Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
fre 26 apr 2024, 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 5 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 4 gäster.

Yaroslava


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
M I K K I S - numoori Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
M I K K I S - numoori Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 M I K K I S - numoori

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: M I K K I S - numoori    sön 17 jul 2011, 15:32

[music id=89]



Live fast and for real.

            
WHO IS KILLING ME?

E C H O
En ung tik som vandrar ensam, vilket hon gjort under den mesta delen utav sitt liv då fadern dog när hon endast var en liten valp. Dock är hon nog inte mer mogen nu än förut, inte negativt menat då hon alltid vart tvungen att ta hand om sig själv. Denna tik är inte att underskatta trots åldern, för hon är smartare än vad det tycks verka. och låt inte det oskyldiga utseendet bedra er, hon är så mycket mer än vacker.

avritad bild & färglagd/ej själv

BRISTER 
● Manipulerar alla i sin närhet.
● Utnyttjar andra för att nå sina egna mål.
● Kräver stor beundran och respekt, men ger inget tillbaka.
● Känsokall och tänker enbart på sitt bästa.
● Vägrar identifiera sig eller känna igen sig i andras känslor och behov.
● Låter styrkan bevisa sitt istället för hjärnan.

EGENSKAPER 
● Bra skådespelerska.
● Har en bra talförmåga och kan därefter övertala andra.
● Ett extremt bra minne, in i minsta detalj.
● Känner aldrig ett behov att "ha någon".
● Social; till en viss del.
● Inget läskigt yttre? Heh...

Relationer....       

V i s i o n - I will make you proud, dad. Rip.
T w i g g y -
Sorry.. I tried, mom. Rip.

D a m o n -
You can't escape my last revenge, uncle.
E l i t e - Kommer...
B l o s s o m - En tik som har information hon behöver. Har just nu en överenskommelse.
Z a c h a r y - Kusin. Såklart ingen hon gillar egentligen, men kör sitt falskspel emot honom.
P a t c h - Irriterande varg som inte borde leka med sin kraft.

みんなの生活の中で時が来る
いずれかのお別れを言う必要がある場合、これを残して
世界の背後にある
あなたは彼らが行っていたのか理解できない可能性があります
あなたは、おそらくことはありません。

Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: M I K K I S - numoori    sön 17 jul 2011, 15:33

Laqueta.Medusa.Ljud.Illusioner.Vren.Ond.Ung.Självisk..Hallucinationer.Misslyckad.Mördare.



Medusa... Laqueta

Hon är en ganska så tystlåten vren som helst inte gör sig hörd utan håller sig hemskt gärna i bakgrunden där hon  inte märks av. Trots sitt skygga beteende är hon inte alls den många skulle tro hon va, utan när hon får sin tala är det svårt att få tyst på henne. Inte så att hon är jobbig, det är snarare så att när hon talar viskar hon nästan, men fortfarande så att hon blir hör henne tydligt (läs röst). Hon talar på ett ganska så gammalt och respektabelt språk, alltid med samma lugna temprament. Skulle dock fel varg befinna sig i hennes närhet och slänga sig ur en spydig kommentar hettar hon snabbt upp sig själv, och risken är stor att den slutar i strid. Trots att hon till en början är lugn vilar ett djup mörker inom henne som ständigt försöker ta sig ut. Hon viker inte för något, eller någon, hon känner ingen skam eller sorg. Medlidande. Det är mycket få vargar hon respekterar, endast sin ledarinna och trogna medlemmar. Men att vinna denna tiks förtroende krävs tid och tålamod, speciellt då hennes minne inte är det bästa. Hon lägger endast nödvändig fakta på minnet, så vargar utan betydelse förlorar sitt namn - i hennes hjärna.
Är du en varg utav blandras kommer denna tik skratta dig rakt i ansiktet, speciellt om du är en oren vren. Smutsig blod gillar vi inte!

sten... Kraften

Hon bär en ganska så mäktig röst trots att vissa inte alls tänker på det. Hon talar endast i en låg ton för att skydda det själar hon träffar på, för när hon sen höjer sin röst till ett normalt läge förbluffas väldigt många.
Hon har en väldigt klar röst då hon talar lågt, den är varm och näst intill sorgsen, då den går upp i en normal ton börjar man höra hur den liksom bryter ut och att hon ofta tappar tonen, så att hon nästan blir en aning skakis i sitt talande. Då hon säger "s" ord läspar hon ganska mycket, ibland väser hon även ut det och det är inte något vanligt väsande, utan mycket likt en argsint orm. Inte gör det hennes bristande röst så mycket vackrare för det, för sen när den väl har gått under helt har hon en ganska så hemsk röst, som om hon vore besatt och talade med båda stämbanden. Dock stämmer det mycket riktigt. Medusa använder båda stämbanden då hon talar i en normalt läge, vilket gör att hon får en ruggig röst som skulle få många att backa. Trots allt är hon en tik som inte ser på tok för hemsk ut.
Där ligger även kraftern i hos henne, genom att skrika kan hon få varje själ, varelse, i sin närhet att blöda i öronen. Ja, hon har ett sådant pass kraftfullt skrik att det skär likt glasbitar genom hörselgången och påverkar det en ganska länge kan man få fel på hörseln, blödningar, till och med dö. Sen finns även det positiva med denna kraft, och det är att hon kan plocka andras röster. Men det funkar endast då hon själv dödat vargen för att sen stjäla rösten. Och ärligt talat skulle hon göra allt för att få tag på en ny röst, en vacker sådan.

Illusioner.. Hallucinationer

Den andra kraft Medusa inte riktigt behärskar som hon fortfarande har lite problem att kontrollera. Skillnaden mellan dessa två sorter utav inbillning är att illusioner är något hon själv styr genom att skapa likt den magiska varelse hon är. Med hennes illusioner kan hon lura vem som helst, det skulle inte finnas någon som kunde genomskåda hennes skapelser. Genom att känna av andras rädslor kan hon skapa en illusion där rädslan ingår, vilket gör att hon får ett utmärkt skydd. Så denna kraft är i något utav ett försvar kan man säga. Hon kan även skapa illusioner utav sig själv, dock inte fler än 2 stycken just nu. Denna kraft är något hon fortfarande tränar på för att få under kontroll. När det sen kommer till hallucinationer är det nästan samma sak, fast drabbar henne själv. Tack vare bristen på kunskap om sin egna kraft händer det ganska ofta att hon själv inbillar sig saker och tappar greppet om verkligheten och ser saker som absolut inte existerar.
Övrigt: Hon behärskar inte denna kraft speciellt bra.

Utseende... Utsidan
Medusa skiljer sig inte från många andra tikar då det kommer till mankhöjden, hon är strax över 150 i manken. Hennes kropp är smal och slank, absolut inte grov på något sätt. Likaså hennes tassar är väldigt smala och små, vilket gör henne till en utmärkt jägare i täta skogar. Hon har även sex stycken sylvassa horn på huvudet och en enorm man som räcker ner en bra bit. Hennes ögon är ganska speciella då det nämligen glittrar. Inte så extremt mycket, men den bruna nyansen skiftar smått och glänser väldigt mycket. Runt ögonen har hon en svag grå färg och övriga kroppen är mörkgrå med en mörkare svans och man. Ansiktsdragen är smala och hon har ett par ganska så synliga kindben, tungan är formad likt en orms och är i en grågrön färg, väldigt lång för den delen också.. Då hon springer eller tar sig fram har hon liknande rörelser likt ett råddjur.

FLOCKEN


Murderotic: Min ledare. En ung stäppvarg med huvudet på plats. Har någon otrolig respekt för henne, och samtidigt som jag tvekar på dina beslut i början - visas dom alltid vara effektiva till slut.

Inian: Flockens förra beta - Kände inte sä väl personligen, men va ändå någon att respeketra. RIP.

Acier: "Generalen" - Han är inte bara den som skulle leda mig i krig, utan även något utav vän då vi delar vissa åsikter.

Phoenix: Är nu Treonthas beta, även son till Inian. Respekterar men känner inte speciellt bra..

Remikauri: En äldre varg i flocken som hon inte känner speciellt bra.. Dock verkade du inte så glad över att jag anslöt mig till er i början, men nu verkar du ha kommit över de.

Nikita: Remis partner.. Verkar helt okej faktiskt, dock känner jag dig inte så "personligen"


Fell: Ganska ny inom Treontha och jag må säga att du chockade oss alla då du anslöt dig till flocken me Murder, de va inget vi räknat me.. Men nog ska du utvecklas till en krigare. Eller vi hoppas iallafall.

Angelus: Jag skulle troligen aldrig erkänna det, men det är nått med dig, som gör mig dragen till dig. Och inte blev det bättre när du anslöt dig till flocken.. Är det ödet?

Hinata: Nykomling - Visa vad du går får, sen får vi se om du är värd respekten.
Tariq: Nykomling - Visa vad du går får, sen får vi se om du är värd respekten.
Poisonmind: Nykomling - Visa vad du går får, sen får vi se om du är värd respekten.



ÖVRIGA

Malag: I've got your voice.. Nananananana! ● Mördad


respect/like    OK/neutral    dislike/HATE

Alla har sina egna fördomar om denna tik, dock är det endast en som stämmer. och genom att få reda på det är det enda sättet att försöka lära känna den hon egentligen är.

Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: M I K K I S - numoori    sön 17 jul 2011, 15:35

☆.。.:*・°läääs här! http://world.numoori.se/index.php?load=13&gid=7857&arg=933&page=1

Du vet hur jag brukar låta, dramatisk och pretentiös
Du som läste mina tankar och värmde mig när jag frös
Du vet att jag aldrig gör er illa, kommer va äckligt generös
Men hela tillvaron känns så jävla meningslös
Jag vet jag borde inte älska så förtvivlat som jag gör
Från djupet av min självömkan, jag vet!
Det finns risker med kärlek och det svider när den dör
MEN DET VAR DU SOM TALADE OM EVIGHET


Just sitting here all alone..
WAITING TO MAKE EVERYTHING RIGHT

Nu för tiden är hon helt flocklös och har inte kontakt med någon alls ifrån det förflutna, och skulle hon få det vet dom inte vad för ny varg de möter på. Fatima kommer aldrig återgå till det hon en gång var. Efter alla svek, efter allt hon kämpat för, föll hon ner till början igen.
Hennes personlighet är en mer bisarr och skrattretande själ. Genom att se andra lida mår hon bättre själv, genom att slänga ur sig lögner och allt annat som skulle kunna tänka sig skada andra är rena vardagen för henne. Men hannar är hon rädd för, skulle hon känna doften utav någon skulle hon snabbt visa sig underlägsen men fortfarande vara stor i käft. Går det för långt - Hugger hon.  Dock är hon fortfarande inte den sociala typen och skulle aldrig låta någon komma henne nära igen. Förutom Iwaku... Ännu en ny varg som fångat hennes hjärta, frågan är bara; Hur länge kommer han stanna?

[music id=22]



 

.:: : R E L A T I O N E R : ::.

Iwaku: Jag älskar dig utav hela mitt hjärta. Svik mig aldrig.
Aimar: Första partner. Jag hatar dig ditt avskyvärda monster!
Vision:
Avskyr. Konstig varg som kunde tyckas vara skrämmande..
Hotot:
Stod varandra nära.. Och nu har du glömt mig?
Crow:
Förra flockledare, vill helst inte veta av längre.
Keith:
Du va inte som jag först hade trott, men det kvittar väll..
Bray:
Idiot till varg som försökte mörda henne. Ser fram emot nästa möte.
Teck: Kommer..

Namn: text..
Namn: text..


Rain, heal my heart that is broken apart
Rain, up above from the skies
Rain, pour here and clean my soul
Rain, wash away my pain
Rain, wash away my debts to pay
Rain, so tired i felt wash away my guilt
Rain, i will do anything for you to cover my tears of shame

Historia och bättre info i bloggen..

Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Morrow    tis 19 jul 2011, 01:02

and if toMorrow never comes, you'll have no regrets about today.

When I was 1 and a 2 and a 3 and a 4
I knew I was a special one who had a little more
And they wondered why I was plotting, rotten to the core
It was nothin but an itty bitty demon
There's a demon inside a me can I kill it?  
h e l l   n o

R i a n d e l l a

your tears are all the pay i'll ever need

M o r r o w

Morrow föddes flera timmar senare än sina syskon, vilket gör honom till den yngsta i kullen. Kanske inte den svagaste, men yngsta. Redan ifrån första början la han märke till att Fatima(mor) endast såg sina döttrar och verkade mindre stolt över sina söner. Dock verkade hon inte gilla någon av dom alls då det ständig endast kommer negativa saker ur den blåa tikens käft. Ord som trycker ner honom och ger honom en sjuk bild utav det verkliga livet. Morrow har aldrig tidigare vart utanför Byomifallet där Fatima och hans syskon håller till, han tror även att dom är en flock och det är deras revir. Men efter mötet med Iwaku(far) började han inse att det inte alls va så. Dom va ingen flock, bara flocklösa och hatade.. Avskyvärda. Just nu är han ganska så kluven om verkligheten, och det är inte långt ifrån att han följer den inre rösten som ska leda honom ut i livet.
Rösten, Riandella, som ska hjälpa honom att segra.

Nu är han äldre och har sökt sig bort från sin familj. Han vet exakt vad han vill uppnå med livet och hur han kan förbättra världen - förbättra världen till något som anpassar sig efter hans sjuka bild.

kraft 1. Energi. I hela Morrows kropp går det en energivåg, energin samlar han ifrån månens sken vilket är det snabbaste sättet för honom att få energi. Men energin samlar han även på sig hela tiden, lite i taget.
Energin använder han till att läka sig själv med, läka andra eller helt enkelt "ge orken" tillbaka till andra. Han kan även använda energin i attacker men är då inte lika stark till att hela sig själv. Han kan även stå emot mängder utav gift men är inte odödlig på den punkten. (har en varg 50 mer i status än honom står han inte lika starkt emot giftet). Så hans energi är snarare bättre för andra än för sig själv.

kraft 2. Psykiska. Med hjälp av sina psyksika krafter kan han förflytta saker/individer med enbart tanken. Han kan styra dem hur han än vill, slänga dem genom luften m.m
Ju starkare han blir, ju mer kommer kraften att utvecklas.

Disease will soon fall upon us.
This parasite will feed on our tears.
Boiling our prayers, but
like moths I’ll draw it in by the flame.
Close to my madness and past the world’s sadness.
I’ll cut down the neck and listen to the screams.
Just to make sure I’m the one it blames for stealing its schemes

Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: M I K K I S - numoori    tor 21 jul 2011, 14:56



Medusa
Medusa 
Död 

Spelas av : Mikkis | Död


InläggRubrik: Sv: M I K K I S - numoori    tor 28 jul 2011, 12:41


The kisses of the sun ~ ☀                                                  stop copy...........

Anima tua non ibidem
AUT NON EGO...
part 1. INDIRA
Murder är en väldigt bestämd tik som inte viker undan då något går emot henne. Är hon fast besluten utav något så är det de hon kämpar för. Man kan heller inte placera denna tik i någon speciell kategori mellan gott och ont då alla har olika syner på ondskan, och godhet. Så i hennes ögon anser hon sig bara vara som alla andra, kanske mer medveten om sina handlingar. Med andra ord skulle denna tik absolut inte kunna kallmörda någon om det inte gällde att försvara sitt revir, eller sina medlemmar. Men heller är hon inte fjäska eller försöker framstå som en ängel i andras ögon vilket kan få många att uppfatta denna unga tik som ganska dumdristig. Men trots att hon inte kallmördar andra för att roa sig själv skulle hon inte tveka en enda sekund på att gå till anfall om det så behövs, men att reta upp henne kan ta tid. För det mesta.
 

RELATIONER
Inian: Flockens förra beta - Hade en enorm respekt för. Du är på en bättre plats. RIP.
Phoenix: BETA - En som funnits med flocken en längre tid, Jag är otroligt tacksam över att ha dig vid min sida.
Acier: "Generalen" - Litar på, dock är du en aning trotsig. Men det ska de bli en ändring på.
Remikauri: Farbror - Hela tiden känner jag din blick brännas i nacken, men oroa dig inte. Jag sköter Treontha alldeles utmärkt. Nu blev du allt besviken va? Även den första generalen i flocken, tränade även Acier som yngre.
Nikita: Jag förstår inte hur någon som du fann någon som Remi.. Men är glad över att faktiskt kalla dig min vän. Må du göra udda val, men du står för förändring. Jag beundrar dig.


Medusa: Krigare - Tystlåten vren med mäktig röst. Dock verkar hennes tankar flyga bort allt för ofta. Koncentrera dig!
Angelus: Ännu en vren i flocken, verkar vara en värdig medlem. Visa vad du går för.
Fell: Valp - Varför tog jag med dig? Du är inte mitt ansvar, du är inte min gåva. Men jag kunde inte lämna dig. Nu är jag bara tacksam över det, för jag får chansen att se dig växa varje dag.
Hinata: Nykomling - Du hittade tillbaka till oss, därför välkommnar jag dig till min flock. Våran flock. Din fader må ha gjort fel val då han svek oss, men jag tror på dig.
Rex: Barndomsvän och en flockbroder. Du har ännu en gång kommit tillbaka, men du måste få mig att åter lita på dig..
Tariq: Nykomling - .



Tamed: Irriterande varg som inte förstod vibbarna. Är man så pass envis får man nästan skylla sig själv. Rest in peace
Stitch:
Intressant, men instängd. Mer kan ej sägas.
Sleazoid: Trevlig hanne, dock inte träffats på ett tag..
Riddick: Intressant hanne. Skulle vilja träffa igen..
Dark: Obetydlig och patetisk.
Black: Nyfunnen..vän? Or what?
Kira: Valp ifrån Qu - Helt okej.
Aangel: Olärd tik. Irritationsobjekt.
Keras: Inget att säga.
Garm: Agera rätt om du ens skall försöka!
Serioon: Förvuxen valp!

part 3. UTSEENDE
Vad hände med den gula vargen undrar säkert dom flesta.. Men utan solens sken så bleks hon ut. Tro det eller ej, men hon föddes vit/grå, men tack vare energin hon samlar på sig ifrån solen blir hennes päls gul. Efter katastrofen höll hon sig undan solen och förlorade därför denna lysande färg, och hur mycket hon än försökt vägrar solen ge henne tillbaka den nyans hon en gång hade.
Istället för ett par ljusblåa ögon har hon nu istället gula, "grunden" i hennes päls är vit med grå, nästan silverfärgad lugg/man. Svanstippen är svart och likaså tassarna. Två sträck finner man över nosryggen i en svag grå nyans, även tre svarta prickar under varje öga. Öronen har fortfarande sin charm där det finns tre "cirklar" i en svart färg, och det typiska draget efter en renrasig stäppvarg finns också kvar precis ovanför svansen och slutar precis vid "roten" utav svansen - dvs leopard fläckar.


 

part 2. SANNINGEN
är den att Murder är rätt hård, nästan kall utav sig, nästan så att man undrar om hon verkligen har känslor, vilket hon såklart har. Dock beter hon sig bara på ett sådant sätt emot vargar som i hennes ögon är ointressanta. De ifrån hennes flock är hon väldigt vänliga emot, eller det är något hon nu har börjat med den senaste tiden då hon försökt få bättre kontakt med dem - Dock är hon rättretlig och kan även höja rösten emot sina vänner. Hon är lite utav en gåta kan man säga.
Då det kommer till vargar med problem, vargar som sörjer för att någon nära gott bort får Murder nästan lust att skrika på dom. För i hennes värld, tänkande, hamnar dessa döda kroppar endast i jorden medans själarna blir omhändertagna utav det mäktiga gudarna - Chaibos existerar ej i hennes värld. Med tanken på att denna mystiska tik fortfarande är hyfsat ung har hon inte utvecklats helt och hållet riktigt än, utan lär sig fortfarande av sina egna misstag, och även utav andra. Äldre vargar är även något annat hon respekterar väldigt högt och är nästan sliskigt trevlig emot dem, dock finns det undantag. Murder kan även få psykutbrott då saker och ting förändras, dyker något nytt och oväntat upp vet hon inte vad hon ska göra och skulle gärna stressa ihjäl sig. Men hon har även en helt annan sida som många sällan ser, det är en varmhjärtad och charmig sida som nog skulle få alla som kände henne att börja ifrågesätta sig själva. Ja, hon är helt enkelt något utav det underligatse, låt oss säga att hon ibland har dubbelmoral medans hon avskyr andra då dom har det. Hon är helt enkelt något att fundera över, någon man skulle vilja träffa en gång till för att få veta vad som egentligen döljer sig i det dära ljusa ögonen, vad hon har vart med om. Varför hon formades så som hon gjorde. Hon är lite utav ett mysterium för många, även sig själv.





part 4. KRAFTER

Elektricitet. Denna kraft behärskar hon bäst. Elektriciteten flöder genom hela hennes kropp hela tiden, hon kan inte bara ge ifrån sig elchockar utan även skapa fruktansvärda åskoväder.

Vind. Denna kraft behärskar hon inte speciellt bra ännu, men tids nog ska hon kunna skapa stora tromber och kunna utnyttja dess kraft. För tillfället kan hon enbart få det att gå upp till storm, men inte mer än så.

Solenergi. Får hon för mkt energi ifrån solen lyser hennes päls upp med solljus, vilket får vampyrer att backa undan. En vampyr skulle heller inte kunna bita henne, eller dricka blodet då det flöder energi ifrån solen genom hennes ådror. Hennes blod är även i en mer gulbrun färg. Hon kan även utlösa energistrålar utav rent solljus, tack vare att hennes styrka gått upp kan hon nu snabbläka och läka andras skador.
(dock inte större sår)
Echo
Echo 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: M I K K I S - numoori    tis 21 feb 2012, 19:09

avritad bild & färglagd/ej själv



Live fast and for real.


E C H O
En ung tik som vandrar ensam, vilket hon gjort under den mesta delen utav sitt liv då fadern dog när hon endast var en liten valp. Dock är hon nog inte mer mogen nu än förut, inte negativt menat då hon alltid vart tvungen att ta hand om sig själv. Denna tik är inte att underskatta trots åldern, för hon är smartare än vad det tycks verka, och låt inte det oskyldiga utseendet bedra er, hon är så mycket mer än vacker och sårbar. Echo lever på att suga musten ur andra, likt en parasit söker hon hjälplöst efter andra som kan ge henne den uppmärksamhet hon suktar efter, men när hon sen inte behöver dig längre vänder hon dig evigt ryggen till.


BRISTER
Manipulerar alla i sin närhet.
Utnyttjar andra för att nå sina egna mål.
Kräver stor beundran och respekt, men ger inget tillbaka.
Känsokall och tänker enbart på sitt bästa.
Vägrar identifiera sig eller känna igen sig i andras känslor och behov.
Låter styrkan bevisa sitt istället för hjärnan.

EGENSKAPER
Bra skådespelerska.
Har en bra talförmåga och kan därefter övertala andra.
Ett extremt bra minne, in i minsta detalj.
Känner aldrig ett behov att "ha någon".
Social; till en viss del.
Inget läskigt yttre? Heh...

Relationer....

V i s i o n - I will make you proud, dad. Rip.
T w i g g y - Sorry, mom.. I tried. Rip.

D a m o n - You can't escape my last revenge, uncle.
E l i t e - You're not like the others..
B l o s s o m - I just need ur' information, nothing else.
Z a c h a r y - Cousin. I love playing mind games with you, ma'dear.
P a t c h - fucking retarded lil'puppy.
K a i i t o - Why can't i stop thinking about you? DAMN IT!

みんなの生活の中で時が来る
いずれかのお別れを言う必要がある場合、これを残して
世界の背後にある
あなたは彼らが行っていたのか理解できない可能性があります
あなたは、おそらくことはありません。
 
M I K K I S - numoori
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Vår i Numoori
» Hej då, Numoori!
» Hur ser Numoori ut för dig?
» Hej då Numoori ..
» Numoori irl?
Hoppa till annat forum: