*Moraltanten dyker in och är lite admin av sig och vill förklara*
Loco och till er andra som undrar om sidan: Det är en officiell Harry Potter sida som heter pottermore.com, som går ut på att man ska få komma närmare böckerna, med lite mer info som J.K Rowling skrev, men som inte kom med i böckerna och lite sånt. Och när man är med så ingår det att man får välja om man vill ha en katt, uggla eller padda, man blir tilldelad en stav utefter ett antal frågor man får svara på och till slut få man bli tilldelad ett elevhem, ett test med random frågor (såg när mina syskon gjorde testet, de fick svara på nästan helt andra frågor, så skiljer sig väldigt mycket från gång till gång) som till lsut avgör vilket elevhem man hamnar i, och man kan inte byta! Vilket gör det hela mycket roligare. (även fast man märker att folk fuskar genom att skapa nya konton osv)
Jag höll på och dö när jag blev en hufflepuff, kunde tänka mig vad som helst utom puff, men tror nu mer och mer på att jag verkligen är en äkta puff. <3
Det roligaste var att mina syskon mobbade mig när jag blev Hufflepuff. Och sen när jag tvingade dem att skapa konton, så ja, då blev båda puffs. Sååå lite passande är det ju att hela min syskonskara blev Hufflepuffs. 8D
Men sidan är jättemysig, även om det fortfarande är mycket som ska dyka upp, då sidan fortfarande är ny och under utveckling.
Lääängtaar tills mer dyker upp!