Pågående Event
Senaste ämnen
» Den som frågar [Öppet]
Idag på 00:20 av Sigrid

» Farornas Fästning [Ymir]
Idag på 00:14 av Ymir

» En moders inverkan [P]
Idag på 00:14 av Nilo

» Förverkligade drömmar [P]
Igår på 23:52 av Nilo

» Om ni är mina stjärnor, är jag er himmel
Igår på 23:34 av Nunam

» Fånga sina drömmar [P]
Igår på 23:26 av Achilles

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Igår på 23:23 av Sigrid

» Du vet aldrig vem som hör dig här [P]
Igår på 23:12 av Öhld

» Var tar jag vägen nu [Ö]
Igår på 23:06 av Poppel

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 13 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!

Gå ner 
+6
Meilyr
Demethra
Tavar
Enrique
Kilah
Tikaani
10 posters
FörfattareMeddelande
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 19:17

Oh äntligen får jag ta upp min idé! Dethär är inte något som jag bara tänkt på i några veckor, suttit och små planerat det här sen jag skaffade min första eldvarg, León då.. Som var för typ ett till två år sen. Men sen jag skaffade Mirrow blev mer riktiga planer. Hade som sagt tänkt skaffa en Eldvargs flock med Mirrow. Men eftersoms hans åldrande inte gått så snabbt och jag inte ville brådska på det för att bara skapa en flock så har min lilla Tikaani stigit fram. Tänkte låta henne leda den eventuella flocken isåfall tills Mirrow kanske blir mogen nog för att ta över.. Men det är inget vi ska diskutera just nu.

Ja som ni säkert fattat så hade jag tänkt skapa en Eldvargs flock om jag får tillstånd och så pass mycket medlemmar till det. Flocken kommer ligga på det neutrala onda hållet, kan mycket väl förändras på hur vilka medlemmar som söker sig dit. Vargarna här kommer inrikta sig på kraften eld och bör därför bära på den för att komma med i flocken, och med det menar jag inte att vargen måste vara Inferno. De kommer vara taktiska och en aning sluga ena som håller sig en aning för sig själva men kan dyka upp lite var som helst. Träning är en viktig sak för dem och därför de har baserat sig på en kraft för att bli starkare inom sig. Sen så tänkte jag att de får utvecklas och vill inte planera mera en så eftersom det är mycket kulare att se hur de blir istället.

Men Tikaani kan också göra undantag om någon varg hon möter tycker skulle vara ett värdefullt tillskott till flocken så behöver inte de bära på eldkraften, bara att de får svårare att få bättre träning. Så nu ibörjan så kommer vi vara lite snällare på den fronten då vi vill tagga lite medlemmar! Tikaani har ännu inte 100 i status men tänkte inte att flockeen inte skulle komma pang puff nu. Men det borde ändå inte ta så länge innan jag får mer i status på henne då jag har två karaktärer att flytta status ifrån och sen är jag rätt så aktiv med henne.

Så nu, Admins, medlemmar intresserade kika hit och låt mig höra er åsikt!

Om nån admins kollar hit så här är tråden om överförning av status till Tikaani -> https://numoori.swedishforum.net/t1268-vill-fa-overford-status

"We will rule!"


Senast ändrad av Tikaani den lör 12 maj 2012, 11:11, ändrad totalt 1 gång
Kilah
Kilah 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 20:56

Jag måste inflika .. O_________________________________O

Detta är en - FETT SUPERB AWESOME IDÉ! >8D
Och Kilah hänger på! x3
Enrique
Enrique 
Flocklös 

Spelas av : Nelly


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 21:35

Har ju redan pratat om det med dig Kaka, Enrique kommer gå med<3
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 21:36

Vem kallar vem kaka?!
Enrique
Enrique 
Flocklös 

Spelas av : Nelly


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 21:39

Nelly kalla sin Kaksoset för Kaka.
Magga är min Kaka<3

Är riktigt pepp på den här flocken, så kom igen nu numoorianer, joina! :D
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 21:46

SÅ glad jag blir då folk verkar gilla idén! :'D Är verkligen pepp så kom hit alla numoorianer med era eldiga vargar <3 HAr nu flera intresserade, alla som pratat med mig om dethär och är fortfarande intresserade så skrriv hit ^^
Kilah: Har Kilah eld som kraft? ;>
Nelly - Yes, de får ta och träffas sen :)
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 21:47

Men jag blir förvirrad. Min kompis irl heter Kaka.
*hat mot maggas nya smeknamn*
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 21:48

Ewy -> Dethär passar inte riktigt in i detta forum, fyll inte upp tråden med massa extra prat. :)
Enrique
Enrique 
Flocklös 

Spelas av : Nelly


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 09 maj 2012, 21:53

Ewy, så viktigt är det inte. Det är ett smeknamn, personligt mellan Magga och mej, ingen annan kommer använda det? Det är ingenting för någon utomstående att lägga sig i.

Det viktiga är hur awsome den här flocken kommer bli sen, så kom med era megaheta vargar nu, folks!
Kilah
Kilah 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    tor 10 maj 2012, 16:11

Tikaani, tyvärr så har Kilah inte eld som kraft, men det står ju i början längst upp;
'Men Tikaani kan också göra undantag om någon varg hon möter tycker skulle vara ett värdefullt tillskott till flocken så behöver inte de bära på eldkraften, bara att de får svårare att få bättre träning. Så nu ibörjan så kommer vi vara lite snällare på den fronten då vi vill tagga lite medlemmar!'
Så egentligen antar jag att det är okej, men det är ditt val. ^^
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    tor 10 maj 2012, 16:25

Glöm inte Deme's framtda valpar som inte ens finns ännu! ;P
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    tor 10 maj 2012, 16:46

Kilah -> Ja, fast såfall så måste Kilah visa sig lite mer värdig och Tikaani måste få lite tycke för henne. Så hon kommer få lite svårare dock, men tror nog att det kan ordnas! ;)
Kan ta ett roll med henne före något bestäms så de får kika på varan lite, sen om flocken blir av så kan de ju träffas ännu en gång ^-^

Deme - Oh nej Gagga, de godingarna glömmer jag inte ;'D
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    tor 10 maj 2012, 20:39

*Petar upp*
Meilyr
Meilyr 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    fre 11 maj 2012, 10:18

Och du vet att Kira vill joina flocken! <3
Kilah
Kilah 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    fre 11 maj 2012, 17:22

Tikaani, okej. ;D Javisst kan vi ta ett roll nu innan, och om flocken blir av tar vi ett till - en utmärkt planering, och svårt för Kilah att träna .. XD
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    lör 12 maj 2012, 20:40

*petar upp*

På samma gång kan jag säga att jag har två rollplatser ledigt med Tikaani, så ni intresserade säg till om ni har tid för ett roll nu ^-^
Kilah
Kilah 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    lör 12 maj 2012, 20:56

Jag har tid! 8D
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    lör 12 maj 2012, 21:13

Skickar ett mejl då :)
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 16 maj 2012, 20:18

*peet* Behöver en admins komentar!
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 16 maj 2012, 20:32

Mjo, jag och Mivria har snackat mycket om flockar, vi vill hemskt gärna ha flera flockar i Numoori! Och tanken låter rolig, men vi har så som sagt att först och främst acceptera goda flockar, eller neutral/goda ^^ Så ni får nog dessvärre vänta ett längre tag för ett godkännande, måste snacka med Miv också..
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 16 maj 2012, 20:43

Ja flocken skulle nog hållas neutrala eftersom Tikaani är kanske inte den ondaste, skulle kanske bli mer "onda" då Mirrow kommer in i bilden och det tar ju sin tid. Skulle väldigt mycket vilja få i gång den, men visst kan vi vänta om ni vill få in mera goda flockar. Annars så behöver de ju inte vara en riktig flock nu i början, mera en grupp som håller sig undan om det skulle gå att få tillåtelse för.

Annars får jag väl bara vänta och höra vad Miv har att säga! ;)
Keiron
Keiron 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 16 maj 2012, 20:57

Bättre att vänta helt och hållet. Hela Numoori är fullt utav onda flockar nu känns det som, och två nya onda på g om jag inte hört fel... Nu är det goda flockar som ligger i fokus för oss^^
Tosca
Tosca 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 30 maj 2012, 11:23

Om jag nu har förstått detta rätt så menar du en flock med Inferovargar? (:
Självaste tanken jag mega awesome men en tanke slog mig och jag vet inte om ni har tänkt på de... Inferon är ju en varg med väldigt kort stubin och väldigt hetlevrad.
Så flera såna i en och samma flock skulle väl bli ganska mycket kaos... Eller .___.
För en uppretad Infero är som att bråka med en brödrost i ett vattenfyllt badkar, dvs ingen god ide alls! Så ni som har karaktärer som är svaga för eld och tänker joina flocken ha de i baktanke. xD Inferon har som sagt väldigt kort stubin och hett*lol* temperament!
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    ons 30 maj 2012, 17:14

Har för mig att det står i rasbeskrivningen att två inferos sällan går ihop, och att dem oftast lever ensamma just därför. Men detta skulle ju kunna skapa en helt underbar situation, då flocken måste ha en hel del bråk på insidan också.
Fast lär bli en utmaning att leda!
Tikaani
Tikaani 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!    tor 31 maj 2012, 21:19

Det är en av de intressanta sakerna med det hela. Men tror Tikaani skulle kunna klara av flocken väl då hon har en kraft som kan kontrollera känslor och sånt stuff. Och kan då få ner lugnat andra rätt bra. Är väldigt glad att ni verkar gilla idén måste jag säga! ^^' Men vet ju inte om jag kan sätta igång idén eller om jag måste vänta nu.. Och det känns lite trist att behöva vänta då jag fått flera peppa folk med mig och sen har jag väntat rätt länge innan jag ens berättade om idén.

Men ja, får väl vänta ändå antar jag. ;P
 
Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Någon kan väl komma till dimension...
» Hör upp folk! Viktig info
» Söker folk att rolla med!
» Ibland möter man bara folk [Blindir]
» Att komma hem [Karma]
Hoppa till annat forum: