Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 7 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 7 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon? Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon? Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Ydris
Ydris 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: [Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon?    lör 11 jan 2020, 15:51

Tänkte ta och sätta upp en sista chansen adoptions förfrågan här, kan inte hålla mig. Hade inte i tankarna att spara någon ur Ydris familj från början då jag vet att alla har så många karaktärer på gång just nu men blev så förtjust i Gwyn, så måste fråga. Adena håller som bäst på att grilla hela familjen, kan läsa rollet här -> Beskyddande vingar [Adena]

Ydris familj består av renrasiga drakarger och de har tills nu bott i blodbergen, mamma och 3 valpar. De har alla drakvingar och är lite fjällig här och var. Mamma Fion är helvit och deras pappa har antagligen varit någon rödbrun rackare. Har inte bestämt Gwyns utseende så det är fritt fram men vill helst man håller sig till några jordnära färger. Personlighet och sånt är också bara att hitta på, har rollat henne som den mest högljudda och busigaste av dem alla men de är ju med om något väldigt traumatiskt så kan ju ändra hur som helst. Skulle vara svinkul om någon ville hänga på, efter attacken så hade jag tänkt att de skulle ta sig till skuggfall och hålla till där ett tag. De kommer antagligen få leva som riktiga vildingar där för att överleva, stjäla mat och ställa till med ett och annat. Tror man kan hitta på lite vad som helst därifrån. Sååå någon som vill rädda Ydris syster? 


Så här ser Ydris ut

Ydris
Laali
Laali 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon?    lör 11 jan 2020, 16:47

Jag kommer  tyvärr inte lägga intresse för att spela karaktären, för behöver de få platser jag har kvar haha, men ville designa ett förslag om någon annan vill spela Gwyn för Ydris är så himla söt <3

[Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon? Gwyn_forslag
Url/Bildlänk:
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon?    lör 11 jan 2020, 16:55

Alltså Gwyn lockar mig något oerhört HAHA. Lägger in intresse här, ska fundera en stund <3
 
[Avslutat] Drakarg syster Gwyn, någon?
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» (Avslutat) Drakarg död - Jenova
» Gwyn - Tidslinje
» Få på nöten [Gwyn]
» Nattens gränder [Gwyn]
» Drakarg, Wyrg och fler ras-uppdateringar! Sommarnyheter 2022 ☀️
Hoppa till annat forum: