Pågående Event
Senaste ämnen
» Man kan alltid lära sig mer. [Timo]
Igår på 23:13 av Namida

» Livet ser annorlunda ut nu
Igår på 22:57 av Laria

» Nya äventyr [Hedvig]
Igår på 22:10 av Pixie

» Var den du vill vara [Umbriel]
Igår på 05:45 av Violin

» Den som frågar [Öppet]
fre 10 maj 2024, 22:38 av Tolir

» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]
fre 10 maj 2024, 18:38 av Radagast

» Ruskväder (P)
fre 10 maj 2024, 17:20 av Torbjörn

» Spådomskonstens under [Öppet]
fre 10 maj 2024, 16:13 av Tolir

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
fre 10 maj 2024, 16:05 av Tolir

Vem är online
Totalt 2 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 2 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Något psyksjukt gråblod bortskänkes Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Något psyksjukt gråblod bortskänkes Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Något psyksjukt gråblod bortskänkes

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Unnown
Unnown 
 

Spelas av : Zee


InläggRubrik: [Avslutat] Något psyksjukt gråblod bortskänkes    sön 19 feb 2017, 11:32

Då det nog har blivit klart att jag inte kan spela onda karaktärer för fem öre (åtminstone inte renodlade psykopater) försöker jag nu göra mig av med Eshax. Hon passar helt enkelt inte in i mitt redan existerande Good guy-squad <3 

Hon har en fullt utvecklad bakgrundshistoria där hon mördar sin mor, och har ett osunt förhållande med sin bror innan hon mördar honom också. Hon är svartsjuk som synden, och om någon sviker henne gör de bäst i att frukta för sitt liv, men själv skulle hon offra vem som helst om hon erbjuds någonting som skulle gynna henne själv. När hon mördar ser hon det bara som att hon delar ut rättmätiga straff till de som förtjänar det, men hon skulle också kunna attackera någon som hon ger sken av att tycka om, bara för att. 

Låter som en fin tjej, va? (: 

Har inte mycket till krav för att man ska få ta över henne (om nu någon ens vill det vill säga), utan vill bara bli av med henne så fort som möjligt då jag totalt tappat intresset för denna karaktär och hon tar upp onödig plats i min karaktärslista ^^ Skulle gärna se att hon förblir lite vrickad, men om man vill skulptera om henne får man naturligtvis fria händer med det! Aktivitet har jag inget som helst krav på, bara ta henne långt bort från mig ~

Först till kvarn är det som gäller. Mer information (om krafter, personlighet, utseende, historia mm) hittas på hennes WIKI-SIDA
 
[Avslutat] Något psyksjukt gråblod bortskänkes
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: