Cerulean
Spelas av : Julia
| Rubrik: Julias karaktärer fre 15 aug 2014, 17:50 | |
| Här har jag mina karaktärer! All information uppdateras så ofta det finns något att uppdatera så du kan räkna med att listan stämmer. Vill du rolla? Skicka ett meddelande på Discord, eller PM på någon av mina karaktärer. Säg gärna till i sidans chatt vilken karaktär du skickat meddelandet till och att du gjort det, så jag inte missar något. Många av mina karaktärer är väldigt flexibla och kan ta rollspel både i och runt området de befinner sig i. Fråga! - AKTIVA KARAKTÄRER varje namn är en direktlänk 2. Ehfra, Ljusets Krigare, Sanctevra 3. Othello, Lykoris, Kaiwood (rörlig) 4. Ronia, Isil Anar, Lövskogen 5. Nibber, Flocklös, Norspiret 6. Ceylon, Flocklös, Tassemark (rörlig) 7. Vit, Flocklös, Västra bergen 10. Gwyn, Flocklös, Skuggfall 11. Khonsu, Flocklös, Acherati 12. Björnloka, Tenebris, Civitas (oskapad) - TIDIGARE KARAKTÄRER 1. Tei, lämnat Numoori (2015-2017) 2. Pan, NPC i Isil Anar (2016-2018) - Mer information om respektive varg kan hittas på deras wikisidor, dessa finns länkade på deras karaktärsblad. |
|