Hejsan!
Det har tagit lite tid detta, men nu har jag pratat med självaste Mikkis om det hela, och diskuterat massor kring kitsunes, och vi börjar äntligen få fram lite grund och struktur för rasen, som jag hoppas ni ska gilla.
Jag kommer inte skriva mycket om vad som är bestämt nu, då det ändå kommer senare, men för att besvara din fråga så är det nu sagt att det kommer kunna bli kitsunes var fjärde generation. För er del, kommer det alltså innebära att ni inte kommer kunna få kitsunes i denna kull, men deras barnbarn kommer kunna bli kitsunes!
Det ser ut så här för er del då i den aktuella kullen:
Gen 4 -> Kitsunes - Mithrile, Mikayo (denna kull skulle egentligen inte kunnat bli kitsunes, då deras mamma Fatima uppenbarligen var kitsune (och Mikkis var för snäll för att säga nej), men det är ett fel vi helt enkelt få förbise i nuläget. Men då de räknas som kitsunes, utgår vi från att de är gen 4)
Gen 1 -> Eirocalyphtica + hennes syskon
Gen 2 -> Er kull
Gen 3 ->
Gen 4 -> Här kan det bli Kitsunes igen!
Så även om det blir ett nej nu, så hoppas vi ni ser detta som en kul och utmanande implementering, och framför allt att det kommer bli mer tydligt med vad som gäller. Det kommer dyka upp mer färsk info kring kitsunes, som även kommer kunna gälla er som bär på gen 2 kitsunes, så håll uppsikt! Vi är pepp!
Fridens Liljor
~ Lin med Crew