Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
fre 26 apr 2024, 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
En märkvärdig nyhet [Achilles] Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
En märkvärdig nyhet [Achilles] Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 En märkvärdig nyhet [Achilles]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: En märkvärdig nyhet [Achilles]    sön 03 maj 2020, 21:41

"Svamp?" Upprepade Ronia, och distraherades från köttbiten som låg fastklämd mellan tassarna. "Döda skogen har blivit övervuxen av enorma svampar?Hon stirrade på honom med tydlig misstro i blicken, men ingenting i Achilles uttryck vittnade om att han ljög om saken. Det var det löjligaste hon någonsin hört talas om. Å andra sidan låg Nordanskogen på samma sida landet, om än mycket längre norrut. Hon hade själv bevittnat att träden där kunde växa sig större än fantasins egna gränser. Och varför skulle han hitta på? En flockledare skulle knappast tagit sig hela vägen österut bara för att få sig en köttbit och skämta om nedbrunna skogar. Hon tog god tid på sig att tugga den köttbit hon fortfarande hade i munnen innan hon tog till orda på nytt.
   "Vi hörde om översvämningen, men jag trodde inte att den där skogen skulle förbli något annat än förödelse och gyttja." Hon slickade eftertänksamt blodet från läpparna. "Fanns det några vargar där? Har Draugai återvänt?"
Achilles
Achilles 
Crew
Buddy bro chummy chum pal homeslice breadslice 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: En märkvärdig nyhet [Achilles]    mån 22 jun 2020, 00:15

Achilles bara nickade exalterat. "Jag vet, svampar! Vem hade kunnat ana? Jag har dock inte själv varit där personligen än, men av vad jag förstår så ska det vara en upplevelse minst sagt. Även om vår informatör som har varit möjligen var lite.. svår att tyda ibland. Men hon var väldigt övertygande. Svamparna kan tydligen ha lite spännande egenskaper också enligt våra.. säkra källor. Svampar alltså. Vilken grej. Och nej, inget Draugai verkade finnas kvar där längre, om de fanns kvar där förut så drog de nog när det blev översvämning. Synd. Hade räknat Iwaku som en stark allierad annars. Han räknas nästan som min.. bror? Antar jag. Inte för att vi var nära direkt, men jag hade inte så många släktingar som liten så man tar vad man får." Achilles fastnade med blicken en bit bort och insåg att han mest bara hade pratat på och visste inte riktigt vad han skulle komma fram till. "Finns det kött över? Allt prat om svamp gör mig.. hungrig." Achilles väntade inte på svar utan som den matglada han var så letade han upp nån övergiven benknota en bit bort som hans stora käkar började bita sig igenom. "SÅ du får berätta nu, några spännande nyheter från Yanamore. Jag menar.. jag har säkert redan hört dem, men jag vill bara vara artig." Sa han med ett retligt flin medan han bet på benet igen.
 
En märkvärdig nyhet [Achilles]
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» En liten oansenlig nyhet, och om flockområden
» Training [Zey, Erakan & Achilles]
» Den som inte letar [Achilles]
» Nu tänker jag bli allra bäst [Achilles]
» It's Time - Mivria och Achilles [chaos, P]
Hoppa till annat forum: