Pågående Event
Senaste ämnen
» Ingen lämnas kvar
Igår på 22:27 av Malva

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 21:59 av Malva

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 19:15 av Sigrid

» Efter läggdags [P]
Igår på 16:39 av Umbriel

» Uppviglare [P]
Igår på 16:15 av Umbriel

» Rykten [P]
Igår på 14:20 av Umbriel

» Förlåt mig syster (P)
Igår på 14:04 av Tora

» Tänderna biter ihop [Tora]
Igår på 13:44 av Tora

» En mästerlig plan [Umbriel]
Igår på 13:32 av Umbriel

Vem är online
Totalt 5 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 5 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Tillstånd om Nisha (kul det lät) x'D Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Tillstånd om Nisha (kul det lät) x'D Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Tillstånd om Nisha (kul det lät) x'D

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Akira
Akira 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: [Avslutat] Tillstånd om Nisha (kul det lät) x'D    tis 14 nov 2017, 13:41

Jag testar att lägga upp den här förfrågan om tillstånd. Bara för att det här skulle kunna skapa lite drama. x'D

Skulle demonen Nisha kunna besitta Akira? Jag tror det skulle kunna röra om en hel del och helt ärligt för att det bara låter så kul. x'D

<3
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om Nisha (kul det lät) x'D    sön 10 dec 2017, 19:13

Hejsan!

Med tanke på att du väldigt nyss fick en ängel, ser vi hellre att det går lite tid emellan ansökningstillfällena. Finns inte direkt någon regel för att man inte får ha både en ängel och en demon, men då har det oftast gått 1 eller flera år emellan gångerna, eller att något har skett IC.

Så ge din nya ängel lite mer tid först, så kanske Akira kan få en Demon vid ett senare tillfälle istället.

Fridens liljor
~ från Lin med Crew

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Akira
Akira 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om Nisha (kul det lät) x'D    mån 11 dec 2017, 12:04

Jag förstår absolut. Det var inte meningen att det skulle bli så tätt mellan tillståndsförfrågningarna.
Det är bara så att jag har väntat så länge på att Nisha skulle komma upp på demonlistan och det känns lite tråkigt att jag får ett nej bara på grund att jag just fick tillstånd om ängel.
Jag vill inte bråka om saken men jag tycker att det skulle vara väldigt intressant om Nisha besatt Akira just för att de är släkt och Nisha skulle även fortsätta vara en del av Kaiwood. Nisha är en sådan intressant karaktär och att ha henne i huvudet skulle vara så himla intressant att rolla.
Nisha har varit en av mina favoriter sedan jag blev medlem på sidan och har följt henne så länge.
Jag var säker på att ni skulle säga nej bara för att jag just fått tillstånd om en ängel men snälla söta rara skulle ni så här i mysiga och snöiga julstämnings december kunna i alla fall fundera på saken igen?
 
[Avslutat] Tillstånd om Nisha (kul det lät) x'D
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] tillstånd :D
» [Avslutat] Tillstånd.
» [AVSLUTAT] Tillstånd för...
» (Avslutat) Tillstånd för ras!
» [Avslutat] Tillstånd??
Hoppa till annat forum: