HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

En liten oansenlig nyhet, och om flockområden

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Azazel
Moderator
Azazel

Spelas av : MoonPhanter

En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Empty
InläggRubrik: En liten oansenlig nyhet, och om flockområden   En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptymån 03 jun 2013, 18:59

Hej C:

De flesta av er känner redan till mig. Jag är MoonPhanter, eller MP, och har varit medlem här i ett antal år. Jag är nog mest känd för att jag målar så sjukt mycket bilder. Som ni nog kan gissa, då jag är den som skickar en nyhet, så har jag fått äran att bli en av Moderatorerna här på sidan. Jag kommer främst vara en slags bild-moderator, som uppdaterar karta och sådant, men kommer även hjälpa till att aktivera karaktärer bland annat.

Lite allmän info om Moderatorer skrevs i en tidigare nyhet, som ni kan läsa här; http://numoori.swedishforum.net/t1526-presentation-av-vara-moderatorer

Som en första Bild-Mod-grej tänkte jag fråga om de som har koll på flockarna skulle kunna kontakta mig angående flockarnas områden, då jag har förstått det som att en del flockar har fått fel område på flock-område-kartan. Ju snabbare jag kan få bekräftat antingen om flockens område stämmer, eller ska flyttas (gärna med korrekt plats angiven, så att jag inte får fel information C; ) desto snabbare kan jag rätta allt och uppdatera kartan så att områdena stämmer. C:

Fridens liljor till er alla <3
Till överst på sidan Gå ner
Terock

Terock

Spelas av : Nattiz

En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Empty
InläggRubrik: Sv: En liten oansenlig nyhet, och om flockområden   En liten oansenlig nyhet, och om flockområden Emptymån 03 jun 2013, 20:13

Grattis! Eller vad man säger :'D
Till överst på sidan Gå ner

En liten oansenlig nyhet, och om flockområden
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Nyheter-
Hoppa till: