Pågående Event
Senaste ämnen
» Ingen lämnas kvar
Idag på 11:29 am av Lev

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
Igår på 11:54 pm av Lev

» [LKF] Fångad bland skuggorna
Igår på 11:19 pm av Zephyr

» Jag är inte den du tror jag är [Bambra]
Igår på 10:24 pm av Bael

» Regn och lera [Otto]
Igår på 9:59 pm av Adena

» Kaospotatisar [P]
Igår på 9:50 pm av Adena

» Felsteg [Orion]
Igår på 9:39 pm av Naldo

» (Avslutat) NPC titel - Filia Ignis
Igår på 8:02 pm av Filia Ignis

» Lekfulla mysterium
Igår på 5:35 pm av Umbriel

Vem är online
Totalt 8 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Torkel, Yargol


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Winter hunt (Lucius) - Sida 2 Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Winter hunt (Lucius) - Sida 2 Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Winter hunt (Lucius)

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Xhiro
Xhiro 
 

Spelas av : Exy


InläggRubrik: Sv: Winter hunt (Lucius)    ons okt 21, 2015 9:03 pm

Xhiro log mot honom '' klart jag klarar det, det är en valplek'' sa hon och fuktade nosen. Visst hon hade inte jagat björn så mycket men det var ganska lätt om man visste vart man ska attackera. Ögonen svepte ut över skogen och inte långt ifrån dom såg hon björnen en besviken min formade sig på hennes läppar det var ingen stor björn. Med en besviken suck började hon att smyga närmare sitt byte '' bättre än ingenting '' tänkte hon. Björnen var upptagen med att gräva efter feta larver i en gamla trädstam som hade fallit till marken. Hon gömde sig nära några stora stenar och studerade björnen noggrant den var inte stor. Men hon tänkte inte underskatta björnen hade slutat leta mat och hade börjat vädra.
Med ett språng flög hon på björnen hon bet den över nosen och rev den över ögonen. Björnen röt högt och slog efter varginnan med de stora tassarna hon lyckades undvika högar ramen men den vänstra fick till en träff. Xhiro flög bakåt från smällen och smärta blommade upp i hennes höger skuldra men hon tänkte inte ge in till den. Med en hög morrning och blottade huggtänder flög hon mot björnen igen. Men istället för att anfall framifrån igen vek hon snabbt åt sidan när björnen högg mot henne. En färggrann tass slog till marken och jordpelare sköt upp från jorden och träffade björnen i sidan. Björnen föll till marken men reste sig lika snabbt igen saliv klumpar föll från dess mun och den frustade ilsket åt varginnan. Utan förvarning satte björnen av mot honan de långa klorna kom från alla håll när den rev efter henne. Xhiro duckade och hoppade omkring för att undvika klorna hon fick några små rispor när hon reagerat några sekunder för sent.
Björnen kämpade med att träffa den snabba vargen men lukten av blod fick den att känna viss stolthet att den lyckats skada vargen fas inte mycket som den egentligen velat. Xhrio log bytet hade inte insätt att det hade blivit lurad in i en fälla. Hon hade lockad med sig björnen till ett tjockt buskars av törne med ett elakt flin fick hon törn grenarna att grabba tag i björnen de sega taggiga grenarna slingrade sig runt den stora kroppen och gjorde det omöjligt för björnen att röra sig. Xhiro flåsade hon var inte van vid att använd två olika krafter hon kände sig tömd på energi. '' vill du ha äran att avsluta dens liv? '' frågade hon och tittade mot Lucius.

(ingen fara :3 ursäkta om fighten är dålig n.n')
Xhiro
Xhiro 
 

Spelas av : Exy


InläggRubrik: Sv: Winter hunt (Lucius)    fre mar 25, 2016 7:45 pm

(avslutat p.g av inaktivitet Lucius om du vill rolla igen så Pm mej bara ;3)
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: Winter hunt (Lucius)    sön mar 27, 2016 7:08 pm

Oerhört ledsen över min inaktivitet!! Har du lust att ta ett till roll må tro? Detta blev ju inte riktigt avslutat.
Xhiro
Xhiro 
 

Spelas av : Exy


InläggRubrik: Sv: Winter hunt (Lucius)    mån mar 28, 2016 12:40 am

visst det kan vi göra :3 ska jag eller du skapa nytt? är ju inte direkt vinter längre XD
 
Winter hunt (Lucius)
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Hunt for something [P]
» It's not the hunt that matters, is it? [ARMAGEDDON]
» Successful hunt [UMBRA]
» A morning hunt [Black]
» The Winter Isn't Cold [p]
Hoppa till annat forum: