Vem är online | Totalt 140 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 140 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 178, den sön 03 nov 2024, 03:48
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Attention please! | |
|
+4Nellaahh Dyami Talathia Murderotic 8 posters | Författare | Meddelande |
---|
Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Attention please! fre 09 dec 2011, 00:45 | |
| Som många har märkt har det kommit ett flertal nya medlemmar till Numoori, vilket är jätte roligt! Men vill även att alla dessa medlemmar läser och följer våra regler på Numoori väldigt noggrant så att det inte uppstår missförstånd och problem för andra. Dock är det tydligen inte bara nya medlemmar som verkar missa våra regler, eller totalt ignorerar dom, utan även medlemmar som vart med en längre tid tillbaka.
Det finns även en sak som jag stör mig på väldigt mycket, och nästan tar persoligt, och det är när en person utger sig för att vara någon annan. Först och främst är det inte ens lagligt att utge sig för att vara någon annan, utan det klassas som bedrägeri (dock inget systemet ser seriöst på om det inte går föööör långt), och bryter man den regeln här på Numoori riskerar man t.om att bli avstängd! Vi har råkat ut för det förr, men när det väl kom till kritan var personen i fråga modig och bad om ursäkt till oss alla och förklarade sig. Det har nu hänt igen, men den här personen vill inte berätta själv utan väljer själv att avsluta sin medlemskap här på Numoori, därför har jag och Mivria bestämt oss för att berätta vem det är, så att framtida planer med denna person kan strykas. Beatrice/Bea/Missah skapade ett nytt "konto" och utgav sig för att vara någon som kallades "Foxå", hon kommer inte längre vara medlem här hos oss och verkade inte heller ha någon förklaring till varför hon valde att göra detta. Jag själv tycker det är tragiskt och känner mig dum, lurad. Hon hade även skrivit i många "valp trådar" att hon ville spela en valp så det kan även strykas så att platserna går till några andra som faktiskt vill ha dom, seriösa personer. [ Medans vi ändå pratar om valpar vill jag smita in lite här och säga att ni som vill spela valp efter ett par från Numoori borde tänka noggrant innan ni väljer att spela en, allt för många tjatar men ändå blir valparna aldrig aktiva utan dör efter någon månad. Kanske ska vi admins ge rätt till att "föräldrarna" får ta tillbaka valpen ifall den blir inaktiv eller planeras att dö? Att man har den rätten tills efter cirka ett halvår? Vad tycker ni? Kanske blir det en bra lösning.. ]
Sen är det ju så att vi kan se varje unik IP man har, vilka karrisar man skapat ifrån vilken IP m.m, så vi har valt att bli hårdare på den fronten. Det här får INTE hända igen! Andra regler skall även dom tas mer seriös i fortsättningen, likaså tillstånd om tex vargens storlek. Känns som om vi kanske vart lite för slappa med sånt tidigare och att det kanske är därför sånt här händer? |
| Talathia Död
Spelas av : Eve | Död
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 00:50 | |
| Bra skrivet!
Tråkigt att sånt här ska hända och hoppas det inte blir mer incidenter i framtiden :) |
| Dyami Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 01:08 | |
| Trist att folk försöker och förstör för andra på de där sättet för det är det dom gör. Man tror ju på att de är olika personer (även om jag hade mina misstankar om Foxå).
Men bra av er admins att upptäcka det och förhoppningsvis avskräcka andra från att ens försöka! |
| Nellaahh Död
Spelas av : Nelly | Död
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 06:46 | |
| Fan.
Okej, jag är besviken nu, trodde verkligen vi fått en ny - lite ovanligt pepp - rollare här, sen tog hon över Missahs valp och då började jag tycka att nått inte stämde. Och så var det så här. Jävlar.
Hur blir det nu med hennes alla karaktärer? För har ett rollspel med henne, som jag måste avsluta nu va? |
| Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 12:44 | |
| Jag rekommenderar er att avsluta alla pågående roll med denna spelare oavsett tills vidare då spelaren själv skrev att hon ändå hade tänkt sluta.. Samt som det är osäkert med om karaktärerna kommer finnas kvar eller ej. Men ja, avsluta alla rollspel, bara dumt om dom ska ta upp rollplatser. Ni får dock avgöra själva lite hur ni vill göra. _________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
| BloodBlossom Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 13:34 | |
| |
| León Död
Spelas av : Marie | Död
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 14:10 | |
| Känner mig sådär smått sviken.. inte Missah.. |
| Murderotic
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 16:01 | |
| Hade också roll med henne. Så ni kan ju avsluta rollen, eller helt enkelt be någon annan hoppa in om ni känner att tråden fortfarande kan räddas.
|
| Cuywendz Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 22:37 | |
| Tycker det är bra att ni uppmärksammar sådant här och håller med er som hade misstankar... lite synd dock... Missah...
Tänkte ställa en fråga angående min (Cuywendz) valp, Kilah. Det är Missah som spelar(de) henne och jag undrar om jag då kan ta tillbaks valpen. Vill helst inte bli av med den karaktären. |
| Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: Attention please! fre 09 dec 2011, 23:58 | |
| Jag och mikkis får prata om hur vi gör med karaktärer hon spelade, men ja vi borde kunna ge dig tillbaka de kontot..
_________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
| Rubrik: Sv: Attention please! sön 11 dec 2011, 21:59 | |
| Det är mest med tanke på om hon inte återvänder - vill liksom inte förlora en valp i kullen än.
Vill inte få det att låta som om jag sliter åt mig Kilah, det gör jag inte, vill bara inte att valpen står och dammar om hon inte återvänder (och med tanke på vad som uppenbarligen hände här igår, och som jag sorgligt nog upptäckte först idag då jag önskar att jag kunnat göra något åt det, försöka förhindra det, så känns det som om det kan ta låååång tid om hon någonsin kommer tillbaka. Det hade nog inte jag gjort. Sorgligt är det, kommer sakna Missah...)
Men tänk ni vidare på det. Det är ju inte som om detta är en brådskande sak. Ta den tid det behövs! |
| Murderotic
| Rubrik: Sv: Attention please! sön 11 dec 2011, 22:04 | |
| För mig kan du få ta tillbaka det, med tanken på att om Missah ändå skulle komma tillbaka så ville hon inte ha kvar sina gamla karrisar (vad jag hört) Så du har i alla fall mitt godkännande ~ |
| Rubrik: Sv: Attention please! sön 11 dec 2011, 22:50 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Attention please! | |
| |
| | Attention please! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet