HEJ ALLA KORVAR!
Ja, nu är det så, att jag ska flytta till Tyskland nästa helg och måste packa lite och så, så den kommande veckan kommer jag nog inte svara på några roll (för du har ju varit SÅ aktiv de senaste 2 veckorna), och osäker på om jag ens kommer kika in på sidan.. Kan försöka pressa fram nåt innan jag försvinner helt, men kan inte lova nåt~
I samband med flytten så ska jag spendera en fyra veckor med min sambos familj då vi ska fira hans lillebrors jugendweihe (googla om det är av intresse) bland annat. Kanske kan jag komma in vid nåt tillfälle under de fyra veckorna, men vi får se c:
Jag kan inte säga NÄR jag kommer tillbaka heller... Och jag kommer försvinna från Skype också antagligen. Men som sagt, jag är osäker på hur länge jag kommer vara borta och hur mycket möjligheter jag kommer ha till internet och så~
De karaktärer det här gäller är följande: Zayev och Naira (förlåt för att ni får vänta ytterligare med bäbisarna D': *sämst förälder*), Thrar, Lainadan, Elphaba, Nephania, Mazoga, Bianca (pausad, men skriver upp henne ändå, för att jag kan.), Sei (Böb), Abraxas och Öfrin
Ni som rollar med mig: Jag fortsätter jättegärna med rollspelen, även om jag varit rätt... off en längre tid nu... Jag skyller dock allt på stress.
Tack i förväg för förståelse, och så återkommer jag när jag kan och hinner 8D *kastar fredsliljor på alla*