Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 20 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 20 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Trio söker rollspel! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Trio söker rollspel! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Trio söker rollspel!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Trio söker rollspel!    mån 14 dec 2015, 01:31

Trio söker rollspel! 2uenyft


Halloj!

Nu råkar det vara så att inspirationen till att rolla har kommit tillbaka till mig likt ett slag med en slägga i skallen. Så jag är jättepepp på att få igång mina karaktärer igen och börja rolla och föra deras resa i Numoori framåt!
Och precis som titeln på denna tråd beskriver så är det mina tre damer Selva, Lelirium och Ethiezhte som söker rollspel just nu! Det är dessa damer som behöver komma igång ordentligt då de har mycket som väntar dem. c:
Ni behöver inte oroa er för att de ska bitas, möjligtvis att ni bör oroa er en hel massa för Selva, men de andra två ska inte utgöra någon större risk! Selva är en 19-årig dam som är psykiskt störd -på riktigt har hon en mental instabilitet vilket gör henne oberäknelig, aggressiv och otroligt opålitlig då hon agerar lite precis som hon vill, meeen det finns säkert någon där ute som vill ha lite spänning i vardagen! Medan Lelirium är en ung liten hona med otroligt vänligt sinne och en vilja att hitta någonting gott och älskvärt hos alla, - alla förtjänar en chans. Och sist och för stunden minst av dem har vi valpen Ethiezhte! Väldigt sluten, tystlåten liten valp som iakttar varenda detalj i omgivningen och hos andra vargar. Hon är en ytterst trasig själ, men hon önskar ingen något illa.

Selva befinner sig just nu vid Döda Skogen - Eldskogen. Hon kommer röra sig norrut mot Kaiwood.
Lelirium befinner sig just nu i Kaiwood, kommer börja röra sig västerut mot Ken-Yak.
Ethiezhte befinner sig i Ötamon och kommer röra sig mot Itrozo.

Tveka inte att höra av er, alla tre brudarna vill skaffa sig nya bekantskaper! :3
Hesther
Hesther 
 

Spelas av : Lollipopocoaster


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    mån 14 dec 2015, 09:29

Skulle jättegärna rolla med dig! Kan tänka mig att rolla mot vemsomhelst men är i Döda Skogen just nu med Hesther så det kanske skulle passa med Selva! Sen kan vi alltid rolla fler karaktärer i framtiden :)
Har självt inte rollat på flera år så håller på att komma igång igen själv ^^
Volga
Volga 
Död 

Spelas av : Zee | Död


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    mån 14 dec 2015, 19:34

Volga befinner sig även han i Döda Skogen och kan träffa på Selva. :)
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    mån 14 dec 2015, 21:40

Ja vad roligt! Selva träffar gärna både Hesther och Volga!
Hon är som sagt en lite speciell karaktär, och då jag inte rollat på ett tag kommer det nog ta lite tid för mig att komma in i henne igen, men det ska nog gå finfint! C:

Jag skriver PM till er så får vi prata lite mer om vem som ska börja starta rollspel och sådant 8D
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 20:59

Ingen som skulle vilja träffa Lelirium eller Ethie?? Dom är båda lugnare och mycket tryggare karaktärer att möta än Selva~

Annars om man vill ha lite spänning och absolut inte vill att ens karaktär ska kunna slappna av så finns det fortfarande plats hos Selva, så hon kan träffa fler vargar hon med c:
Sideri
Sideri 
Utvandrad 

Spelas av : Zee | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 21:15

Jag har Sideri, som befinner sig i Blodbergen, men det kanske är lite för långt bort för Lelirium/Ethiezthe?  :D
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 21:21

Ethie är väl då den jag har närmast där, fast hon kom just från Blodbergen... Hon befinner sig just nu på Azhekaslätten, påväg mot Ötamon >wo    lite väl långt ifrån varandra kanske...
Sideri
Sideri 
Utvandrad 

Spelas av : Zee | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 21:31

Skulle kunna flytta Sideri litegrann då hon teoretiskt sett inte är utplacerad ännu...
Kanske till Azhekaslätten? Ligger ju hyfsat nära Blodbergen iaf. 
Hon skulle väldigt gärna träffa Lelirium oxå.  :D
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 21:37

Vore perfekt om Sideri och Ethiezhte kunde mötas på Azhekaslätten! Haha, stackars valpen Ethie möta stora stygga vrenen xD   men det kommer bli intressant, Ethie är ju inte som andra valpar :3

Sen så befinner sig Leli just nu vid Kaiwood/Numoorislätten så hon är väl lite väl långt borta. Men hon kommer söka sig till Blodbergen, så om Sideri stannar där i närheten en längre tid kanske de stöter på varandra c:
Sideri
Sideri 
Utvandrad 

Spelas av : Zee | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 21:41

Azhekaslätten blir bra!
Hon kan hålla sig i närheten så kanske hon stöter på Lelirium också?
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 21:57

Det blir jättebra! Startar du ett rollspel där eller vill du att jag ska starta med Ethie?

Vi får se hur lång tid det tar för Leli att röra sig från Kaiwood till Blodbergen. Hon är en ung valp, finns mycket att titta på som kan dra ut på tiden när man är på vandring ;3
Sideri
Sideri 
Utvandrad 

Spelas av : Zee | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    tor 17 dec 2015, 22:03

Haha så sant! <3

Skulle kunna starta ett rollspel imorgon, men beror lite på. Annars kan du börja.
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    sön 20 dec 2015, 17:22

Selva har 2 platser lediga för rollspel. Hon befinner sig just nu mellan Döda Skogen och Eldskogen.

Ethiezhte har 3 platser lediga. Hon befinner sig på gränsen mellan Azhekaslättem och Ötamon.

Lelirium vill jättegärna träffa andra vargar! Hon befinner sig på Numoorislätten, och har alla platser lediga för rollspel!
Chytroi
Chytroi 
Död 

Spelas av : Zee | Död


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    sön 20 dec 2015, 20:59

Jag ska placera Chytroi på Numoorislätten tänkte jag, kanske Lelirium vill träffa på honom? :)
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Trio söker rollspel!    sön 20 dec 2015, 23:18

Leli vill mer än gärna träffa Chytroi! Om inte du vill skapa ett roll så kan jag fixa det, men hinner inte ikväll då jag måste hinna få lite sömn innan man ska upp och jobba imorn c:
Jobbar till 19.30 imorgon, bör vara hemma vid åtta, så kan skapa då om inte du hunnit före mig :3
 
Trio söker rollspel!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker rollspel!
» Söker rollspel!
» söker rollspel
» Söker rollspel
» Söker rollspel <3
Hoppa till annat forum: