Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 19 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 19 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
nej, fy fan. Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
nej, fy fan. Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 nej, fy fan.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: nej, fy fan.    lör 17 sep 2011, 13:16

Ja. Här i denna tråd får ni skrika som dårar på mig för att jag övergett er.
För det har jag. Shit, jag hade en aktiv period, startade massor med planer med diverse människor .. sen bara kollapsade det.

Jag har absolut noll lust för att rolla varg just nu. Nian har börjat, och med den klass som jag befinner mig på, av hela skolan kallad saker som helvetesniorna, djävlarna, 'megafonen', och annat som säger någonting om vilken nivå av mogenhet denna klass befinner sig på, tar jag tillvara all fritid jag har för att göra saker jag känner för, som inte innebär någon press för mig. Hästarna, Dimension, slötittande på olika serier, bland annat.
Just nu känns Numori som ett tvång, någonting som pressar mig och ger mig så fans dåligt samvete.
Jag vet inte hur många månader jag varit oaktiv här. Förmodligen är jag bortglömd redan, och det är ju bra :)

Men ja. Angående planerna. Az, sorry att jag hållit dig tillbaka. Hitta någon annan som kan spela Dimitrijs syskon, jag var verkligen pepp på hela iden, men nu är jag så oaktiv att det bara skulle vara fel för mig att försöka klänga mig kvar vid den. Hade tänkt skriva det för länge sedan, men så försvann Mikkis .. någonstans .. xD och jag väntade tills hon kommit tillbaka. Har redan kontaktat henne.

Sedan var det väl sådär lite halvseriöst att jag skulle ha fått skapa min vampyrbebis Neko igen? Kommer inte ihåg om jag talade med Millan eller Mikkis, men det var väl Mikkis främst. Men nu när det blivit aktuellt med nya vampisar, och så stora massor är intresserade, drar jag tillbaka även det. Även om jag hoppas att jag, om jag någon gång blir aktiv nog igen, kan återskapa honom.


Jag hoppas i alla fall någon här är beredd att förlåta mig, och ta tillbaka mig i Numoris härliga värld när jag kommit ur denna första riktiga period av Numorioaktivitet jag haft sen ... ja, sen jag började rolla här.
Behöver ni ta kontakt med mig, finns jag på dimension, eller matuski@hotmail.com .
Så.
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: nej, fy fan.    lör 17 sep 2011, 14:17

Jag har fullt förstående för din situation Teme. Jag har varit där - i en sådan klass - och lyckligtvis levde jag mig ur den. Jag förstår att det kan ta tid, och förstår även dina känslor över hur Numoori pockar på uppmärksamheten och kan övergå i ett tvång och skuldkänslor för att man inte svarar etc.

Jag vill då tala om för dig att - även om jag vet med mig att jag tjatat en del över att du inte varit här, för det har jag (ville ju få igång Dimitrij...) - jag är glad att du berättar detta. Nu slipper jag undra, och du slipper känna att jag sitter och väntar. C:

Jag är inte arg. Jag är inte ledsen, frustrerad, något sådant. Jag är just nu glad faktiskt C: Glad över att du talat om detta så att jag vet, istället för att undra. C:

Lycka till med klassen, och allt annat för den delen ;D

Och vill du komma tillbaka till Numoori imorgon, om några månader, år, så kommer säkerligen Numoori finnas kvar här och välkomna dig tillbaka C:

Gå med gott samvete C:
Fridens liljor~
Mikayo
Mikayo 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: nej, fy fan.    lör 17 sep 2011, 14:18

Saknar Tem :'U

Men förstår självklart att det är svårt, jag har själv mina perioder, aktiva som oaktiva..
Kom tillbaka när du har orken :)
 
nej, fy fan.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: