Vem är online | Totalt 197 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 197 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Acier Död
Spelas av : Mattiz | Död
| Rubrik: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 01:24 | |
| Ja nu vill jag adoptera bort två av mina karaktärer om detta fungerar! Bilder osv finns till båda, den ena är min Caza hane Nirak och den andra snart födda Ethan(Ethanimero)
Skriv vid intresse! :D |
| Selva
Spelas av : Lullu
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 02:21 | |
| Meh! Skulle inte Nirak och Selva mötas för att du ville ha med honom i TDN?? :C |
| Saderk NPC
Spelas av : Skruk | NPC
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 11:44 | |
| OMY GAHD! Nu vill jag verkligen ha plats ju!! *smälter bort* Jag vill åh som jag vill!! Men jag kan inte :'c men ååååh *dör* |
| Acier Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 12:08 | |
| Haha joo, men jag har verkligen inte tid för så många karraktärer x) Planerar dödsfall kors om tvärs här, så jag vill ta ner mitt antal rejält och så är det :) Vill ju kunna vara aktiv!
Synd att du inte har plats ;D |
| Meldew Utvandrad
Spelas av : Skruk | Utvandrad
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 12:15 | |
| Jag kommer få en plats över snart men den ville jag spara juu, men nu kan du inte bara komma här och fresta med Ethan *gråter litet* för då bara måste jag ah honom ju :c Får Priritera, men vilka? GUUUHD vad svårt!
"Men... Ja! Precis.... Nej? Kanske?" <--- Mina tankar, och så har jag huvudvärk också... Men jag återkommer... // Skrikson Zhetan, Saderk m.fl |
| Acier Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 12:38 | |
| Eeeee YAY! Ja Ethan är en sötnos, du får jätte gärna ändra lite på honom(personlighetsmessigt) alltså också så han passar dina önskemål ^^ |
| Sirocco
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 21:58 | |
| Nu har jag bestämt mig, efter en massa argumenterande med mig själv, att Jag vill ha Ethan, om jag får det vill säga. Jag älskar hans design, hans personlighet och hans familj. Jag ville ha en ur kullen från början men fick inte chansen och kunde inte motstå den här raringen <3// Skrikson |
| Acier Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! tis 03 sep 2013, 22:59 | |
| Haha underbart skrikson! Jag tackar och bockar att någon så super värdig som dig vill ha honom <3 Haha HE IS ALL YOURS! :D och snart kan du börja rolla honom, efter lite trix i familje rollet där alla dör typ. x) |
| Acier Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! fre 06 sep 2013, 00:48 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! | |
| |
| | [Avslutat] Två av Mattiz masterpice! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet