| BOBCATS CHIBIS | |
|
+14Crepsley Saturn Wynni Pandora Malphas Theron Valoria Sitera Terock Murderotic Theia Joker Jenova Volbara 18 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Volbara Död
Spelas av : Marjo | Död
| Rubrik: BOBCATS CHIBIS mån 01 jul 2013, 18:25 | |
| Hejj alla nissar! :'D *harklar sig* Ja, då tänkte jag starta en sånhär tråd dåva.. Där jag erbjuder CHIBIS av era karaktärer, såklart! Jag lägger inte ner speciellt mycket tid på dem, brukar ofta vara rätt slarvig (det.. märks xD) MEN dom är likväl söta att titta på! Kanske en chibi är söt att ha på era presentationer, profiler, ha som avatar eller varför inte på Numoori wikin? C: Bara att svara på den här tråden så ordnar jag en när jag har tid och lust! Enda kravet jag i princip har är att ni redan har en bild på er karaktär så jag har ett hum om hur denne ser ut (tycker det är svårt att rita en karaktär utifrån enbart text.. så texten i fråga måste vara VÄLDIGT BESKRIVANDE. då kan jag göra undantag xD) Kommer att sätta NOV-loggan (förkortning av mitt dA-namn) bredvid bilden dock C: (har inte gjort det på aaaalla mina karrisar men.. gör det sen. xD) Sen, en rätt självklar regel - stjäl inte bilderna (som i att ni använder dem på andra sidor och säger att ni har gjort dem xD inte för att jag tror någon här skulle göra det, men.. för att vara på säkra sidan. höhö.) SEN EN SAK TILL. Ni måste skriva om ni ABSLOUT INTE vill att jag lägger upp chibin på deviantart sen. För då.. gör jag inte det. xD Här ser ni exempel av mina egna karaktärer C: VolbaraBaelMatthiasMiguelSraoshaTulrak'rakFärdiga chibis: MalphasSaderkC: /Bobcat
Senast ändrad av Volbara den fre 09 aug 2013, 18:35, ändrad totalt 2 gånger |
|
Jenova Död
Spelas av : Jenn | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS mån 01 jul 2013, 18:27 | |
| <3 Fisen vill bli chibi :'D |
|
Joker Utvandrad
Spelas av : Skruk | Utvandrad
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS mån 01 jul 2013, 18:59 | |
| Saderk vill bli en chibi C: |
|
Theia
Spelas av : Tafs
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS mån 01 jul 2013, 19:03 | |
| Åhh Ceres vill bli en chibi :'D |
|
Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS mån 01 jul 2013, 19:16 | |
| Haha nej va charmiga och söta <3
Murderotic vill gärna ha en chibi bild :3 Har bild på Murderotic på både hennes sida här och DA xD Annars kanske en räv/varg med tre svansar skulle vara roligare för dig att rita, så anmäler Fatima också så får du välja en av dem :3
Senast ändrad av Murderotic den tis 02 jul 2013, 21:40, ändrad totalt 1 gång |
|
Terock
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS mån 01 jul 2013, 21:56 | |
| ååååh så söta! :') Vill gärna ha en på Thayala 8D |
|
Sitera Vandrare
Spelas av : NJ
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS tis 02 jul 2013, 00:32 | |
| vill gärna ha en chibi på Sitera:D |
|
Valoria Död
Spelas av : Cat | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS tis 02 jul 2013, 19:48 | |
| Haha, ojsan här var det redan många som ville ha (x Jag skulle gärna vela ha till någon av mina karaktärer, du får själv välja vilka av dem, det spelar ingen roll. (x / morphine |
|
Theron Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS tis 02 jul 2013, 21:25 | |
| Skulle gärna ha en chibi till min lilla Theron ;-) |
|
Volbara Död
| |
Malphas Flockledare
Spelas av : Jenn
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS tis 02 jul 2013, 23:59 | |
| Åååååååååh. Kärlek till dig! Jag älskar den - Så söööööööt :'D Lill sur-fisen. |
|
Pandora NPC
Spelas av : Bellz | NPC
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS lör 06 jul 2013, 15:46 | |
| Omfg så underbara!!! Bushi skulle mer än gärna vilja ha en sen någon gång :'3 ♥ |
|
Wynni Död
Spelas av : Tzou | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS lör 06 jul 2013, 16:20 | |
| NAAWIE :'3 Så söta c: Midnight skulle vilja ha en C: |
|
Saturn Utvandrad
Spelas av : Bellz | Utvandrad
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS sön 28 jul 2013, 17:26 | |
| Det skulle vara kul att se Saturn som en Chibi. :3 |
|
Crepsley Utvandrad
Spelas av : Nira | Utvandrad
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS mån 05 aug 2013, 17:04 | |
| Åååh! Vilka söta :'D Jag hoppas att det inte är försent att fråga om du kan göra en av mina karrisar? c: Har bild på alla på deras press, om jag ska posta bilden här är det bara att säga till cc:
Skulle vilja ha en bild på Diablo eller Ciel. Överraska mig c: |
|
Diversea Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS mån 05 aug 2013, 20:36 | |
| Jag skulle vilja ha en bild på Texa om inte du redan är överbelastad, fast jag har ingen bild... Jag beskriver väldigt noggrant. Han har en mörk chokladbrun päls. Inga avikande mönster. Ögonen är mörkt guldfärgade. Han ser ut som en renrasig vren ska göra. Haha, kanske inte så detaljerad, men om du gör en bild till honom och har frågor så kan du skicka ett pm. |
|
Rhavanielle Död
Spelas av : Bönan | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS tis 06 aug 2013, 22:57 | |
| |
|
Volbara Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS fre 09 aug 2013, 18:34 | |
| Ohshit vad många beställningar det kommit! o.o himla kul att folk vill ha! men bered er på att jag är seeeeeeeeeg jätte jätte seg. för jag ritar just nu mer bilder till Dae än Numoori och.. lägger i regel ner mer tid på dem. Mööp. c: iaf. har segat ihop en chibi av Saderk nu äntligen! :'D nästa på tur är Ceres ! Saderk: |
|
Netar Valp
Spelas av : Jeovani
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS fre 09 aug 2013, 18:38 | |
| näää vad söt han blev *.* |
|
Crepsley Utvandrad
Spelas av : Nira | Utvandrad
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS fre 09 aug 2013, 18:55 | |
| Eller jag har ändrat mig! xD om du nu inte redan har börjat så vill jag ha en på Benzhiri c: har bild på Zhiri's press. Och färgerna är förklarade där! Inte så värst svår beskrivning, väldigt enkel faktiskt cx |
|
Rhavanielle Död
Spelas av : Bönan | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS ons 11 sep 2013, 20:56 | |
| Jag hoppas att du inte har börjat på Echaphydra än, du kan stryka henne är du snäll. :3 |
|
Armageddon Död
Spelas av : Mattiz | Död
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS ons 11 sep 2013, 22:18 | |
| Oooooooo I want one, till Bitter saken Iwaku! :'D hahaha |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: BOBCATS CHIBIS | |
| |
|
| BOBCATS CHIBIS | |
|