Jag söker någon som har lust att måla gammelmannen Jaro :3 Eftersom jag själv fortfarande lär mig måla vargar, och Jaro var lite väl speciell för mig att måla än så länge... får inte bukt på det >.<
Anyway, beskrivning:
Hans utseende i ansiktet och så finns att se på bilden. Ett öga är bortbränt (högra), men som fortfarande glöder. Ärren runt omkring det likaså, och ärren omformar ögat och sträcker sig ner mot hans nos. Det andra ögat är mörkt röd, utan pupill.
Han har en "man" som börjar på huvudet och kinderna och sträcker sig en bit ner på nacke/hals. Manen når ungefär till precis innan knäna.
Hans svans är i lite samma stil som manen. "Vanlig" vargsvans på ovansidan, och mycket längre på undersidan.
Han har även längre hår vid alla leder på benen, baktill (armbågar, den där leden precis innan tassen (vad den nu heter)).
Hans öron är längre än hos en vanlig varg och han har ett jack i det högra, till färgen är han mörkt silvergrå.
Btw, så önskar jag, om möjligt, att bilden hade genomskinlig bakgrund (:
Om någon orkar åtaga sig att måla honom så skulle jag gå ner och kyssa dennes fötter, samt vara evigt tacksam ^^ (: