Pågående Event
Senaste ämnen
» Man kan alltid lära sig mer. [Timo]
Igår på 23:13 av Namida

» Livet ser annorlunda ut nu
Igår på 22:57 av Laria

» Nya äventyr [Hedvig]
Igår på 22:10 av Pixie

» Var den du vill vara [Umbriel]
Igår på 05:45 av Violin

» Den som frågar [Öppet]
fre 10 maj 2024, 22:38 av Tolir

» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]
fre 10 maj 2024, 18:38 av Radagast

» Ruskväder (P)
fre 10 maj 2024, 17:20 av Torbjörn

» Spådomskonstens under [Öppet]
fre 10 maj 2024, 16:13 av Tolir

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
fre 10 maj 2024, 16:05 av Tolir

Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Ansökan om att få starta karaktär Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Ansökan om att få starta karaktär Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Ansökan om att få starta karaktär

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Laali
Laali 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: [Avslutat] Ansökan om att få starta karaktär    tor 13 apr 2023, 19:48

Kände att jag vill ta det här officiellt i forumet även om flera i Discord servern tyckt att det var okej redan haha <3

Zara ur Crew har fått veta vilken karaktär det är som egentligen hade kunnat ses som avslutad, men för att inte förstöra överraskningen för andra spelare låter jag detta vara ganska vagt.

Jag har (minst) en karaktär som egentligen redan skulle kunnat avslutas, som kanske har som mest något inlägg kvar. Jag har inte velat stressa andra spelare kring detta, utan vill att rollspel får ta den tid de tar. Jag vill samtidigt inte spoilra överraskningen för de spelare som kan komma att påverkas genom att skriva upp karaktären på dödslistan i förtid och då liksom avslöja vad som kommer hända med den i det som redan pågår.

Jag har samtidigt väldigt gärna velat starta karaktären Myrda, som är en av Missya-valparna som hamnade med Astrid redan i Augusti förra året. Alla andra spelare där har varit väldigt snälla och väntar på mig, men då känns det som att jag håller dem tillbaka för att jag inte kunnat skapa henne ännu, för att jag inte velat avslöja vilken av mina andra som mer eller mindre redan är ute ur leken egentligen.

Så! Det jag vill be om tillstånd för är att få lov att skapa karaktären Myrda som en tillfälligt "utöver" karaktär.

Jag har inte velat missbruka min position som Crew för att godkänna mig själv, utan jag överlåter det här till de andra i Crew och er andra spelare här på sidan som gärna får svara ja eller nej på detta :') <3

_________________

Allt har ett pris

Lojalitet likaså

Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Ansökan om att få starta karaktär    tor 13 apr 2023, 19:54

Godkänner detta här också  leggy
Klart du ska få starta upp en ny karaktär på samma grund som andra också får godkänt för och inte alltid behöva begränsas av Crew-titeln tycker jag <3
Vill du dock vänta på fler svar så är det upp till dig.
Vasilisa
Vasilisa 
Flockledare 

Spelas av : Cat


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Ansökan om att få starta karaktär    fre 14 apr 2023, 11:30

Jag säger KÖR för jag är partisk och vill rolla med Myrda hihihihiih <333 nä men for real så tycker jag du kan köra eftersom du tydligt beskriver att en annan är på väg ut!!  Really?
 
[Avslutat] Ansökan om att få starta karaktär
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» (Avslutat) Starta Karaktär?
» [Avslutat] Ansökan om Lervarg
» [Avslutat] Ansökan om demon
» (Avslutat) Tillstånd att starta Odd
» (Avslutat) Tillstånd att starta Umbriel
Hoppa till annat forum: