| Rollarglöd här gubbar! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Törne Utvandrad
Spelas av : Bellz | Utvandrad
| Rubrik: Rollarglöd här gubbar! tor 28 aug 2014, 23:11 | |
| Sömnig rubrik. x3 Ja, har inte haft någon lust för rollningen nu i somras. Märker att när jag är ifrån rollandet ett tag så känns det bara blääääää... Men när jag börjar rolla igen så känns det mer... JAG VILL ROLLA MEEEEEER!!! Stort problem när det inte finns mycket roll att svara på. x3 Det kanske det gör men kan inte hålla koll på allt. (A)
Jag söker folk att rolla med nu i alla fall. Men jag orkar fortfarande inte ta tag i alla karaktärer på en gång. Börjar med några i taget för att komma igång lite sådär igen...
Så jag söker roll till...
... Törne... Har en ledig rollplats på tidslinjen. Törne befinner sig vid Numoorislätten/Lövskogen. Var tänkt att han skulle gå med i Cierzo men är öppen för allt som kan hända. Mohahaha... Märks att jag inte rollat på ett tag. x3
...Orkidé... Vill ha fler relationer till henne så söker 1-2 roll där. Nu tappade jag bort hur många roll hon har igång. x3 Men det är flera som står stilla.
...Mugen... Hon mår inte alls bra för tillfället men får lite helande hjälp av Theia. Dock kommer hon inte vara helt återställd efter det mötet och förmodligen kommer få tampas med inre blödningar och sådant där. Men vill ha lite fler relationer till henne med.
PM eller svar här på tråden går bra vilket som. ^_^ Men vill ni diskutera lite längre så ta det gärna i PM. :) Jag kommer försöka komma igång med fler karaktärer senare. Men orkar inte med alla för tillfället. |
|
Ehfra
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! fre 29 aug 2014, 08:45 | |
| Har typ lite alla möjligt varglikt att tillgå xD Kolla min karaktärsstatus! :) |
|
Buraindo NPC
Spelas av : Bubbah | NPC
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! fre 29 aug 2014, 11:10 | |
| Bura behöver komma igång och jag måste ta reda på hur han är och vad han kan c: Och Luma lika så ^^ |
|
El'the Immiker Död
Spelas av : Punkis | Död
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! fre 29 aug 2014, 11:53 | |
| Jag har Immiker, två ostartade som jag vill starta, Blindir och Tezuka :3 Mina andra två bebisar är lite fulla |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 01 sep 2014, 18:56 | |
| Är det någon särskild karaktär ni vill träffa? :) |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! lör 06 sep 2014, 21:25 | |
| Nu har Törne 3 lediga rollplatser. :D |
|
El'the Immiker Död
Spelas av : Punkis | Död
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! sön 07 sep 2014, 17:59 | |
| Jag har inte någon av mina i närheten, så dem ligger lite dumt till .3. |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 14:42 | |
| Törne befinner sig just nu kring Höstskogen/Solstäppen/Stormstäppen. Finns det någon därikring som skulle vilja möta honom? |
|
Tannin
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 14:44 | |
| Oh ja!
Tannin och Törne borde ses igen! De lekte ju som valpar (om jag inte minns fel), så det vore nog roligt med ett återseende :'D
Kanske kan kasta in Oscuro eller angelus också, beroende på vad du tycker och hur rollet artar sig. Men Tannin är den jag lägger mest fokus på just nu ;D |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 14:45 | |
| JA! De lekte och hade så kul. :D Det vore jättekul om de skulle ses igen! :D |
|
Tannin
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 14:49 | |
| Jag kan skapa ett rollspel på en gång 8D |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 14:51 | |
| |
|
Tannin
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 14:53 | |
| Han kan få möta Paimonia också, ifall hon vill. Hon är kring Höstskogen / Slätten just nu. Och hon behöver rollspel så :'D
Ifall det är intressant, kan du få skapa ett? Kanske vi låter det bli ett kortare roll, hon har liksom lite bråttom, men hon behöver lika väl träffa massor med folk så xD |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 14:58 | |
| Ja! Pai och Törne kan träffas med. :D Absolut, jag kan skapa det rollet. Någon särskild plats? |
|
Tannin
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 15:00 | |
| Kvittar egentligen. Höstskogen eller stäppen. Det är där hon håller till just nu, vandrar västerut :'D
Har skapat nu åt Tannin och Törne, i Höstskogen. "Månsken". |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! mån 11 jan 2016, 15:02 | |
| Ok. Då ska jag fixa ett roll. :) Super! |
|
Sirhaan Död
Spelas av : Zee | Död
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! sön 17 jan 2016, 10:42 | |
| Jag har Sirhaan i Höstskogen/Solstäppen. Ska försöka komma igång med honom nu. Får väl se hur det går...
Så om du har nån där så vill han gärna träffa denne. :) |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Rollarglöd här gubbar! | |
| |
|
| Rollarglöd här gubbar! | |
|