Pågående Event
Senaste ämnen
» Andrahandsval [P]
Idag på 10:12 pm av Hedvig

» Mysstund [P]
Idag på 9:41 pm av Lev

» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 am av Maksim

» En del av mitt hem (P)
Igår på 3:17 pm av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 1:19 pm av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 1:17 am av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 12:41 am av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons apr 24, 2024 7:45 pm av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons apr 24, 2024 2:30 pm av Lev

Vem är online
Totalt 29 användare online :: 5 registrerade, 0 dolda och 24 gäster.

Hedvig, Lev, Myrda, Sigrid, Yaroslava


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns. Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns. Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Kyeema
Kyeema 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    ons jan 02, 2013 3:43 pm

Ja då jag suttit och haft tråkigt hela dagen och varit sjuk så har jag som valigt suttit i paint shop. Fick frma en bild på tre vargar som jag tänkte kunde vara syskon. Nu är det ju så att jag kan inte spela alla tre själv så undrar lite om det finns någon/några där ute som vill spela ett av syskonen.

Tanken är att det ska vara en tik och två hanar. Jag vill spela en av hanarna själv (den mörkare på bilden nedan).

Lite kort om deras historia.
Deras mor var en tik som blev "tvingad" att gå med i den flock deras far levde i. Han var en hane av relativt hög rang och fattade snabbt tycke för den vacka silvervargstiken som e fått med i flocken. De fick snart tre valpar tillsammans. Flocken gilklade väl egentligen inte att han fick valpar med denna främmande tik men då alfa hanen godkänt det hela så accepterade dom de hela. Tiken behandlades rätt dåligt då valaprnas far inte var i närheten. De skadade henne itne fysiskt men de gav sig på henne mentalt, gav henen tjuvnyp och lät henne äta sist. Lika så blev det emd valaprna och även om deras mor föröskte försvara sina små hade hon igen makt att göra det.

Tiden gick och valparna växte upp. Deras far hade väl itne så jätte stort intresse av sina små så de fick klara sig så gott de kunde. De växte upp och under deras uppväxt blev de väldigt nära varandra. De ahde ju i stort sett bara varandra och tack vare detta klarade av livet i denna flock. Sedan började chasoet. Sakta så gick flocken under och snart var det bara de tre unga vargarna kvar. De ahde insett faran och föröskt få emd sig sin mor men misslyckats. De flydde.

Ja lite kort. Detta går att ändra och komma frma till tillsammans.

De ska vara hälften silvervarg och sedan vet jag inte. Kanske hälften gråblod.

Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns. 3WolvesLineart_zps6047cc6e
En snabb bild på de tre. Tabnken är då att jag vill spela den mörkare av dom.

Så finns det något intresse för de andra två?
Kyeema
Kyeema 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    tor jan 03, 2013 10:41 am

Puttar upp lite.

Ingen intresserad?
avatar
Zhetan 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    mån jan 14, 2013 11:41 pm

Skulle gärna spela den i mitten, ifall jag får det vill säga. Hade tänkt den som en elak hane. Mer utförlig infomation kommer när klockan inte är tjugo i tolv på natten och det är skola dan efter :)
Loke
Loke 
Vampyrjägare 

Spelas av : Jenn


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    tis jan 15, 2013 12:03 am

Blev sugen på den ljusa, är det tiken? Eller är det inte bestämt ännu? :>
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    tis jan 15, 2013 1:16 pm

Ja det är inte helt bestämt vilken som är tik men personligen tycker jag den emd vit bläs ser ut som en tik :-P

Men om ni vill skriva lite mer om karrisarna kan vi bestämma lite mer tillsammans. Enda är väl att jag hellst inte ser att de är helt totalonda och mördar allt för jag ahde nog tänkt att min hane skulle vara lite mer åt de skämtsamma hållet men inte god och itne heller ond (troligen neutral eller what ever)

Sedan skulle det vara kul om de hade namn där man kan ana att de är släkt med varandra.

//Kyeema (Loco)
Loke
Loke 
Vampyrjägare 

Spelas av : Jenn


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    tis jan 15, 2013 5:01 pm

Jag håller med!

Jag ser honan som neutral. Möjligen en smula beskyddande över sina två bröder efter allt som hänt och att hon har svårt att lita på andra vargar.
Ska fundera lite så kommer jag med fler idéer :j
avatar
Zhetan 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    tis jan 15, 2013 11:00 pm

Hade önskat att han skulle få vara lite ond iallafall eftersom jag har två neutrala och en god, och om man tänker på deras historia så skulle det faktiskt vara rätt troligt att de inte skulle gilla andra vargar. SÅ nu till det jag egentligen skulle skriva, Ska namnen ha någon speciellt bokstav som de ska börja med?
avatar
Zhetan 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    ons jan 23, 2013 6:42 pm

*peet?*
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.    tor jan 24, 2013 9:03 pm

Kommer skriva här i morogn.. Har haft fullt upp men vore kul om detta kunde bli av snart :-)

//Loco
 
Söker spelare till två (av tre) syskon om intresset finns.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker spelare till syskon
» Söker syskon till Faalicor!
» Söker spelare... /Evelina.
» [Avslutat] Wami söker ny spelare
» [Avslutat] ~ León valp söker ny spelare ~
Hoppa till annat forum: