HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
Hej då, Numoori! EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
Hej då, Numoori! Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
Hej då, Numoori! Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Hej då, Numoori! Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
Hej då, Numoori! Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Hej då, Numoori! Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
Hej då, Numoori! Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Hej då, Numoori! Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Hej då, Numoori! Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 5 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 5 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Hej då, Numoori! Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Hej då, Numoori! Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Hej då, Numoori!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Selva

Selva

Spelas av : Lullu

Hej då, Numoori! Empty
InläggRubrik: Hej då, Numoori!   Hej då, Numoori! Emptytis 14 okt 2014, 12:24

Idag reser jag till Australien,
Där jag förhoppningsvis kommer stanna ett år. Många av er vet nog redan om detta, men för de som inte vet så skriver jag här nu. Jag sätter mig på planet om bara några timmar och sedan har jag en mycket lång resa framför mig innan jag befinner mig på andra sidan jorden. Det är skrämmande men samtidigt så underbart roligt att jag äntligen får fara! Och med får fara så menar jag att den senaste månaden varit olidlig av väntan. Alla förberedelser är avklarade och förhoppningsvis kommer allting gå vägen. Om inte annat... tja, Sverige finns nog förhoppningsvis kvar länge nog så att jag ska kunna komma tillbaka om jag känner att Australien inte är nåt för mig 8D

Jag kommer inte ha lika mycket tillgång till internet som jag först trodde. Faktum är att jag nog ska vara glad om jag har täckning på mobilen 8D'  ahaha, spännande...
Så. Förlåt till alla jag har roll med. Förlåt till alla jag just har startat rollspel med. Jag kommer inte kunna vara lika aktiv som jag vill och antagligen borde, men så ser det ut just nu. Har jag ett rollspel med just dig så känn friheten att pausa eller lägga det helt på hyllan om så önskas. Förlåt till er jag alldeles just startat rollspel med, jag blev lite kaxig mitt i allt kaos och trodde att jag minsann skulle kunna vara aktiv trots alla förberedelser, resan och flytten! Ni får ursäkta min mänsklighet 8D'  xD

Önskar jag kunde titta in på Numoori varje dag som jag gjort nu ända sedan jag joinade sidan för x antal år sedan, men så kommer det inte att bli. Kommer sakna alla glada människor och sidan i sig, hoppas ni inte glömmer bort mig för jag kommer minsann tillbaka en dag! ;w;

Hjärtligaste och bästaste hälsningar från Lullu/Selva/Key.
Till överst på sidan Gå ner
BloodQueen
BBQ - Död kråka - Svartakorpen - BQ
BloodQueen

Spelas av : Nickie

Hej då, Numoori! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej då, Numoori!   Hej då, Numoori! Emptytis 14 okt 2014, 12:32

Åhh så kul! Träffa massa fina djur där borta! Ha det så bra Lullu så får vi höras när du kommer hem! Vi alla kommer sakna dig här och vi hoppas på en bra resa (hoppas inte planet kraschar....)

Lyckoost att du får åka till Autralien! Du får ta massa fina bilder som du får visa oss sedan när du kommer hem! Önskar dig en trevlig resa och pussa alla dingos, kängurus osv. ifrån mig :3

Mvh// Nickie (BloodQueen, Lirio mfl.)
Crepsley
Vandrare
Crepsley

Spelas av : Nilla

Hej då, Numoori! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej då, Numoori!   Hej då, Numoori! Emptytis 14 okt 2014, 18:18

Vi väntar på dig lullu, du glöms inte bort i första taget! ♡♡
Sponsored content

Hej då, Numoori! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej då, Numoori!   Hej då, Numoori! Empty

Hej då, Numoori!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: