Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
fre 26 apr 2024, 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 11 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 10 gäster.

Muriel


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...

Gå ner 
+8
Mikayo
Natzair
Acier
Zayev
Saturn
Azazel
Luma
Damon
12 posters
FörfattareMeddelande
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 20:47

DET ÄR KUL! MWHAHAHAHHAA nu ska vi se hur mkt ni kan om min lilla bebis tihihihihi


http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1107311255355442&a=1&
Luma
Luma 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död


InläggRubrik: *    sön 31 jul 2011, 21:00

Man sög ju!!
Har ju inte alls hängt med denna varg under den tiden jag har varit med här ^^'' *fail*
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:02

Du, Jag, Rolla! Då jag uppenbarligen vet för lite ;D
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:07

JAA ALLA SOM VET FÖR LITE MÅSTE ROLLA MED MIN BEBIS! >:: hihihiihihih
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:09

Jag gissade på några stycken som jag tyckte lät bra. xD
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:13

Ska nog göra såna hära frågor för alla mina karaktärer.. om jag orkar... eller typ "vem på numoori är DU?" XD fatta kuul
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:26

Åh så roligt 8D

Vore skithäftigt om du gjorde ett "Vem på Numoori är du?" quiz XD
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:29

Ja men då måste jag samtidigt veta lite om alla vargar typ fullt ut så att inget blir fel mwhaha xD
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:29

Vem i Numoori är du-quiz skulle jag svara på med all säkerhet. xD
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 21:59

JAA men fett kul ju thihihi 8D Först behöver man väll typ olika personligheter att gå efter D:
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 22:03

Jag var sämst utav alla X''D
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    sön 31 jul 2011, 23:16

MEN NAW XD Jaa, har ju inte damons historia skriven, utan de är nog de äldre medlemmarna som känner till den.. asså de som vart me en längre tid om ja inte skvallrat >:
Acier
Acier 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    mån 01 aug 2011, 03:06

Blub, Mattiz är en Damon nörd xD Svarade fel på endast sista frågan, that sucks x)
MEN DAMN you mikkis, vadå som om någon skulle svara på att Ascar var den Damon kärat ner sig i? -.-'
LÖWL!!!!
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    mån 01 aug 2011, 03:26

fan vet jag!? >: Hon existerade på "hans tid" och de är det inte många vargar som gör idag! D:
avatar
Natzair 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    mån 01 aug 2011, 22:54

Jag vet för lite om din bäbis, vi rolla! D: Fick bara 40%... hehe ^^'
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    tis 02 aug 2011, 00:31

nooooohs D:
Mikayo
Mikayo 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    tis 02 aug 2011, 01:50

Jao, fast hon var la lite innan tror jag? eller hon kom jävligt tidigt till Numoori iaf ^^ hööhö
men han var väl ung och så när jag var som oaktivast med Ascar tror jag :/ Trist, saknar henne, hon va fin ^^
Shiro
Shiro 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    tis 02 aug 2011, 06:29

Mene, jag gissade på att det var Ascar D':
Var det inte Damon som var Unknown/Fiero och Amanitas farsa? :O




XD
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    tis 02 aug 2011, 14:57

asså vad i...! Fick ju gissa på de flesta.. Hur i helsicke skulle man veta var den där killen föddes? Typ... Öarna? >.<
Morrow
Morrow 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    tor 04 aug 2011, 23:31

HAHAHAHA han är bergsvarg och i de flesta roll jag har med honom är de mesta han tänker på att få komma hem igen!! OCH MATTIZ DU FRÅGA MIG EN GÅNG I TIDEN OM VI KUNDE ROLLA FÖR ASCAR SKULLE HA EN PARTNER AHHAHAHA KOMMER ALDRIG GLÖMMA!!
så damon har funnits en jävligt lång tid tillbaka han me duuu ;) fast började bli aktiv mer fler karaktärer då ascar precis dött :D

OCH NEEJ damon är inte farsa till dom höhöh D:
Armageddon
Armageddon 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    fre 05 aug 2011, 16:13

Hr ett svagt minne av det också x) nu när du säger det, men de var ju länge sen, för det kan ju inte ha varit när jag ville att någon skulle vara farsa åt Fiero coh Amantia eller? ;P
Nej Damon är inte farsa åt dem xD Deras farsa HETER Unknown, asså hans namn är det ;D haha vet att de är svårt att förstå, sen så är han ju hälften vit, hälften svart och sen ett turktblått öga och ett rött, precis som Amanita har :')
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...    fre 05 aug 2011, 16:44

Öh hm.... Det minns jag faktiskt inte. Det enda minnet jag har är att du maila mig från Ascar och fråga det där och jag va värsta förvirrad och fattade nada. XD
Sen va jag inte inne på numoori så mycket efter att jag fått frågan och glömde bort sidan, sen hitta jag tillbaka XD
 
ALLA SKA GÖRA DET HÄR!! Bara för att...
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker normkritiskt novell! (Ska göra en kortfilm!)
» [LKF] Att göra sorti [P]
» Någon som är bra på att göra bilder? Help me please :3
» Vad skulle du hellre göra? (Forumlek)
» Någon som har lusta att göra avatar bild?
Hoppa till annat forum: