Oh haie. *~* Är alldeles ny här på Numoori och behöver en bild till min allra första karaktär. :3
Han är en blandning av bergsvarg och nattvarg. Han är något mitt emellan stor till mycket stor i höjden. C: Han är en robust, alltså väldigt kraftig hane. Men jag vill att han ska ha en rätt fyrkantig kropp. Alltså en rätt så kort rygg som stämmer relativt bra överens med längden på hans ben. ^ ^ En kort till medel lång, fluffig svans. I överlag har han väldigt mycket päls, så ni får gärna fluffa till det lite extra. Gärna på nacken och en bit ner på ryggen. Han har en mörkgrå/svart päls, jag har inga önskemål till tecken så ni får gärna komma på något kreativt där, men med en färg som går ihop med resten av hans päls, alltså gråaktig. c: Jag vet inte om jag vill att han ska ha normala öron eller inga alls. Ena hans öga har ingen iris, utan en liten pupill bara (den är mindre än på det vanliga ögat). Ögonfärgen ska vara skogsgrön. c: Kanske låter svårt men ska sammanfatta.
SAMMANFATTNING
Kropp: Fyrkantig kropp. Muskulär och grov i överlag. Väldigt "fluffig" grå/svart päls (speciellt fluffig över nacken/början av ryggen). Tecken är valfri men vill att det går i en gråaktig ton.
Svans: Kort till medellång.
Öron: Normala eller inga alls (fritt val)
Ögon: Ena ögat har ingen iris, utan bara en pupill som är mycket mindre i förhållande till det friska ögat (som har en skogsgrön färg).
Kom ihåg att det är inga krav det här. ^ ^ Bara lite referenser så ni har något att gå efter. c: För övrigt är han en rätt "känslolös" varg, och bjuder inte ofta på ett leende eller skratt. Ni får gärna spegla det i hans bild. :3
Puss på er! :oops: