Ja då jag suttit och haft tråkigt hela dagen och varit sjuk så har jag som valigt suttit i paint shop. Fick frma en bild på tre vargar som jag tänkte kunde vara syskon. Nu är det ju så att jag kan inte spela alla tre själv så undrar lite om det finns någon/några där ute som vill spela ett av syskonen.
Tanken är att det ska vara en tik och två hanar. Jag vill spela en av hanarna själv (den mörkare på bilden nedan).
Lite kort om deras historia.
Deras mor var en tik som blev "tvingad" att gå med i den flock deras far levde i. Han var en hane av relativt hög rang och fattade snabbt tycke för den vacka silvervargstiken som e fått med i flocken. De fick snart tre valpar tillsammans. Flocken gilklade väl egentligen inte att han fick valpar med denna främmande tik men då alfa hanen godkänt det hela så accepterade dom de hela. Tiken behandlades rätt dåligt då valaprnas far inte var i närheten. De skadade henne itne fysiskt men de gav sig på henne mentalt, gav henen tjuvnyp och lät henne äta sist. Lika så blev det emd valaprna och även om deras mor föröskte försvara sina små hade hon igen makt att göra det.
Tiden gick och valparna växte upp. Deras far hade väl itne så jätte stort intresse av sina små så de fick klara sig så gott de kunde. De växte upp och under deras uppväxt blev de väldigt nära varandra. De ahde ju i stort sett bara varandra och tack vare detta klarade av livet i denna flock. Sedan började chasoet. Sakta så gick flocken under och snart var det bara de tre unga vargarna kvar. De ahde insett faran och föröskt få emd sig sin mor men misslyckats. De flydde.
Ja lite kort. Detta går att ändra och komma frma till tillsammans.
De ska vara hälften silvervarg och sedan vet jag inte. Kanske hälften gråblod.
En snabb bild på de tre. Tabnken är då att jag vill spela den mörkare av dom.
Så finns det något intresse för de andra två?