulle kunna få spela en släkting till om du vill! Du kan läsa om Kele på hennes profil här (länk) och på hennes wiki-sida (länk). Hon var en "vanlig" varg (så vanliga som de nu blir i Numoori), med naturliga färger och mönstring, och var helt kraftlös.

Vill du diskutera idéer, bara prata eller söker någon att rollspela mot så bara hojta eller skicka ett PM ;D

Fridens liljor, och välkommen till Numoori!
//MPh
Valendore
Valendore 

Spelas av : Freja / Aka

InläggRubrik: Sv: Släkt sökes!    tis 28 jun 2016, 18:55

NÄMEN..

Jag skulle precis posta ett inlägg om att även jag söker lite relationer till min valpis! Än så länge har jag bara slarvat ihop en lös historia på min profil (hela min profil är väl än så länge ett diffust slarvtrassel, heh). Hade tänkt ha honom som någon gråblodsblandning ändå, med någon eventuell färgskvätt a la kreschim- eller/och naktakivarg på mammans sida kanske.

Om du vill får du gärna kika på den och se om det kanske vore intressant att spela Valendore's äldre syster? Du får såklart all frihet att forma din karaktär exakt som du vill! Jag anpassar vad jag skrivit under familjerelationerna, i så fall. Hade tänkt ha henne som npc så länge annars.

Men! Om du är på så vore det kalas, om inte så rollar jag gärna med dig ändå någon gång :D

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Släkt sökes!    

Släkt sökes!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Släkt sökes
» Naktaki släkt
» The last Kill [söker slakt-objekt]
» Söker släkt, vänner och fiender
» Ond sökes~ :3