| Söker rollspel till nygammal karaktär C: | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Kele Crew Död
Spelas av : Kreftropod | Död
| Rubrik: Söker rollspel till nygammal karaktär C: lör 22 dec 2012, 01:54 | |
| Då ska jag göra som alla andra latmaskar och istället för att skriva i de befintliga söker-rollspel-trådarna så skapar jag en ny XD No offence, jag säger det med en kärvänlighet som inte så lätt tyds i text.Ni känner säkert igen namnet Kele - det var den karaktär jag skapade då det var prat om eventuella indianvargar som inte blev av. Jag har dock valt att återanvända kontot, då "Kele" aldrig startades. Kele är nu istället en helt vanlig Europeisk Vargtik. Och jag menar helt vanlig. Inga krafter, inga udda tecken/färger/whatevs, utan helt vanlig. Japp. Det kände jag för. Jag söker i alla fall lite roll till denna lagom livliga donna. Läs mer om henne här: LÄNKHon befinner sig inte på någon bestämd plats, men jag funderar på att börja någonstans i västra numoori. Men det är inte satt i sten än så C; Hon befinner sig i Blodbergen C: Jag spontanrollar gärna, såväl korta som längre roll, och ser gärna att så lite som möjligt planeras i förväg för att låta rollspelet ha sin gång så att säga C; Fridens liljor till alla apokalyps-överlevare där ute ;D //MoonPhanter
Senast ändrad av Kele den fre 28 dec 2012, 01:13, ändrad totalt 2 gånger |
|
Saturn Utvandrad
Spelas av : Bellz | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: lör 22 dec 2012, 22:51 | |
| Kele. :D Älskar fortfarande namnet. <3 Vore roligt att möta henne. :) Ja, mina karaktärer är: Wami, Artemis, Ophelia, Nemesis Saturn, Sirocco, Zodiac, Midas, Törne
Midas har dock fullt för tillfället. :3 Och Törne är inte född ännu. :P |
|
Kele Crew Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: lör 22 dec 2012, 22:58 | |
| Ohoho så roligt :'D
Var befinner sig karaktärerna?
Jag tror (tror, är inte helt säker ännu) att Kele kommer starta någonstans i västra Numoori (Ötamon/Blodbergen/Stäppen/eller något av liknande områden, är småsugen på Wintera, men då ingen annan spelare är däääär~ ) |
|
Saturn Utvandrad
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: lör 22 dec 2012, 23:07 | |
| Hm.. Just där borta befinner sig Nemesis(Blodbergen) och Zodiac(Höstskogen senast). |
|
Kele Crew Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: sön 23 dec 2012, 00:01 | |
| Tror att Blodbergen skulle bli bra C: |
|
Saturn Utvandrad
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: sön 23 dec 2012, 00:03 | |
| Nemesis är där. :3 Skulle Kele vilja möta en knäpp demonbesatt varginna? |
|
Kele Crew Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: sön 23 dec 2012, 00:03 | |
| Varför inte? XD Har du tid/ork att skapa? |
|
Saturn Utvandrad
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: sön 23 dec 2012, 00:09 | |
| |
|
Kele Crew Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: fre 28 dec 2012, 01:11 | |
| Tänker peta lite här *pet* och se om någon mer är intresserad av att möta denna filur C:
Kele befinner sig nu officiellt i Blodbergen C: |
|
Achangra Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: fre 28 dec 2012, 01:20 | |
| Almeme vill träffa henne i Itrozo, jag kan skapa, puss <3 |
|
Kele Crew Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: fre 28 dec 2012, 01:21 | |
| Hon färdas tyvärr inte utanför blodbergen än så länge är jag rädd :C Tyvärr~
Kan Alcmeme ta sig till bergen? C: |
|
Achangra Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: fre 28 dec 2012, 01:29 | |
| Nope, inte än på ett tag ^^'' |
|
Kele Crew Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: fre 28 dec 2012, 01:51 | |
| Synd, vore kul att möta en så liten och oerfaren filur C:
*önskar att Dimitrij inte haft så förvirrad tidslinje, då hon är i itrozo*
Du har ingen annan karris i blodberg-området? C: |
|
Alcmeme Av Isblod
Spelas av : Embla
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: fre 28 dec 2012, 03:00 | |
| Tyvärr inte :/ De får kanske tillfälle att mötas lite senare? :3 |
|
Kele Crew Död
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: lör 26 jan 2013, 01:21 | |
| Tycker de kan träffas senare ja C: Eller om Alcmeme kanske kan träffa någon av mina andra sen, eller ja, vem som nu befinner sig var och när och ja *tröttsvamlar*
Petar upp den här tråden C: *pet* |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Söker rollspel till nygammal karaktär C: | |
| |
|
| Söker rollspel till nygammal karaktär C: | |
|