Vem är online | Totalt 116 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 116 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Rollspelssugen | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Wind Död
Spelas av : Emelie | Död
| Rubrik: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 15:43 | |
| Nu söker mina karaktärer fler relationer med andra vargar :) både vänner, fiender, kanske en partner? det bestämmer ni :)
Mitri - vänner, fiender, partner, dock ingen flock för hon är redan med i cierzo flocken. hon är väldigt snäll, sällan att hon blir arg men när hon blir det så tänder hon till ordentligt. har lite svårt att visa känslor dels för att inte bli sårad, dels för att inte såra andra. om det någon som vill bli hennes partner så vill hon ha en snäll och lojal partner som älskar henne för den hon är.
Eira - Samma son Mitri. Eira är en aning tillbakadragen och blyg, hon har svårt att lita på främmande vargar speciellt hanar, men lyckats man bryta ner hennes försvar så upptäcker man hur godhjärtat och snäll hon är. eftersom Eira är en renrasig månvarg. Hon har varit med om mycket så om hon träffar en partner så vill hon att han skall acceptera det hon har varit med om.
Wind - Vänner, fiender. medlem i cierzoflocken hon också ^^ Wind är vänligheten själv, varm och godhjärtad, hon bryr sig om sina vänner och är inte rädd att hjälpa dem som är i nöd. Hon vill träffa alla möjliga vargar ^^
Lihai - Samma son Mitri. Winds son, ungefär som sin mor och mycket charmig, han säger vad han tycker och tänker och står för det också. Är krigare i cierzoflocken. han vill träffa alla möjliga, möjligen en parnter också om kemin stämmer emellan dem ;)
Kai - Samma son Mitri. Kai är bror till Wind och morbror till lihai, men han är itne som dem, godhjärtad och vänligt, Kai är mer kylig och neutral, fast långt där inne finns det en snäll och godhjärtad varg också även om den inte kommer ut. han vill träffa alla möjliga, partner går också bra om hon lyckats bryta hans murar ;)
|
| Zodiac Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 15:49 | |
| Jag vill rolla. :D Dessa har jag. Som jag vill rolla med nu i alla fall. ^^
Zodiac - En vandrare. Osäker på mycket men döljer det väl. Söker inget speciellt utan ser vart vägen för honom helt enkelt. Renrasig stäppvarg.
Pilgrim - Har inte rollat med honom förut. Men han är en gentleman för det mesta. Tror jag. x3 Renrasig Ninjavarg.
Wami - En vilsen liten tik som vill bli stor. Har tankar om att lämna TBB och skapa sig en egen flock där alla är jämlikar och respekterade och där alla tar hand om alla. (Kom på att hennes tidslinje är full för tillfället. x3)
Violet - Tocho's partner och med honom ledare över Cierzo. Väntar sin andra kull valpar så hon är rund och go om magen. ^^
Artemis - En egensinnig varginna som ser sig själv som mer värd än alla andra. Det är få som lyckas få hennes respekt. Få som är värdiga. Hon är nu medlem av TDN. :3 |
| Wind Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 15:56 | |
| Kai kan träffa Zodiac
Eira kan träffa Violet så får hon läara känna tochos partner också^^
Mitri kanske vill träffa pilgrim? :) |
| Zodiac Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 16:01 | |
| Det låter bra. :) Vem skapar vilket? Vi kan ju dela upp det. ^^ Smiter in på Wami en stund och svara på roll. :3 hehe. |
| Wind Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 16:55 | |
| jag kan skapa med Eira och Mitri, så kan du skapa mellan Zodiac och Kai? :) |
| Zodiac Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 16:56 | |
| Det låter bra. :D Jag skapar det i Lövskogen. ^^ hihi Violet är med i Lövskogen. Och Pilgrim har jag som sagt inte rollat med så vill du ta det i Lövskogen går det bra med. x3 |
| Zodiac Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 17:05 | |
| I am free. I lövskogen. Till Kai. ^^ |
| Wind Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 17:13 | |
| |
| Eira Död
| Rubrik: Sv: Rollspelssugen lör 05 maj 2012, 17:23 | |
| Eira och violet - lövskogen - My Burdens |