Pågående Event
Senaste ämnen
» Lekfulla mysterium
Idag på 23:12 av Ymir

» [LKF] Två vilsna själar
Idag på 21:24 av Nunam

» Om ni är mina stjärnor, är jag er himmel
Idag på 21:14 av Nunam

» Försent för att ångra [Malva]
Idag på 16:06 av Malva

» [LKF] Andra tankar
Idag på 14:42 av Kida

» Felsteg [Orion]
Idag på 14:25 av Orion

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 3 registrerade, 0 dolda och 10 gäster.

Kolzak, Otto, Ymir


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!

Gå ner 
+12
Lihai
Blair
Scarlett
Xerxes
Lawenya
Ninäd
Drasila
Blue
Sirocco
Nisha
Cerulean
Yargol
16 posters
FörfattareMeddelande
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    mån 18 aug 2014, 23:22

Hallå alla glada!
Det här inlägget blev längre och något rörigare än vad jag hade hoppats på, men jag kör i vind!
____________________________________________________________________

EDIT: Avslutat! Det går inte längre att anmäla intresse.

____________________________________________________________________

Jag har uppmärksammat att det har tillkommit många nya rollspelare under sommaren, och skulle först och främst vilja välkomna alla nya till sidan! Det är alltid lika roligt med nya medlemmar :D

Med nya medlemmar följer det också många nya karaktärer, och jag vet att där är många nya såväl som äldre karaktärer på sidan som saknar bilder. Det är inte nödvändigt att ha en bild på sin karaktär, men jag vet att det är många här som väldigt gärna vill ha bilder. Som de flesta av er känner till så tar jag inte emot förfrågningar och målar bilder till alla längre, då jag gjorde det ett tag och det blev alldeles för mycket (ni kan läsa lite om det här).

Men! Då det nu har tillkommit så många nya karaktärer, och jag vet att där är många såväl nya som äldre karaktärer som inte har bilder, så vill jag att erbjuda fyra bilder här :D

Det kommer finnas två olika typer av bilder ni kan anmäla intresse för, och jag kommer måla två bilder av varje typ. Profilbild och Rollspelsbild. Ni kan anmäla er till båda om ni vill, men samma spelare kommer inte kunna få två bilder, så om ni vill anmäla er till båda så vill jag att ni nämner vilket ni är mest intresserade av. Vänligen anmäl inte mer än en karaktär och/eller ett rollspel dock. Det är inte först i kvarn som gäller, och jag kommer inte påbörja bilderna direkt då jag vill ge fler chans att se den här tråden först. För profilbilderna kommer de spelare och karaktärer som inte redan har fått en (eller flera) bilder av mig att ha förtur. För rollspelsbilderna kommer jag att välja den scen eller situation som jag känner mig mest intresserad av att skissa.

Tryck på respektive bildtyps namn för att läsa om hur du anmäler intresse för den.

Profilbilder:

Rollspelsbild:

När jag har valt två karaktärer och två rollspel att måla så kommer jag att nämna det här, så att ni vet att jag redan har valt. Beroende på hur många som anmäler intresse, och hur många det är av varje bildtyp, så kan jag komma att måla fler bilder senare, men jag tänker inte lova att jag gör det.


Jag hoppas att ni alla har haft en härlig sommar, och att ni får en lika härlig höst (:

Fridens liljor <3
/MPh


Senast ändrad av Yargol den mån 05 okt 2015, 14:51, ändrad totalt 5 gånger
avatar
Cerulean 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    mån 18 aug 2014, 23:30

Rollspelsbild:

Rollspel: As the lights fade away
Raukakebergen, stjärnklar natt.
Då de sitter vid en klippkant med stjärnhimlen ovanför och en del av Numoorislätten långt där nere med sikten hela vägen till horisonten. Cerulean ylar och Blue typ.. tittar på xD

Karaktärer: Cerulean och Blue. Cerulean är väldigt bökig att beskriva i och med hans muppiga vingar, men du har åtminstone säkert sett hans bilder redan. Iallafall så finns både helkroppsbild på hans presentation - men ögonteckningen är mer som på hans profilbild. Han är 98cm i mankhöjd.
Blue är albino, finlemmad, blåögd och mycket feminin. Nästan rosatonad päls där den rosa huden skiner igenom. 113cm i mankhöjd, annars finns bild på hennes presentation.. som du säkert redan vet ;)
-------
Profilbild:
Karaktär: Ceylon
Utseende: Gängligt byggd, med normala ben och stora tassar i förhållande till den lågställda kroppen. Ceylon är inte ett dugg rest i hålllningen utan huvudet kan dras i en linje från ryggraden, men hans kropp ger ändå sken av smidighet. Något längre svans än vanligt. Pälsen är gul/sandfärgad med gråbruna inslag över ovansida där pälsen även är grövre. Undersidans päls är ngt ljusare och silkigare.  Nosryggen är ngt längre än vanligt, rundad och varken konvex eller konkav. Svart nostryffel och trampdynor. Mörkt nötbruna ögon. Munnens överlinje är kantad med svagt gråbrunt - även tassarna. Öronen är trekantiga och eventuellt något slappa i överkanten.
Just nu är han valp, men vill gärna att han målas i 18-20årsåldern. Han är tuff och orädd så det bör tas med i räkningen.
-----
Thank you for your time 8D


Senast ändrad av Cerulean den ons 20 aug 2014, 13:57, ändrad totalt 12 gånger
Nisha
Nisha 
Demon 

Spelas av : Nish | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 00:31

(Inte för att jag är en ny spelare, menmen, Erakan är relatit ny iaf 8'D )

Profilbild:
Namn: Erakan
Ras: Gråblod, med en del bergsvargsblod.
Ålder: ca 25. 
Mankhöjd: 49cm... plutt
Kropp: Kompakt, tränad. Starkt Bergsvargsinfluerad; breda tassar, nästan lite fyrkantigt uppbyggd kropp. Öronen är bredare och längre, men inte spetsiga som eldar vargarna. Ärr (3st smala) efter klor under högra ögat; de börjar under ögar och går rakt ut mot nosen. 
Färg: Väldigt mycket röda färger. Brunröd bas, mörk kastanjish över manke, skuldror, rygg, och höft med lite ned på låren. Även svanstip och öron är mörka.Mörka "polisonger" (tydligast refbild 2). Allt utom svanstippen sitter ihop likt en mantel.
Cream över mage, bröst, haka, insida öron, kinder (ej nosrygg) och lite på insida lår. Tanken var en väldigt simplifierat/numoorifierat klassisk vargteckning i rödbrunt. 
Nos och trampdynor är kallt rosalila, ögon gråblå.
Övrigt: Dynamik är åsum <3
Refbild 1 https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/316ucl4.jpg
Kommentar: det mörka ska vara mer rött än brunt, det är bara jag som allmänt failar på att måla.
Refbild 2 https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/nq7qbt.jpg
kommentar: känns som om jag missade att måla alla trampdynor och nos, men är i övrigt bra tecken/färg.


Rollspel:
Återkommer! (Frestad att ta någon av alla erakans gudahistorier <3 )
Sirocco
Sirocco 
 

Spelas av : Skruk


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 04:24

Nu tänker jag vara så ful att jag lägger intresse här, lite ego kanske då jag har en massa fina bilder ifrån dig. Men blev så sugen att se ett speciellt rollspel illustrerat.

Rollspel: Together Again
Karaktärer: Midnight & Shady (finns bilder på dem båda på deras pressar(enda felet är Mids ögon som ska vara röda under detta mötet) och deras höjd är Mid: 70 och Shady: 75)
Område: Numoorislätten - höst tror jag?
Del/Scen: När Shady har lagt ner Midnight och är allmänt arg och irriterad på honom, sen om hon hugger honom på bilden eller inte kvittar, bara hon ser arg ut 8D

Förstår om andra har förtur men kunde inte motstå att lägga intresse. Trots alla mina underbara bilder ifrån dig så måste varje chans att få en så awesome bild ifrån dig undvaras!

*Fredsliljor*
Blue
Blue 
Död 

Spelas av : My | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 07:19

Måh! Vilken fin idé MP. ♥ Tänkte lägga mitt intresse här, och fyller i så gott som möjligt. c: Jag är oerhört frestad av båda bilderna, meeen om jag måste välja så väljer nog en rollspelsbild. ♥ Men jag skulle inte bli ett dugg besviken om det skulle visa sig bli en profilbild istället. c;

Namn: Blue
Ras: 50% karg, resten gråblod. Biras: Albino
Ålder: Fullvuxen (28-30 år)
Mankhöjd: 113cm
Kropp: Blues kropp är överlag väldigt slank - hon är högbent, med en djup men smal bröstkorg. Pälsen är lång, med många finhåriga pälsstrån som saknar pigment vilket gör att den ser rosa ut när hudfärgen skiner igenom. Kring ögon och nospartiet är hon naturligt mer rosa då pälsen är tunnare där, så generellt så är hon mer rosa på ställen där pälsen är tunnare. Blue utgår ju från den här bilden, bortsett från "armbandet".
Färg: Blue är ju, som tidigare nämnt, albino. Vilket gör att man kan säga att hennes päls saknar pigment, men den blir rosavit på grund av hudfärg, ljus och så vidare. Hon har inga som helst tecken i pälsen. Trampdynorna är rosa, likaväl som nosen. Klorna har jag tänkt mig som något "färglösa", alltså nästan lit genomskinliga. Hennes ögon är en stark azurblå färg. 
Övrigt: Något annat nämnvärt är väl hennes otroligt feminina ögon, vilket inkluderar något långa ögonfransar. Det skulle jag vilja säga är något kännetecknande för henne. 

Nu till rollspelet jag skulle vilja ha illustrerat. ♥

Rollspel: Nattligt återseende
Karaktärer: Blue och Erathor af Séragon.
Plats: Kaiwood, jag skulle säga att det i typ maj. Det var en natt då månen varit synlig, men den scenen jag ville ha illustrerad så hade det börjat dugga. De befann sig bredvid en bäck.
Del/scen: Den del av rollspelet jag skulle vilja ha illustrerat är när Erathor precis lagt sig intill Blue för att hjälpa henne hålla sig varm, och det börjat dugga. De ligger intill en bäck. Erathor har huvudet placerat på sina tassar medans Blue vänt bort blicken från honom lite, generad över hans närhet. Under denna tid då rollspelet utspelade sig var hon i väldigt dåligt skick, med matt päls och onekligen benig. Det hade varit en tuff vinter för henne och det syntes tydligt. 

Kort information om Erathor: Erathor är 140cm hög Eldar. Han har en svart päls. Hans ögon är djupblåa med blodröda stänk i dem. Det finns bättre och utförlig information på hans wiki och en användbar bild på hans profil.


Senast ändrad av Blue den tis 19 aug 2014, 08:40, ändrad totalt 1 gång
Drasila
Drasila 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 07:43

profilbild
Namn: Drasila
Ras: Ragana
Ålder: 23 år
Mankhöjd: 132 cm
Kropp: Hennes kropps form är som en typisk Ragana. Långa ben, Horn, ormtunga, en lång svans som ska har lite längre hår än resten av kroppen och lite större tassar än en normal varg.
Färg: Hennes grundfärg är vit och hon har en ljusgrå strumpa på vänstra fram benet som går rätt så högt upp på benet. Hon har himmel blåa ögon. Hon har även en självlysande mörk lila teckning på vänstra sidan av kroppen. Hennes horn är bersa mera åt det ljusa hållet. Nosen är svart så likt trappdynorna. (Hon har även en blid på hennes prestation som kan hjälpa)
Övrigt: Jag skulle gärna vill att hon hade en undergiven/ tillbaka dragen/ blyg kroppshållning på bilden.
Ninäd
Ninäd 
Död 

Spelas av : Punkis | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 11:21

Jag har två som jag gärna har en profilbild på, men jag är mer intresserad av gubben(Immiker) men tänkte att jag kunde anmäla båda :3

Namn: El'the Immiker
Ras: Okänd gråvarg med albino
Ålder: Gubbe
Mankhöjd: 148 cm
Kropp: Han är en högbent med en krökt rygg. Kroppen liknar en vinthund. Han har en lång man som nästan når marken(lejonman typ) och sträcker sig halvvägs under magen. Resten av pälsen är rätt kort och svansen släpar i marken med ca 3-4 decimeter till godo. Tassarna är rätt små. huvudet är rätt långt och smalt. Öronen är långa och spetsiga. Han har ett stort, rätt fult ärr på vänstra låret och halva hans högeröra är borta. Immiker har två par horn, det ena paret sitter precis ovanför/bakom öronen och går att skymta uppe på huvudet när man ser honom framifrån det andra paret är mindre och sitter nedanför/bakom öronen. Det är skruvade, antilopliknande horn. (Jag har ref. bilder om det behövs :))
Färg:
Pälsen är så vit som den kan bli, ögonen som oftast är halvslutna är mörkblå till svarta utan irisar. Hornen är knappt benfärgade utan nästan lika bleka som pälsen. Nosen är blekt askgrå och likaså trampdynorna
Övrigt: Han älskar fläderblommor :)




Namn: Tear
Ras: Okänd vattenvarg
Ålder: 30 m-år
Mankhöjd: 110 cm
Kropp: Tear har en rätt fyrkantig kropp men med långa ben. Hon är kraftig till utseendet och huvudet är även det rätt fyrkantigt. Svansen är normallång och öronen bara något längre och spetsigare än normalt. Mellan tårna har hon simhud. Pälsen är väldigt normallång men skyddar bra mot kyla och det är inte mycket speciellt med hennes kroppsbyggnad. (Har ref bilder om det behövs :))
Färg: Till grunden är hon svart men har klarblåa markeringar. Under magen, ut under svansen och halvvägs upp på halsen har hon ett blått fält. Under ögonen har hon halvmåne/droppformade blåa markeringar. På båda frambenen har hon fem böjda, liggande trianglar. Två av dem sitter på framsidan och tre sitter på motsatta sidan så att det bildas ett sicksack mönster. På baklåren har hon en fyrkantig hypnotiseringsvirvel(svårt att förklara), så klart blå. Insidan av öronen är lite ljusare grå. (Har ref bild på det här också ^^)
Övrigt: har elementet vatten och ogillar eld.



Jag vet att jag har egna bilder, men jag kan ju alltid testa min tur :3
Lawenya
Lawenya 
 

Spelas av : Saltwater


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 11:43

Lägger intresse, beskrivningen blev lite hackig dock. :3

Namn: Lawenya
Ras: Grov blandras, bla, lite bergsvarg, stäppvarg och dimmvarg. Det finns ev. fler obestämda raser.
Ålder: 38 m-år
Mankhöjd: 90cm
Kropp: Lawenya är slank och mycket långbent. Hon har även ett smalt och avlångt huvud och hennes kropp skulle till en aning påminna om en hjort. Hennes horn är inte så  lång och börjer sig så att de viker ut från huvudet (https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/nz3pr5.png). Under hornen så sitter hennes öron, de är lite mindre än "vanligt". Hennes svans är även lång och fluffig men inte så "tjock", ögonen är stora och har den typiska "varg formen". Benen är långa och smala, där innefattar inte så mycket muskler och tassarna är inte stora. Hon har även en "man"/krage av päls runt halsen, men den är inte så stor så den utmärks inte så mycket.
Färg: Lawenya är brun, (Enfärgad, då jag inte orkade skugga bra på bilden så är det den i mitten) med några ljusare inslag. De ljusare är ljust bruna, på toppen på båda öronen, ett streck under ögat och på baktassarna så har hon två korta strumpor. Hennes nos och ögon är mörkt bruna. Även trampdynorna är bruna. Den ljust bruna färgen är även på slutet av "kragen" och på svanstippen.
Övrigt: Hon ska helst stå upp, vilken "pose" kan du bestämma, ta den som du har lust att rita. c:
Xerxes
Xerxes 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 15:16

Namn: Xerxes
Ras: Ragana
Ålder: 28 m-år
Mankhöjd: 150 cm
Kropp: Han har tjock, lång päls. Tjockast och längst är den runt hans nacke, som mest vid skulderbladen. Det är lite som en kort mann. Han har en väldigt lång svans som släppar i marken, som en hästs svans. Han har stora tassar som hjälper honom när han går runt i snön. Stor bröstkorg(Om man jämför med resten av kroppen). Lång nacke. Långa ben. Huvudet ser litet ut i jämförelse mot hans kropp.Han har två stora horn som ser ut som grenar/träd. (http://hellcorpceo.deviantart.com/art/Mebukijika-346486016 Så ser hornen ut fast liiite större och hel vita : ))
Färg: Ljust grå, nästan vit. Inga mönster. Hans ögon är ljusblåa, kall ton. Samma färg har hans tassar och tandkött. Hans horn är i samma ljus gråa ton.
Övrigt: . Jag vill helst att hans ansikte är framåt "mot oss", så att man tittar in i hans ögon liksom. Stängd mun, helst. Han är en ganska dominant varg så höjt huvud skulle passa honom, tycker jag. : )
avatar
Scarlett 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 19:40

Skulle vilja ha en bild på henne som äldre, så beskriver henne som så.


PROFILBILD.


Namn: Scarlett
Ras: Blodsblandning.
Ålder: 20
Mankhöjd: 140
Kropp: Hennes kropp är slank, bröstkorgen är ganska grov. Nästan såsom på en pitbull. Vrenliknande ben, långa och smala. Svansen räcker ned till 'knäskålarna', den är tjock och ser sträv ut.
Öronen är medellånga, tjocka och ser fluffiga ut.
Pälsen är kort, men på rumpan och längst bröstkorgens framsida är den ganska lång och sträcker sig under magen till hennes buk.
Hon har också tre ärr över nosryggen och ett nästan stjärnlikt ärr på vänster framben väldigt långt upp, nästan vid axlarna. Alldeles nedanför om jag ska vara exakt.
Hon har också tjocka vita ren horn, och sedan horn som Diablo har. Sådana där som böjer sig, bockhorn kallade jag dom för om du minns cx hon har också mer horn, tre horn som sträcker sig med en fin linje från början av renhornen till nedåt pannan, på båda sidorna. 
Sedan har hon tre långa breda ränder på bakdelen, som sträcker sig över ryggraden. Sedan har hon tigerliknande ränder på pannan, under öronen & på kinderna. Det vänstra örat är också halvt, sönder slitet. Hon har en lila tunga och inte speciellt långa tänder. Utan hon har långa huggtänder, de andra tänderna är små och vassa, alltså triangelformade. 
Färg: 
Hon är i grunden ljus grå med mycket mörkare 'strumpor' på benen som sträcker sig upp till hennes knäskålar.
Hon har fläckar vid nacken, kring övre frambensområdet, på pannan och några på nosryggen, fläckarna är svarta. På rumpan har hon också svarta fläckar. Hennes ögon är gula, pupillen är något ljusare gul. Nosen är svart, såsom trampdynorna. Öronens inre färg är mörkare grå.
Hon har också som mörkblåa fjädrar på hjässan, tjocka och marinblå.
https://numoori.swedishforum.net/u808
Länk till utseende ^^^^^
Övrigt: hon är slug och manipulerande, har nästan alltid ett rysande flin på sina svarta läppar. Hennes kroppshållning ser ståtlig ut för hon är väldigt självgod och anser sig själv bättre än alla andra. 
Skulle vilja ha en bild på henne då hon står med sidan mot oss, men huvudet lätt vridet på sned och kollar på oss med sina gula ögon. Något rynkad nosrygg och ett elakt leende. Ena framtassen som hålls upp. 
Blair
Blair 
#Dissad av Aurinko 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    tis 19 aug 2014, 21:45

Ja, jag har kopierat My's mall. Men den var så bra<3

Rollspel: Fallande ljus - Occultos IC, men eftersom du har dina modpowers borde det inte vara alltför stort problem :'D
Karaktärer: Blair och Ophelia
Plats: Kawazatriskogen. Utanför lyorna på Occultos revir. Det är stjärnklart och månen är nästan full.
Del/scen: Den del då de båda ligger nära varandra, och Blair har sin vinge slappt placerad på typ.. hennes rygg. Han ligger utsträckt med slutna ögon, och trots att han skuggar henne en del så lyser ändå hennes vatten-glitter-tautering :'D

Blair har en bild på sin profil, och beskrivning på presentationen. Beskrivning kommer ju längre ner, ser jag ju nu

Ophelia har inget, men hon är blond(du har ju målat en profilbild åt henne), med svart nos men brun päls runt, som om hon doppat nosen i choklad och bruna "ögonbryn". Gröna ögon. *kortkort*

och ja, som det kanske märks så är det en rollbild jag helst vill ha om jag får en, men profilbild går precis lika bra xD

bara för att jag är lat och inte orkar välja någon annan så tar vi Blair

Namn: Blair-pär. *host* Blair.* Vilken karaktär är det?
Ras: Renrasig fakarg. Vilken ras är din karaktär?
Ålder: Tonåring, runt 14. Hur gammal är din karaktär?
Mankhöjd: 83 cm just nu, men kommer nog att ligga på runt 90-95 cm som vuxen. c: Hur hög är din karaktär över skuldrorna?
Kropp: Blair är en varg som ärvt sin mors smidighet. Trots att hans far var biffig så är han mer åt det smidigare hållet nu, trots att han som valp såg ut att brås på fadern. Blair har örnvingar. Kort, len päls förutom i nacken där den är burrig. Ge en så detaljerad beskrivning som möjligt av karaktärens fysiska kropp. Inkludera kroppstyp (muskulös, slank, långbent, kortbent, mager, etc), om den har långa öron, pälslängd, svanslängd, eventuella ärr, eventuella horn, vingar etc.
Färg: Blair är enfärgad i en mörkt brun nyans. Han har skogsgröna ögon och en svart nos. Trampdynorna är även de svarta. *yay*. Blair har en vit stjärna på högra.. uhm.. på låret för en människa.
Övrigt: ekorre
Lihai
Lihai 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    fre 22 aug 2014, 10:06

Namn: Lihai
Ras: Blandras
Ålder: 21
Mankhöjd: 95
Kropp:  muskulös kropp, benen är normallånga, Pälsen är är av medellängd(som gråvargen)svansen är normallängd och lite fluffig. dock så är hans vänstra öra topp är avslitet och tre ärr löper över det vänstra ögat.
Färg:  pälsfärgen påminner om gråvargens färg med inslag av svart och brunt. Det vänstra ögat är han blind på så det e vitt/gråå, det högra ögat är guldbrunt. Han har en lång grå lugg. Nosen är svart. (Bilden på hans profil syns det bättre hur hans ansikte ser ut med färger ^^)
Övrigt: han är en snäll gentleman som tar hand om dem han älskar och bryr sig om, han är inte rädd att försvara dem tills sista andetaget. 
Hans krafter är följande: blixt och sekundär är telepati.
Han har är stor men har en stolt respektfull hållning med ett varmt lyckligt leende och i det högra ögat. Att han tittar framåt på bilden.
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    fre 22 aug 2014, 11:26

Tack alla som anmält intresse :D
Jag önskar att jag kunde måla till er alla, men kommer inte att ha tid till det, tyvärr. Jag har nu valt två karaktärer att måla profilbilder till - Lawenya och Xerxes.

Det går alltså inte att anmäla profilbilder längre. Däremot så kommer det fortfarande att gå att anmäla rollspelsbilder fram tills imorgon, om fler är intresserade av en chans till en sådan :D

Fridens liljor <3
/MPh
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    fre 22 aug 2014, 14:33

Här är de båda profilbilderna :D

Vänligen kopiera Inte bilderna och lägg upp dem på någon annan sida, utan använd bildens egen url/bildadress (det är bildens adress/url som skrivs inom [ img] [ /img] för att bilden ska visas). Jag har redan lagt upp bilderna åt er, så ni behöver inte lägga upp dem själva, och jag vill helst inte att mina bilder läggs upp någonstans där jag själv inte har lagt upp dem.

Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder! Lawenya_by_moonphanter-d9c147l
Lawenya

Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder! Latest?cb=20150918202115
Xerxes

Fridens liljor~
/MPh
avatar
Othello 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    fre 22 aug 2014, 14:47

ÅÅH så fina :D
Älskar Lawenya speciellt.. Tycker du fångade henne typ, precis som jag tänkte mig henne när jag rollade mot henne med Cerulean xD

*inte min karaktär men ville ge lite cred ändå*
Björk
Björk 
Död 

Spelas av : Siri | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    fre 22 aug 2014, 16:06

*gråter lite* Tack så mycket ;u; <3 HAN BLEV SÅ HIMLA VACKER. LOOK AT THEM ANTLERS. <3 AND THE TAIL. Hornen blev perfekta, hans svans med, samt hela han(LOL)

Tack så mycket. : )

//Siri the plant aka Xerxes
Ophelia
Ophelia 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    fre 22 aug 2014, 22:29

*passar på att skriva här med c':*


Rollspelsnamn: "The First meeting"
Deltagande karaktärer: Ophelia, Blair.
Plats: Occultos revir - Strax utanför en jordlya. Det utspelar sig runt våren.
Scen: Det är natt, ljuskällan är fullmånen som har letat sig igenom lövkronorna. Blair ligger på rygg (utan att krossa sina vingar) och Felia står precis framför honom och hänger med sitt huvud ovanför hans så att deras blickar möts. I månskenet lyser Felias päls som om det är vattendroppar i. Båda är avslappnade, Blair något mer än Felia. 

Blair finns i Elsas beskrivning, men annars så är han en mörkt brun fakarg med en vit stjärna över det högra bakbenet. Han har örnvingar och skogsgröna ögon, är mer åt den smidiga typen i kroppsbyggnad. Är inte säker på hur stor han var då detta utspelade sig, haha, men något runt 70 i manke? 

Ophelia är ljust färgad, en typ.. Vitare cream, och till skillnad ifrån Blair är hennes ögon gröna i en klarare nyans. Runt och över hennes nosrygg är hon brun, samma färg som både hennes "ögonbryn" och svanstipp. Felias kroppsbyggnad är oklar, som vuxen kommer hon att vara smidig men som den valp hon är var hon då relativt oproportionerlig med bland annat stora öron och tassar. I rollspelet är hon ca 40cm i manke. Som tidigare nämnt så skiner hennes päls som om hon har vattendroppar i den då månen lyser~
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    mån 25 aug 2014, 02:02

Nu är den här tråden avslutad och stängd. Det går inte längre att anmäla sitt intresse här. Notera att jag Inte gör bilder på förfrågning annat än när jag skriver trådar som denna, tack.

Här är de båda rollspelsbilderna :D
Valde två med natt-tema C:
Lade lite längre tid på dem än vad jag brukar med rollspelsbilder.

Vänligen kopiera Inte bilderna och lägg upp dem på någon annan sida, utan vill ni använda dem så använd den url-kod jag skrivit upp under respektive bild (det är bildens adress/url som skrivs inom [ img] [ /img] för att bilden ska visas). Jag har redan lagt upp bilderna åt er, så ni behöver inte lägga upp dem själva, och jag vill helst inte att mina bilder läggs upp någonstans där jag själv inte har lagt upp dem.

Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder! The_fi10
The First meeting - Ophelia och Blair
Url-kod: https://i.servimg.com/u/f21/16/45/03/26/the_fi10.jpg

Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder! As_the10
As the lights fade away - Blue och Cerulean
Url-kod: https://i.servimg.com/u/f21/16/45/03/26/as_the10.jpg


Än en gång - Tack alla som anmält intresse! Ni som inte fick bilder den här gången får kanske chansen igen en annan gång C;

Fridens liljor <3
/MPh
Blue
Blue 
Död 

Spelas av : My | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    mån 25 aug 2014, 07:36

Åh vad fina! Säger det för säkert 100:de gången - du är så duktig MP! ♥
avatar
Brother 
Död 

Spelas av : Julia | Död


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    mån 25 aug 2014, 07:49

MÅÅÅH ceru och blue ♥️
Tack så mycket! :D Är det ok om jag använder den på Ceruleans wiki?
Blair
Blair 
#Dissad av Aurinko 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    mån 25 aug 2014, 08:02

hdhsgiapsåfågågäföföfö<3333333333


så himla fina bilder MP :'D
Ophelia
Ophelia 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!    mån 25 aug 2014, 17:47

*då jag äntligen har tid att kommentera*

Åååh, så snyggt!<3 :''D Taack<33
 
Erbjuder fyra profil- och rollspelsbilder!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Erbjuder Redline till Bilder :D
» Mistress profil
Hoppa till annat forum: