Pågående Event
Senaste ämnen
» En mästerlig plan [Umbriel]
Idag på 00:52 av Ymir

» En dag för mig [Asta]
Idag på 00:17 av Ymir

» FRYS! (P)
Igår på 23:33 av Asta

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 23:14 av Mackie

» En perfekt dag [Io]
Igår på 23:01 av Aegir

» Fånga sina drömmar [P]
Igår på 22:52 av Achilles

» Tänderna biter ihop [Tora]
Igår på 22:32 av Aegir

» Farornas Fästning [Ymir]
Igår på 22:23 av Aegir

» Förlåt mig syster (P)
Igår på 21:59 av Sigrid

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] KRAFT/UTSEENDE Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] KRAFT/UTSEENDE Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] KRAFT/UTSEENDE

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Cruciatus
Cruciatus 
 

Spelas av : BOBS (Marjo?)


InläggRubrik: [Avslutat] KRAFT/UTSEENDE    sön 25 sep 2011, 10:40

Hallo numooritomtar (dom som bestämmer över alla nissar såklart)

Söker alltså tillstånd till Crucio här :'D hade tänkt mig honom som en manipulator, formar hans krafter därefter ;)kallar förmågan 'tormention', eftersom den bara har med fysisk/mental smärta att göra :'D

T O R M E N T I O N
Tormention är nog Crucios främsta kraft - det var till och med den han döptes efter. Crucio har ett flertal användningsområden inom den här kraften, alla till för att orsaka andra individer smärta både fysiskt och mentalt.

illusion (bemästrad)
Kraften tillåter Crucio att orsaka en sorts påhittad smärta för andra vargar. Dom känner den som om den vore äkta, som om de brann upp levande - men inga sår uppkommer på deras kroppar, och de börjar inte heller att blöda.


hallucinationer (bemästrad)
Kan skapa hallucinationer som kan likna andra vargar eller varelser. För att använda den här kraften måste Crucio ha läst fiendens tankar, tagit reda på dess största rädsla och utspelar den sedan i form av en hallucination som endast syns i offrets ögon. Orsakar, som sagt, inga fysiska smärtor men kan skada en mentalt.


marionett (ej bemästrad)
Som det låter, så kan Crucio vid det här laget kontrollera andra vargars kroppar (så länge han behåller koncentration) och få dem att röra sina lemmar efter hans behag. Han kan dock inte stänga av deras krafter - dock utnyttja dem inom en viss mån till hans fördel.


voodoo (ej bemästrad)
En voodoolik kraft som fungerar på så sätt att den smärta som orsakas på Crucio orsakas även på offret - inte bara mentalt , utan även fysisk (t.ex om någon sliter av Crucios svans slits även offrets svans av etc...)






Hans utseende sen är ganska så speciellt. Är det tillåtet att hans ansikte är liksom 'borta'? (egentligen finns det där, allting sitter bara fel xD t.ex är huvudet platt/runt och munnen sitter strax under den röda, stenlika huden som täcker för ansiktet. han har små hål som nos, där den egentliga nosen ska sitta :'D
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] KRAFT/UTSEENDE    sön 25 sep 2011, 17:22

Jorå alla dessa krafter finns redan i numoori, men man får bara ha 2 krafter. Voodoo räknas som en kraft, och den du beskrev som marionett likaså då det är mewtwo liknande mentala krafter och sen illusioner och hallucinationer brukar man få kunna räkna till en och samma kraft beroende på hur den används ^^
Cruciatus
Cruciatus 
 

Spelas av : BOBS (Marjo?)


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] KRAFT/UTSEENDE    sön 25 sep 2011, 17:35

Åhå :') ja okej, jag kan försöka hitta på något annat han kan använda till tormention c:
 
[Avslutat] KRAFT/UTSEENDE
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Tillstånd kraft/utseende
» [Kraft] KRAFT! [som jag tror ni aldrig skådat förr... ;)]
» [Avslutat] Tillstånd om kraft.
» (Avslutat) Utseende.
» [Avslutat] Ang. utseende
Hoppa till annat forum: