Pågående Event
Senaste ämnen
» En dag för mig [Asta]
Idag på 00:17 av Ymir

» FRYS! (P)
Igår på 23:33 av Asta

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 23:14 av Mackie

» En perfekt dag [Io]
Igår på 23:01 av Aegir

» Fånga sina drömmar [P]
Igår på 22:52 av Achilles

» Tänderna biter ihop [Tora]
Igår på 22:32 av Aegir

» Farornas Fästning [Ymir]
Igår på 22:23 av Aegir

» Förlåt mig syster (P)
Igår på 21:59 av Sigrid

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 21:14 av Umbriel

Vem är online
Totalt 8 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 7 gäster.

Ymir


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Diablo
Diablo 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    fre 30 dec 2011, 20:19

Föryngringsstraff!

Joo, jag har tänkt efter lite då det gäller min älskade Diablo.. och jag skulle vela göra honnom sisådär 3-4 år igen, en liten valp. Azazel kom med det förslaget att Diablo kanske skulle kunna mucka med Gudarna, och som straff vart han valp igen. Orsaken till varför Gudarna kanske skulle välja dethär är för att Diablo ansåg sig bättre än gudarna själv, att de inte fanns och var helt världelösa osv. Att han ansåg sig störst och starkast - därav att han tvingades bli liten och vek på nytt. För att lära sig att alla har svagheter, att alla börjar smått (som valp).
Och såklart är han inte lika stark som han var då han var ett vuxet muskelberg.

Såå, jaa, svara så fort ni kan! :D
Diablo
Diablo 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    tor 19 jan 2012, 14:53

*peeet* D:
avatar
AquaEye 
 

Spelas av : Eve (ej karaktär)


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    lör 21 jan 2012, 16:48

Har du skapat rollet? D: <3
Diablo
Diablo 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    sön 29 jan 2012, 13:34

Nej inte än TT.TT
håller ju på<3
Du vet... iPhone4s + steentrappa = Stendöd .___.

ADMINS! Gaah D':
Mirrow
Mirrow 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    sön 29 jan 2012, 13:49

De värkar sova lite..
Thzuki
Thzuki 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    sön 29 jan 2012, 19:39

Hmm... Nu är jag ingen admin men jag tror inte att detta kommer att gå igenom...
Det är väldigt många vargar som ser på sig själv så här om jag inte har helt fel, men då har ingen kommit med en idé som denna men det känns inte som ett ja. Och om det nu går igenom så tappar ju Diablo alla sina förmågor och har samma styrka som en valp dvs att han blir ett lätt byte för många. En valp med samma egenskaper som en vuxen känns lite gm och orealistiskt. Men själva iden var lite småkul på nå vis ^^
Diablo
Diablo 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    lör 18 feb 2012, 21:40

Jag vet vad det innebär.
Och jag accepterar det till 100%!
Det skulle vara en kul grej, börja om på nytt osv :3
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    tor 22 mar 2012, 15:55

Vi har ju aldrig haft några restriktioner på åldrande, men föryngrig är väl inte något som förekommit officiellt vad jag kan minnas.

Kan dock tänka mig att godkänna detta, om du följer det spår som Thzuki la fram. Vill gärna diskutera detta med en annan admin först innan godkännande. Du får gärna förklara hur detta skulle påverka Diablo med ingående innan vi ger slutligt besked.

Gudarna har ju inget emot att få straffa vargar lite emellanåt annars så, men då ska det ju vara ett straff också så. ;)

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Diablo
Diablo 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    tor 19 apr 2012, 11:22

Diablo kommer inte ha lika starka krafter, men kanske inte heller lika mycket kontroll över dem. Han skulle vara en vanlig liten valp fast han skulle ha mer erfrenheter än andra valpar. Sen så skulle han inte vara starkare än andra valpar, kanske vissa men få. ja som sagt, starta om på nytt :)
Diablo
Diablo 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3    tis 15 maj 2012, 17:02

*Peeet*
Vill veta om jag får eller inte :c
 
[Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Tillstånd vampyrvarg, ADMINS, Kolla hit!
» [Avslutat] Blomster varg? admins kolla hit!
» Kolla hit!! 8D
» Kolla in snackarn här va [P]
» Numooris vampyrer, kolla hit!
Hoppa till annat forum: