Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 100 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 100 gäster. :: 2 Botar

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Flock söker medlemmar! 8D Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Flock söker medlemmar! 8D Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Flock söker medlemmar! 8D

Gå ner 
+3
Chessy
Liberos
Thrar
7 posters
FörfattareMeddelande
Thrar
Thrar 
Död 

Spelas av : Älg | Död

InläggRubrik: Flock söker medlemmar! 8D    sön 01 sep 2013, 20:21

Som jag sagt tidigare så har Thrar fått den stora äran att ta över Andheraa, eller Revántos som den kallades tidigare. Just nu är det bara Thrar i flocken, vilket leder till att det skulle behövas lite flockmedlemmar 8D Det är det jag är här för att ragga ;D Först, lite information om Andheraa;

Till att börja med finns det inte ett jättevanligt rangsystem. Thrar ville behålla det Aamon (den varg som gav henne i uppgift att ta över flocken) hade planerat: att ingen har en rang över någon annan och att allas röster ska bli hörda. Thrar som är uppvuxen i ett vanligt rangsystem har lite svårt att göra precis så som Aamon kanske önskade att det var, men hon har gjort så gott hon kunnat utan att det ska kännas fel. Vilket leder till att rangordningen ser ut som följande:

Flockledare: Thrar
Beta:
Rådgivare:

Betan och rådgivaren/rådgivarna har egentligen samma rang, den enda skillnaden är att betan tar över efter Thrar om inget annat sägs/händer.

Efter dessa tre kommer resten av flocken. Det kvittar om du är krigare, väktare, barnvakt, jägare eller stridstränare - här har alla samma rang.
Valpar räknas inte till någon rang alls, utan är bara en hög med valpar.

Längst ner i listan finns de ranglösa: de hängda. Här kan man riskera att hamna om man begått ett allvarligt brott. Härifrån får man sedan jobba sig uppåt igen och bevisa att man faktiskt är värd det. Det går inte att få tillbaka sin rang bara sådär, oavsett vem du är.

I sin förra flock hade Thrar någonting som liknar en domstol. Alla fick säga sitt om brottet och straffet och dylikt men i slutändan var det hon som bestämde. Detsamma gäller i Andheraa.

Det var lite information om Andheraa c: Jag sitter själv och funderar på lite saker som skulle kunna tillkomma, men jag tänker mig att mycket tillkommer efter hand c: Finns det frågor om någonting är oklart så fråga på 8D Så ska jag försöka svara så gott jag kan 8D
Och finns det folk som är intresserade av att joina så hojta till, så tar vi ett roll och ser om din karaktär och Thrar kommer överens 8D

OBS! Om du önskar en hög rang till din karaktär får denne lov att arbeta sig upp c; Thrar är inte den som litar på folk bara för att de säger att de är värda det, hon måste se det och få förtroende för dem c:

Ha det så fint :'D
*kastar fredsliljor på alla*
Liberos 
Död 

Spelas av : Elsa | Död

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    sön 01 sep 2013, 20:45

*fångar en lilja och sätter den i en vas*
Jag är intresserad. Dock inte på denna vargen, utan på min icke rollade Chessy. Hon är lite vilsen (har tänkt mig henne så) så en flock skulle vara bra för henne. Hon är som Thar, har inte lätt för att lita på någon. Inte alls.
Thrar
Thrar 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    sön 01 sep 2013, 21:19

Åh, vad roligt 8D De kanske kan lära varandra att lita på folk c': Ska vi ta ett roll mellan dem sen när du känner dig redo med Chessy? 8D
Liberos 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    sön 01 sep 2013, 21:21

Jag är redo nu, om du vill xD är inte den som skriver längst, men jag ska försöka xD
Thrar
Thrar 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    sön 01 sep 2013, 21:30

Åh, okej 8D Att skriva långt är verkligen ingenting jag begär, så det är ingen fara <3 Jag skriver inte heller alltid så långt 8D
Chessy 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    sön 01 sep 2013, 21:37

Det blir asbra! Joina till flocken med tillitsproblem nu gott folk xD
Shiva
Shiva 

Spelas av : Emmsa

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    sön 01 sep 2013, 22:15

JAAAAAAG vill vara MEEEEED! Haha, eftersom att jag nu har mycket mer ork och kraft (det där med ledarrollen var inget för mig), plus att jag verkligen gillade flocken och vill se hur långt den kan utvecklas med Thrar, så vill jag verkligen inte missa detta! Jag kommer att peta in en varg hit, var så säker. Vem det blir är ännu inte klart, men vänta och se bara, ni kan räkna med mig 8D
Thrar
Thrar 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    mån 02 sep 2013, 11:15

*sprattlar som en galen torsk* Blir så glaaaad med fooolk :'D Det är bara att peta in och peta på 8D
Mizumi
Mizumi 
Vandrare 

Spelas av : Tzou

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    tis 03 sep 2013, 21:08

Går det att peta in Mizumi och hennes syrra Nini'ari, tro? 83
Två föräldralösa valpar som söker hem C:
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    ons 04 sep 2013, 17:28

Jag ahr kanske någon som skulle kunna gå med. Beror lite på..
Thrar
Thrar 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    tor 05 sep 2013, 18:45

Tzoura: Jadå 8D Det är inte några problem c: Eftersom att åtminstone Mizumi snart kommer kunna räknas till vuxen så är det lugnt c: Hur gammal är hennes syster?

Loco: Är du osäker så fundera på c: Och... er... nyfiken jag undrar... beror på vad? 8D xD
Mizumi
Mizumi 
Vandrare 

Spelas av : Tzou

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    tor 05 sep 2013, 19:02

Nini'ari är 7-8 och Mizumi är lite som en förälder till henne då C:
Elphaba
Elphaba 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    tor 05 sep 2013, 19:09

Så länge Mizumi håller lite extra koll på Nini'ari kommer Thrar inte se några problem 8D

//Thrar
Thrar
Thrar 
Död 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    ons 15 jan 2014, 23:32

Efter lite om och men måste jag tyvärr meddela att Andheraa inte längre finns som flock :/ Har pratat med admins och mods om det och vi kom fram till att det var lika bra att plocka bort den helt, då flocken saknar allt vad heter mening. Just nu är det nämligen bara en (egentligen inte ens det) flock där Thrar är ledare på grund av dåligt samvete... :/ Hon vill egentligen inte vara flockledare igen. Heck, hon vill egentligen inte ha med en flock att göra.. Så, därför kommer Andheraa inte längre finnas till >:

Förlåt alla som var intresserade, men förhoppningsvis har era karaktärer hittat någonting annat i livet. Framför allt då denna tråd har stått still i.. ja, 100 år ungefär. F'lååååt >:

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Flock söker medlemmar! 8D    

Flock söker medlemmar! 8D
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker flock???
» Söker en flock att gå med i
» Söker flock!!
» Söker flock =D
» Söker ev flock? :3