Vem är online | Totalt 113 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 113 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Syskonskara? | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Renn
Spelas av : WeeWee
| Rubrik: Syskonskara? tor 28 jun 2012, 01:09 | |
| Hello everybaddi! Jag är sugen på att skapa en ny karaktär, men vill inte att hen ska komma helt ensam som Renn gjorde. Utan ha med sig sina syskon hit till Numoori. Om de tappar bort varandra vid senare tillfälle eller om de fortsätter resa tillsammans får vi rolla fram, men från början skulle de vara samlade. De behöver självklart inte rolla i samma roll every single time, men åtminstone vara i närheten av varandra och möta upp med varandra till och från. Ras, namn och ålder kan vi diskutera fram. Det jag vill är att de ska vara renrasig av någon numooriras och i normalstorlek - dvs inte pytteliten eller gigantisk. De ska även ha samma eller liknande kraft, eftersom de har samma föräldrar (dah?). Eventuellt att mamma o pappa har olika krafter, och barnen då antingen har mamman eller pappans kraft. Någon som är intresserad? Som ni märker så är det väldigt mycket i planeringsstadiet och jag är öppen för förslag (: Hur många de blir är inte jätteviktigt, men det vore kul med 3-4 ^^ |
| Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Syskonskara? tor 28 jun 2012, 01:18 | |
| Jag kan med en gång säga att jag varit lite spekulant på att skapa en helt vanlig karg med snöleopardutseende, alternativt en sannistäppare c: Kanske det kunde vara intressant? c: |
| Renn
| Rubrik: Sv: Syskonskara? tor 28 jun 2012, 01:30 | |
| Snöleokarg vore ganska intressant (: Så länge de förblir varglika och inte alldeles för mycket katt. Typ en vit varg med snöleofläckar och snöleosvans? ^^ |
| Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: Syskonskara? tor 28 jun 2012, 01:32 | |
| Hade fundering på att ge den lite mer kattlik kropp, men i princip så, ja :D Sen kan ju en utav föräldrarna varit mer kattlik än den andra om man hellre vill ha någonting som påminner mer om katt c: |
| Renn
| Rubrik: Sv: Syskonskara? tor 28 jun 2012, 01:40 | |
| Det låter som en bra idé (:
Kargar ärver ju sina krafter slumpmässigt, men ska vi ändå köra på att de alla har samma? (typ snö) Eller ska de ha slumpmässigt olika? ^^ |
| Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: Syskonskara? tor 28 jun 2012, 01:43 | |
| Jag ser nog gärna att de har lite varierande krafter, men att de krafter som föräldrarna haft kanske är de mest dominanta c: |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Syskonskara? | |
| |
| | Syskonskara? | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |