Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 5 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 4 gäster.

Astrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Min tid på numoori... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Min tid på numoori... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Min tid på numoori...

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Gavin
Gavin 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Min tid på numoori...    lör 06 okt 2012, 16:34

Har haft en väldigt lång period av total avsaknad av rollspels lust och jag har svårt att tro att den kommer återvända då mycket har hänt i mitt liv IRL.

Som många vet är jag nog den äldsta spelaren här på sidan. Vet att jag aldrig velat gå ut med min ålder just p.g.a av att jag är så pass gammal :-P Men som det ser ut nu kommer jag inte ha tid att fortsätta rollspela i framtiden. Det är väldigt tidigt ännu (så ännu kan allt hända) men jag har fått reda på att jag är gravid så min fokus kommer givetvis att hamna på det kommande barnet och så på mina studier som tar mer och mer tid (p.g.a att min ork blir sämmre och sämmre allt eftersom tiden går).

Detta är delvis en förklarning till min allt mer sinande lust att rollspela (har helt enkelt inte ork för det längre) och studierna tar mer och mer tid för mig och jag vill fokusera på mina studier nu till våren då bäbisen är beräknad att födas.

Jag kommer inte bara sluta så där utan kommer sakta avvecka mina karrisar och sedan låta någon aktiv medlem ta över flocken Cierzo som jag litar på. Kanske kommer jag ha kvar någon karris för att kunna hålla koll på sidan och kanske rollspela då lust och tid finns där.

Ja jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva just nu.

Ha det bra så länge alla Numoori vänner :-)

//Loco (Malin)
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Min tid på numoori...    lör 06 okt 2012, 16:56

Jag blev helt tårögd när jag läste det här haha.. Men det känns synd och sorgligt att tiden för numoori nu är över för dig, speciellt då jag fortfarande minns hur vi brukade rolla sena nätter för några år sen Men jag önskar dig all lycka till, och grattis till bebis-nyheten <3<3
Gavin
Gavin 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Min tid på numoori...    lör 06 okt 2012, 17:03

Naww.. Ja jag minns det också! Numoori har varit en del av mitt liv länge nu och det känns ändå tungt att det ska ta slut så tror nog jag kommer hålla kvar någon karris för helt kan jag inte överge denna sida! Men tiden komemr bli knapp framåt senvåren.

Och tackar :-) Hade tänkt vänta med att säga något då det som sagt är rätt tidigt ännu men bättre att nui vet varför jag är så off.
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Min tid på numoori...    lör 06 okt 2012, 17:43

Grattis till graviditeten måste man ju säga!! Du blir nog första mamman på Numoori(vad vi vet), det lyfter vi hatten för. Lycka till och hoppas det går bra. <3

Vi har ju många rollminnen ihop du och jag, så självklart känns detta sorgligt, men förr eller senare så känns det som detta kan bli oundvikligt för oss alla. Är ju bara roligt om du inte försvinner helt utan kanske kan gästspela här om du får tid och lust för det, du är alltid välkommen tillbaka även om det bara är för att säga hej och kolla läget. Tack för att du berätta för oss så att vi inte behöver undra.

Du får gärna berätta sen hur det går med allt! Vi kommer ju säkert kunna fortsätta höras på msn också framöver så kan du få höra lite Numoori-skvaller om du vill.

Måste också tacka för alla våra roll vi haft och för den rollspelssida du hade på msn groups, utan den hade jag troligen inte varit så involverad i vargrollspel som jag är idag, och den sidan har ju på så sätt påverkat Numoori mer än vad vi förstår. Du var nog dessutom den första jag rollspelade varg med, för vad som känns som en evighet sen, så det bär jag med mig.

Modig och Black Demon's vänskap kommer ju alltid finnas kvar i den där grottan. ~ <3

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Gavin
Gavin 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Min tid på numoori...    lör 06 okt 2012, 19:26

Ja Demon och Modig var tider det! Kommer alltid minnas de rollen med värmeöver deras starka vänskap!

Kommer som sagt inte kunna överge Numoori helt utan kommer nog försätta smyga in här i framtiden också! Rollspel ahr ju varit en del av migg liv i över 10 år (i olika former och sidor) så att bara ge upp det kan jag inte. Så ni blir inte av med mig helt och jag finns ju på MSN så komemr berätta hur allt går för mig/oss :-)
Rasui
Rasui 
 

Spelas av : Kangis | Ej startat konto


InläggRubrik: Sv: Min tid på numoori...    lör 06 okt 2012, 19:28

Alltid sorgligt när någon bestämmer sig för att lämna numoori, men förståeligt!
Grattis till bebisen! 8DD
Gavin
Gavin 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Min tid på numoori...    lör 06 okt 2012, 19:32

Tackar :-)

Men kommer inte lämna sidan helt :-) Men tiden kommer bli knapp för sidan vilket kanske inte är så konstigt :-)
 
Min tid på numoori...
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Numoori irl?
» Hej då, Numoori!
» M I K K I S - numoori
» Hur ser Numoori ut för dig?
» Hej då Numoori ..
Hoppa till annat forum: