Pågående Event
Senaste ämnen
» Försent för att ångra [Malva]
Idag på 16:06 av Malva

» [LKF] Andra tankar
Idag på 14:42 av Kida

» Felsteg [Orion]
Idag på 14:25 av Orion

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

Vem är online
Totalt 15 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 15 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Jag kan reglerna, Numoori <3 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Jag kan reglerna, Numoori <3 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Jag kan reglerna, Numoori <3

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Jag kan reglerna, Numoori <3    ons 01 maj 2013, 16:57

Hej, det här ska gå snabbt!
Tänkte bara skriva det här inlägget eftersom jag varit off ett tag nu, men så är det i slutet av terminen och innan man ska ta studenten och man ska höja sina betyg så att de blir imponerade på högskolorna och för att höja betygen, eller få betyg alls, så måste kurser avslutas 8D ... ja, som sagt. Jag har varit off, men nu försöker jag komma tillbaka. Och det innebär ju att jag har en hel del roll som legat på hyllan och såsat, men ni ska veta att jag nu gör mitt yttersta för att svara på dem alla! Och det är där vi kommer in på det jag vill ta upp lite snabbt i det här inlägget/tråden bara C:
Jag vet att rollgränsen ligger på fem rollspel åt gången, men nu är det så att jag har haft en del väldigt inaktiva roll som de jag rollar mot har gått in och svarat på medan jag själv passat på att ta en liten paus från Numoori. Vilket betyder att jag kommer att svara på Fler roll än fem, det kanske kommer märkas i den där lilla ... rutan... som visar vilka trådar som det senast är svarat i... ja. Namnet Selva kommer dyka upp i många trådar.

Men skriver jag detta bara lite snabbt så att alla ska veta att jag inte har tagit på mig nio aktiva roll och håller igång dem i avsikt för statusfusk. Utan om det ser konstigt ut, att jag svarar fler roll än jag "borde" så är det för att vissa av dem inte är aktiva men jag har fått svar i dem och jag har för avsikt att försöka avsluta dem som legat längst.
Blev det rörigt..? Jag hoppas att det gick fram vad jag ville säga. För att sammanfatta allt kan jag ju faktiskt bara skriva OROA ER INTE 8D så. Det var väl lätt? 8D

Alltså jag kan bara inte skriva kort... eller, JO. Jo, när jag vill skriva kort så är det här kort för mig. Nu vet ni det. Mobba mig inte för att jag inte kan kontrollera antalet ord som exploderar ur mig medan jag skriver xD

Peas and löve for everyone!~ C:
 
Jag kan reglerna, Numoori <3
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» M I K K I S - numoori
» Hur ser Numoori ut för dig?
» Hej då Numoori ..
» Numoori irl?
» Min tid på numoori...
Hoppa till annat forum: