| Roolla ? :3 | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Ayame
Spelas av : Tatchit
| Rubrik: Roolla ? :3 tor 28 jul 2011, 21:35 | |
| Min lilla madame här skulle vilja träffa lite folk dårå! Hon tillhör Salzars lilla grupp men det är än sålänge hemligt <33333 tihihih
heeeh, nejmen nån som skulle vilja träffa henne ? :3 hon är inte precis trevlig med låååångt ifrån otrevlig ^^,
snela ? |
|
Rosie
Spelas av : AFB
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 fre 29 jul 2011, 12:16 | |
| Rosie skulle vilja träffa henne :D skulle behöva få henne aktiv igen :P |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 fre 29 jul 2011, 13:29 | |
| Yes ! :D det går väl såbra så :3
Ska du eller jag starta ? För ifall jag ska starta blir det nog inte förens imorgon kväll eller kanske tom söndag kväll... Eftersom jag ska till Ljungby idag och därifrån till Danmark ... :) |
|
Rosie
Spelas av : AFB
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 lör 30 jul 2011, 09:48 | |
| mwahaha, du kan få äran att starta >u< |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 sön 31 jul 2011, 18:26 | |
| Spelar det nån roll vaaart ? :3 |
|
Aamon Död
Spelas av : Emmsa | Död
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 sön 31 jul 2011, 18:32 | |
| Jag har också karaktärer som kan möta Ayameeee 8D
Har Locura, Angelus, Kaiito, Shiva, Taranis och Aamon, så det är bara du väljer mellan dem ;ppp |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 sön 31 jul 2011, 19:10 | |
| Miih, trevligt ^-^
Spelar ingen roll vem, så kan väl likaväl ta nån bara heh.. Amon ? c: |
|
Kaiito Död
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 sön 31 jul 2011, 19:26 | |
| Aah, fast han kan bara hindi... så kan bli kommunikations problem mellan dem D: men du väljer ;D |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 sön 31 jul 2011, 22:24 | |
| OwO Hindi? Well.. Ayame kan inte det... HEH kanske nån annan dårå ... hah |
|
Kaiito Död
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 mån 01 aug 2011, 16:42 | |
| Alltså, Locura har fullt upp just nu.... Men det är bara att vilja bland de andra ;D
Har Xhie också, en liten valpis ännu bara men ska börja rolla med henne nuuuu ;p
|
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 mån 01 aug 2011, 16:46 | |
| Okiiiiiiiiii well.. Angelus ? :3 |
|
Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 mån 01 aug 2011, 16:57 | |
| Nog kan du få möta honom 8D Han behöver kontakter ;pppp
Vem skapar? Har önskemål om att det helst är i Silverpile, för han är skadad för tillfället och kan inte gå så långt från Itrozo där hans flock håller till ;p |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 mån 01 aug 2011, 17:00 | |
| Visst, visst! :) Heh, min lilla är ändå påväg igenom landet för att kolla igenom alla områden :3 Skulle du kunna ? (a) Tänkte att jag skulle cykla iväg till ponnyn nu och kommer hem om några timmar och kan svara då ? :) |
|
Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 mån 01 aug 2011, 17:02 | |
| |
|
Azazel Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 mån 22 aug 2011, 21:19 | |
| Jag leker gärna jag också =D Mina karaktärer är: Azazel - En klaustrofobisk kannibal, medlem i Devils, homosexuell och tänker för mycket. Azazels pressCuywendz - Multipersonel manvarg. Vänlig och trevlig när hon inte befinner sig i dissociativt tillstånd. Cuywendz pressRazios - En stum, steril, "ödla" i Kawazatriskogen. Har ännu inte lämnat skogen och vet inte att Numoori existerar. Razios pressStostine - Överenergisk och vetgirig fillur som anser andra vara hennes vänner innan hon känner dem. Naiv som få och vill upptäcka hela Numoori. Stostines press |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 tis 23 aug 2011, 14:45 | |
| Well... Azazel måste bara säga att jag tycker att alla din karrakärer verkar sådär hemskt, hemskt personliga. ( och det är en positiv sak, mycket positiv.) eh, tänkte bara säga det, men åter till saken: För mig / Ayame spelar det INGEN roll vem hon träffar :3 såå... den som du behöver/ vill rolla med funkar. Hon kan vara inprinsip var som helst eftersom hon liksom, för med hennes vingar typ e hon väldigt snabb oooch hon kollar typ över hela landet. :) |
|
Azazel Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 tis 23 aug 2011, 16:20 | |
| Jag tror inte att någon av mina karrisar är helt normala längre ^^;
Några av dem började som normala, men utvecklades under min rollspelstid här på numoori till ja... karaktärer med mycket... personlighet? XD Det bara blev så ^^;;
Jaja XD
Razios behöver lite kompisar C: Men det behöver egentligen mina andra också XD Skulle Ayame befinna sig i närheten av Kawazatriskogen? Då kan hon träffa trädkrokodilen C: |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 tis 23 aug 2011, 17:14 | |
| Om jag inte har helt fel ligger det typ vid slätten? C: Isåfall möter hon gärna dendär speciella varelsen haha! Hon skulle nog bli gaaaanska intresserad. Även om hon inte visar det. Men visst! Vem startar ? :> |
|
Azazel Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 tis 23 aug 2011, 17:16 | |
| Jag kan starta om du inte vill C:
Kawazatriskogen måste det tyvärr vara i dock, då Razios ännu inte lämnat skogen XD |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 tis 23 aug 2011, 17:22 | |
| Awsm! :3 Jomen menade att Ayame skulle nog kunna ta sig dit då, om det låg intill slätten alltså :] Så om du startar där & skickar länk svarar jag så snabbt jag kan! |
|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 tor 25 aug 2011, 20:40 | |
| Colosseum vill rolla! =') OCH Emon! xD |
|
Ayame
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 fre 26 aug 2011, 17:53 | |
| Visst visst! :D Vet inte om Aya har plats för båda, men annars kan hon ju i alla fall träffa någon av dem ? ;] |
|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 fre 21 okt 2011, 19:29 | |
| jaah, välj vilken, ingen skillnad! xD |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Roolla ? :3 | |
| |
|
| Roolla ? :3 | |
|