| Små bilder på random karrisar | |
|
+60Valkyrian Wami Ayira Dantalian Mugen Delshay Tear Teck Nadie Ceylon Kilah Dougal Pathara Noelle Ehfra Orkidé Cuywendz Thrar Tequila Natanh Ciye Kenai Yargol Aziza Jenova Loke Loiana Sei Midnight Ghadam Lucius Amanita Blair Ithril Saderk Niala Roy Dimitrij Zhetan Tehhi Kasai Nisha Kaiito Shiva Thayala Nehexor León Damon Pheobe Nyaldi Erakan Tavar Zayev Coticula Diablo Locura Iwaku Åskvilja Lysander Azazel 64 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Yargol Crew
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tor 14 aug 2014, 19:20 | |
| Som jag nämnt i näst intill varje inlägg jag skrivit i den här tråden så är detta inte en tråd där ni kan be om bilder. Jag tar inte emot förfrågningar gällande bilder längre då jag tidigare har bokstavligen svämmats över av förfrågningar.
Vänligen fråga inte efter bilder i den här tråden, då detta inte är en tråd där jag gör bilder på beställning, utan en tråd där jag lägger upp bilder som jag har gjort på eget initiativ av andras karaktärer.
Tack. |
|
Tequila
Spelas av : Nira
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tor 14 aug 2014, 19:50 | |
| Det var inte menat att låta som en beställning, utan mer som att "skulle vilja ha en bild på tyrocho" alltså att jag önskar att jag hade en i sådant tiny format xD MEN, jag veet att du inte tar emot beställningar. Så sorry om ni missuppfattade det hela ^^'' |
|
Cuywendz Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar lör 23 aug 2014, 21:40 | |
| Gjorde klart dessa för några månader sedan, men glömde lägga dem här. Hector för att han är söt. Orkidé till Jägarnas storleksjämförelse. Hepp. Hector Orkidé (följde beskrivningen jag fick om henne då jag frågade på PM, så hoppas det stämmer C: )Som nämnt tidigare:Vänligen kopiera Inte bilderna och lägg upp dem på någon annan sida, utan använd de bilder jag har lagt här (det är bildens adress/url som skrivs inom [ img] [ /img] för att bilden ska visas). Jag har redan lagt upp bilderna åt er, så ni behöver inte lägga upp dem själva, och jag vill helst inte att mina bilder läggs upp någonstans där jag själv inte har lagt upp dem. Det här är fortfarande inte en tråd där ni ber mig om att göra bilder. Här lägger jag bilder på andras karaktärer som jag spontant på eget initiativ har valt att göra. Fridens liljor~ MPh out. |
|
Orkidé NPC
Spelas av : Bellz | NPC
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar lör 23 aug 2014, 21:45 | |
| OMG! PRECIS SÅ!!! 8'D Jättefin!!! <3 Tack så jättemycket! <3 |
|
Yargol Crew
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar mån 10 nov 2014, 21:39 | |
| Kände att det var dags att lägga upp lite äldre skisser här som jag inte lagt upp än. Fler sidovyer från olika storleksjämförelser jag gjort, och några skisser jag bara inte lagt här. De flesta av dessa är ganska gamla vid det här laget. För att se större versioner av de som har större versioner så går det att trycka på bilden, så förstoras den. Tryck ESC för att få bort den igen.Från Manvargsfamiljens storleksjämförelse (finns på Cuywendz press): Önja Öfrin Öhld och Vilda. Ökker är inte med, för har fortfarande inte en helt klar vy av hur han ser ut. Och så en på Oberon, hoppas det stämmer med hans vuxna utseende mer. Petade ihop den för ganska länge sedan nu som en eventuell till Jägarans storleksjämförelse, då han föds in där. Luna Kian En uppdaterad version av min gamla bild på Holocene. Och en nyare bild från idag, av karaktären Pathara. Älskar näs-beten. Kärlek på den <3 Som nämnt tidigare:Vänligen kopiera Inte bilderna och lägg upp dem på någon annan sida, utan använd de bilder jag har lagt här (det är bildens adress/url som skrivs inom [ img] [ /img] för att bilden ska visas). Jag har redan lagt upp bilderna åt er, så ni behöver inte lägga upp dem själva, och jag vill helst inte att mina bilder läggs upp någonstans där jag själv inte har lagt upp dem. Vill ni ha dem på wikin så säg till så lägger jag upp dem på wikin åt er från originalfilerna C: Det här är fortfarande inte en tråd där ni ber mig om att göra bilder. Här lägger jag bilder på andras karaktärer som jag spontant på eget initiativ har valt att göra. Fridens liljor~ MPh out. |
|
Ehfra
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 11 nov 2014, 08:25 | |
| |
|
Noelle
Spelas av : Nish
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 11 nov 2014, 17:54 | |
| *Dör lite på allt, inklusive nosbeten* |
|
Pathara NPC
Spelas av : Bönan | NPC
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 11 nov 2014, 18:04 | |
| OH MY GOD!!! *sladder-fangirlin'* GAAAH 8'D HON ÄR SÅ VACKER!! min lilla Pathariiiis :* <3 lilla och lilla.. heh ^^'
TACK så JÄTTEMYCKET!!! *spamXcaps* TAAACK <333
P.S. jaaa, kärlek till näsbeten allesammans <3 P.P.S. de där mörkare sakerna i ansiktet ska vara ben så alla vet och inte undrar vad det är xD |
|
Dougal
Spelas av : Jam
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar ons 19 nov 2014, 16:15 | |
| Du är så sjukt bra på att rita ♥.♥ |
|
Yargol Crew
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar lör 25 apr 2015, 20:51 | |
| Jag kände för att skissa en snabb sittande vren/ragana. Yepp. Ta en Ehfra. Vänligen läs tidigare inlägg för lite info och sådant. Ja. Tack. Hejs. |
|
Ehfra
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar lör 25 apr 2015, 21:10 | |
| Men MP dååå! Nu blev jag glad, så fin hon blev i sin korrekta form ♡ Gillar rumpan. Den kommer Xerxes helt klart digga sen. Smirk.
Tack för Ehfra:n! *tar emot och kramar henne* |
|
Kilah Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar sön 03 maj 2015, 18:16 | |
| |
|
Ceylon
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar sön 03 maj 2015, 18:49 | |
| ÅH JAG GARVADE SÅ JAG DOG och satte tuggummi i halsen! Vi ger inte MP tillräckligt med cred för hennes humor xD |
|
Nadie Vampyrjägare
Spelas av : Elsa
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 05 maj 2015, 10:53 | |
| |
|
Ceylon
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 05 maj 2015, 11:40 | |
| Skrattar fortfarande åt Kilahs jävlar anamma-min på mittenbilden xD
Elsa: Visst är han sexig. Värsta magneten. |
|
Teck Crew Död
Spelas av : Lin | Död
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 05 maj 2015, 19:26 | |
| Jag förstår inte sammanhanget, men jag skrattar ändå |
|
Yargol Crew
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 30 jun 2015, 04:35 | |
| Passar på att spara ut lite fler sådanahära. Hepp. Lainadan (innan han blev zombie)Arnako Som nämnt tidigare:Vänligen kopiera Inte bilderna och lägg upp dem på någon annan sida, utan använd de bilder jag har lagt här (det är bildens bildadress/url-kod som skrivs inom [ img] [ /img] för att bilden ska visas). Jag har redan lagt upp bilderna åt er, så ni behöver inte lägga upp dem själva, och jag vill helst inte att mina bilder läggs upp någonstans där jag själv inte har lagt upp dem. Vill ni ha dem på wikin så säg till så lägger jag upp dem på wikin åt er från originalfilerna C: Det här är fortfarande inte en tråd där ni ber mig om att göra bilder. Här lägger jag bilder på andras karaktärer som jag spontant på eget initiativ har valt att göra. Fridens liljor~ MPh out. |
|
Tear Död
Spelas av : Punkis | Död
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar ons 01 jul 2015, 20:46 | |
| Hihihii, så söt Arnako var då :'D |
|
Yargol Crew
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 07 jul 2015, 00:21 | |
| Ta några fler från diverse storleksjämförelser~ Damon Sleazoid Filia Ignis Mugen Delshay Återigen:Vänligen kopiera Inte bilderna och lägg upp dem på någon annan sida, utan använd de bilder jag har lagt här (det är bildens bildadress/url-kod som skrivs inom [ img] [ /img] för att bilden ska visas). Jag har redan lagt upp bilderna åt er, så ni behöver inte lägga upp dem själva, och jag vill helst inte att mina bilder läggs upp någonstans där jag själv inte har lagt upp dem. Vill ni ha dem på wikin så säg till så lägger jag upp dem på wikin åt er från originalfilerna C: Det här är fortfarande inte en tråd där ni ber mig om att göra bilder. Här lägger jag bilder på andras karaktärer som jag spontant på eget initiativ har valt att göra. Fridens liljor~ MPh out. |
|
Delshay Vampyrjägare
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 07 jul 2015, 13:06 | |
| Del <3 Älskar Zoid också med "spökbenet" huhu |
|
Damon
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar tis 21 jul 2015, 21:18 | |
| ÅÅÅH hur kunde jag ha missat 3 Talang och grymt som vanligt MP, publicerar Damons bild på pressen <3 |
|
Mugen Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar mån 17 aug 2015, 16:20 | |
| Så fin Mugen är! <3 Alla små bilder är superfina som alltid! <3 :D |
|
Yargol Crew
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar fre 25 sep 2015, 21:14 | |
| |
|
Yargol Crew
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar mån 09 nov 2015, 21:35 | |
| Nämen titta, lite fler bilder av karaktärer som står eller går vända åt vänster. Så kreativt, håhå... Till storleksjämförelse. Azdell: Gharrow: Nena: Hupp. Upprepar mig som vanligt:Vänligen kopiera Inte bilderna och lägg upp dem på någon annan sida, utan använd de bilder jag har lagt här (det är bildens bildadress/url-kod som skrivs inom [ img] [ /img] för att bilden ska visas). Jag har redan lagt upp bilderna åt er, så ni behöver inte lägga upp dem själva, och jag vill helst inte att mina bilder läggs upp någonstans där jag själv inte har lagt upp dem. Vill ni ha dem på wikin så säg till så lägger jag upp dem på wikin åt er från originalfilerna C: Det här är fortfarande inte en tråd där ni ber mig om att göra bilder. Här lägger jag bilder på andras karaktärer som jag spontant på eget initiativ har valt att göra. Fridens liljor~ /MPh |
|
Yargol Crew
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar mån 08 feb 2016, 16:49 | |
| Frenja. Jag var tvungen. Fullsize på min tumblr: [Länk]Läs allmän info i föregående inlägg och sådär yaddayadda Fridens~ /MPh |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Små bilder på random karrisar | |
| |
|
| Små bilder på random karrisar | |
|