Vem är online | Totalt 45 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 45 gäster. :: 2 Botar
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Tillstånd! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Armageddon Död
Spelas av : Mattiz | Död
| Rubrik: [Avslutat] Tillstånd! fre 09 mar 2012, 21:04 | |
| Jag vene, jag tänkte skriva ner min förfrågan om tillstånd här som alla andra faktikst och inte gå direkt till källa som jag brukar göra när jag vill något x'D Känner er Admins för väl, måste jag erkänna, men visst har vi alla haft många trevliga år tsm :') *Smått nostalgi nu*
Tänkte be om tillåtelse att få låta Armageddon växa och bli en stor pojke, alltså att han blir en extremt stor varg, vilket jag aldrig ägt förut x) Varför inte testa lix, han blir världens tystaste boddyguard typ x') haha Ne men jag vene tror inte jag behöver skriva mer om varför jag vill de, skulle vara väldigt tacksam om detta går :)
Tack och hejjjj!!! ^^ |
| Armageddon Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd! sön 18 mar 2012, 01:16 | |
| |
| Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd! sön 18 mar 2012, 22:17 | |
| hej!
Eftersom att du inte har, eller har haft, en extremt stor varg sen tidigare, så kan vi säga ja. Men vi funderar lite hur der lämpligt det är med hans bakgrund? Naktaki-vargar är ju exempelvis inga stora vargar och ska inte kunna bli extremt stora egentligen? och bevingade vargar/fakarger blir i regel heller sällan extremt stora av flera skäl.
Vi säger ja, men fundera ett varv till så du kan motivera lite hur han har kunnat bli så stor, och vilka för/nackdelar han får av det. :) _________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
| Armageddon Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd! fre 30 mar 2012, 13:04 | |
| Darn it, du har helt rätt, jag får väl komma på en anledning, eller spara mitt tillstånd till en annan varg i framtiden ;) |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd! | |
| |
| | [Avslutat] Tillstånd! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |