Pågående Event
Senaste ämnen
» Genom döda ögon [Rakel]
Idag på 13:03 av Varya

» Mysstund [P]
Idag på 11:52 av Kokhanok

» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

Vem är online
Totalt 9 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 9 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Adoptera Kantarell Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Adoptera Kantarell Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Adoptera Kantarell

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Kantarell
Kantarell 
 

Spelas av : Julia | NPC / Adopterbar


InläggRubrik: Adoptera Kantarell    lör 09 nov 2019, 23:54

Kantarell skapades för över ett och ett halvt år sedan, och jag har verkligen inte hittat inspirationen till att börja rollspela och utveckla karaktären. Den vision jag hade för henne har krockat lite med en annan karaktär och har jag inte startat henne ännu kommer det säkert inte att bli av heller.

Kantarell är numera adopterbar. Det är dock inte först till kvarn, och jag vill att du har en tanke om vad du vill att karaktären ska bli och göra, åtminstone till en början. Du ska heller inte vilja ha karaktären endast baserat på vilka hon är släkt med eller liknande, utan jag vill först och främst att det ska finnas ett intresse för karaktären i sig.

Kantarell har aldrig startats, så det är fritt fram att ändra henne som man vill om man skulle vilja. Det enda som är fastställt och inte går att ändra på är att hon är tonåring och heter Kantarell.

Säg till om ni är intresserade!

/Julia
Navus
Navus 
 

Spelas av : Skruk


InläggRubrik: Sv: Adoptera Kantarell    sön 10 nov 2019, 17:28

Tänker lägga ett svampigt intresse för jag tänker ofta på Kantarell och den övriga svampkullen.
Tänker vara helt ärlig, litet av intresset ligger självklart i kullen i sig och familjen runt om, men jag har också en bild av hur jag personligen skulle vilja ha kantarell som karaktär.

Hon skulle fortfarande vara en tik, vid namnet Kantarell och vara i samma ålder som sina syskon, vilket känns litet givet självklart.
Kantarell kommer vara litet slö, inte direkt korkad, men i brist på umgänge med mer "normala" vargar så har hon svårt för vad andra anser acceptabelt i sociala sammanhang.
 Hon är närgången, frågar rakt ut om det hon undrar om, vilket ofta är rätt banala och egentligen trista saker, eller saker som andra lär sig tidigt. Hon har lätt till skratt, det mesta kan vara kul om man bara vill det, och oftast kan hon outtråkat titta på färg som torkar. Svär att hon kan se skillnaden och att det är egentligen sjukt spännande. Förstår inte alls varför andra skulle tycka att det var trist eller tråkigt.
 Undrar man över något nytt man hittat är det bästa sättet att få svar genom att slicka på det.
 Ibland säger hon saker som inte betyder något alls, eller följer något med blicken som ingen annan kan se.
 Om hon hittar någon hon tycker är intressant bestämmer hon själv att de är kompisar och är envist efterhängsen, och pratar som om de alltid är med varandra, även om det egentligen är hon som bara tränger sig på jämt.

Så i korta drag är hon närgången, dryg och virrig. Kan fråga oförskämda saker, utan att riktigt förstå varför folk blir sura över det.

:flower3: :flower1: Fridens liljor på dig  :flower2: :flower4:
 
Adoptera Kantarell
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Kantarell
» Finn en svamp [Kremla, Kantarell & Karl-Johan]
» [Avslutat] Adoptera Ula!
» Adoptera syskon (designer)
» [Avslutat] Adoptera Lawar
Hoppa till annat forum: