Mina puppisar! Tre underbara små varelser. Två rätt unika (finns väldigt få av denna färgen i rasen) valpar blev det också. Blågrå i färgen. En jätte fin nakentik och en superfin pälsad hane. Så nu sitter jag i valet och kvalet. Ska syrran få ta nakentikern och jag behåller denna unika pälsade hane eller ska jag behålla den blågrå nakentiken.
Visst de är ju bara tv dagar ännu så jag har tid att välja men som det är nu så slår mitt hjärta extra för den pälsade hanen. De konstiga i de hela är att detta är ju en väldigt ovanlig färg (vet bara om en hund i Finland som har denna färgen) och jag trodde ju inte det skulle födas i denna kullen men drömde ju att tiken fick valpar natten innan hon fick och då drömde jag om en blågrå valp (visserligen hade den inte vitt i nacken som han har men färgen är exakt samma och den i drömmen hade vita tecken på bena och halsen som lill killen har har). Så på sätt och vis är ju denna kille min "drömvalp".
Åh jag har redan valt ett namn till honom också! Stamtalvenamn kom syrran med ett jätte bra förslag så det är klart men har även valt ett tilltalsnamn till honom. Det spanska namnet Tacito.
Tacito 1 dygn :-)
Nakentiken 1 dygn
Den svarta pälsade tiken 1 dygn