Vem är online | Totalt 113 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 113 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Slänger ut ett fiskenät, | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Im'rahl Utvandrad
Spelas av : Jenn | Utvandrad
| Rubrik: Slänger ut ett fiskenät, fre 17 jan 2014, 11:55 | |
| I hopp om att försöka få lite fiiiiiisk. Nej men, tänkte höra mig för lite lätt i sökandet på roll och ev. någon relation till min karaktär tills dess att han ska startas. Imrahl är en relativt nyanländ individ till Numoori (Varit i landet i ca 1 månad, kom över benkusten. För tillfället är han i närheten av gränsen mellan Eldskogen och Sienna.). Han är av rasen Eldar. Information om rasen finns här --> http://numoori.wikia.com/wiki/Eldar <-- Han är en lugn och tålmodig filur. Stolt över sitt släkte och något arrogant, då han anser sig stå över den vanliga vargen men inte så att han är otrevlig och vill andra illa. Tvärtom, han har en genuin nyfikenhet för vargen och alla dess raser. Trots detta så föredrar han att hålla sig i bakgrunden och betrakta saker och situationer på håll. (Detta kan komma och ändras något efter att jag kommit in i karaktären.) Fjupp på er!
Senast ändrad av Imrahl den sön 19 jan 2014, 04:05, ändrad totalt 2 gånger |
| Ghadam Crew Död
Spelas av : Kreftropod | Död
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, fre 17 jan 2014, 12:27 | |
| Jag har ett antal fiskar han säkert kan ha fångat, träffat eller sådär. Och säkert någon han kan träffa sen också C;
Hur länge har han varit i landet? Nyanländ som nu, denna vintern, eller nyanländ som för något/ra år sedan? Har han varit här ett litet tag så har jag en del filurer som har vandrat runt och som han säkert kan ha mött. Kanske slagit följe med ett tag? Eller om vi kan hitta på något intressantare C;
Är han bara precis nyanländ så har jag kanske någon som kan ha mött honom precis när han anlänt? Via benkusten eller glaciären? Azazel har haft en förmåga att möta nyanlända vid benkusten C; |
| Im'rahl Utvandrad
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, fre 17 jan 2014, 13:03 | |
| Åh. Så fint c':
Det jag tänkt mig är att han varit i Numoori i högst en månad, så han är rätt ny. Men på den tiden har han säker hunnit träffa på någon c: Han anlände via Benkusten och är vid tillfället i närheten av gränsen mellan Sienna och Eldskogen.
Vi kan gärna hitta på något intressantare också. Håhå. ^_^ |
| Akira Död
Spelas av : Emmsa | Död
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, fre 17 jan 2014, 13:05 | |
| Imrahl kanske kan ha mött Suzu eller någon/några andra av mina karaktärer? Och jag ställer som sagt upp på roll när han är redo att rollas. ;) |
| Önja Utvandrad
Spelas av : Vic | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, fre 17 jan 2014, 13:13 | |
| Beroende på vart han befinner sig så har jag några karrisar som skulle kunna ha mött honom eller kan möta honom :-) |
| Im'rahl Utvandrad
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, fre 17 jan 2014, 14:25 | |
| Akira: Absolut. Så länge du har någon karaktär som hållit till vid savannen så kan de ha träffas vid c:
Önja: Som sagt, i detta nu, då han startas så är han vid gränsen mellan savannen och Eldskogen c:
Senast ändrad av Imrahl den fre 17 jan 2014, 19:45, ändrad totalt 1 gång |
| Önja Utvandrad
Spelas av : Vic | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, fre 17 jan 2014, 15:03 | |
| Ja men då har jag Zaynah (min stäppvargstik) och Önja som befinner sig där (nu är Önja en liten valp och kanske inte bör gå så långt) |
| Im'rahl Utvandrad
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, lör 18 jan 2014, 22:53 | |
| Han kan gärna träffa på Zaynah (: |
| Im'rahl Utvandrad
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, tor 30 jan 2014, 22:35 | |
| *Slänga ut en fiskelina... i smyg*
Imrahl är nu startad och vill gärna träffa på andra wulfs. (: |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Slänger ut ett fiskenät, | |
| |