Pågående Event
Senaste ämnen
» FRYS! (P)
Idag på 00:06 av Tolir

» Farornas Fästning [Ymir]
Igår på 23:11 av Ymir

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 22:44 av Sigrid

» Tårarnas Fristad [Ikaros]
Igår på 21:47 av Herkules

» Levande fossil [P]
Igår på 21:04 av Herkules

» Nämen oj! [P]
Igår på 20:45 av Ghoul

» [LKF] Kristallklart
Igår på 20:36 av Zahari

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Igår på 19:20 av Tolir

» Förlåt mig syster (P)
Igår på 16:46 av Sigrid

Vem är online
Totalt 7 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 7 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Stilig ungkarl söker det mesta Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Stilig ungkarl söker det mesta Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Stilig ungkarl söker det mesta

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Ceylon
Ceylon 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Stilig ungkarl söker det mesta    sön 25 dec 2016, 19:58

Hallå! Ceylon har slarvat bort Kilah och vandrar nu tillbaka samma rutt från Wintera, mot Ötamon/Blodsbergen/Stäppen för att se om han kan hitta henne (vilket han inte kommer göra).

Han har vant sig väl med att vara i sällskap numera och känner sig lite ensam, så vad jag söker till honom nu under tiden är egentligen det mesta. Vänner? En ny (tillfällig?) reskamrat? Kanske till och med stöta på en flock (även om han inte kommer gå med i dagsläget)? Ovänner? Kanske till och med en flört?

Jag vill gärna att Ceylon ska få ha egna valpar i framtiden, det har jag funderat på i år och dar, så om man vill något liknande senare är det okej med mig! Inga blixtförälskelser bara. Vi får se hur våra karaktärer klickar helt enkelt :D

Vad som helst efterlyses, bara hojta till! Ha det bra :)
Kilah
Kilah 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Stilig ungkarl söker det mesta    sön 25 dec 2016, 22:59

Men en sån slarver! Kilah och Ceylon får råka på varandra i framtiden igen. Vem vet vad de har för framtida äventyr att hitta på ihop ;D

Utöver Kilah har jag ett par som kanske skulle kunna möta Ceylon medan han är i den här delen av landet!

Umbra försöker jag placera in igen efter att han stått still sedan Norrskenet -14, så han är ganska flexibel både plats och tidsmässigt. Han är ganska lugn, behöver träffa lite fler karaktärer så jag kommer igång mer med honom. Han har räddat en npc valp som han har med sig. Om Ceylon ska ta sig österut senare så skulle Umbra (och Erlig) kunna vara resesällskap ett tag. Vill gärna flytta Umbra österut.

Laali befann sig senast på Stäppen, också för lite över ett år sedan eller så, så hon är också väldigt flexibel både plats och tidsmässigt. En lite kaxig, rättfram typ. Hon samlar på information, all typ av information, och pratar gärna även om hon kan vara lite ofin i kanten ;)

Ghadam är i Ötamon och är lärling hos Mivria. Han är glad och töntig och vill gärna leka.

Even :)
Ceylon
Ceylon 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Stilig ungkarl söker det mesta    mån 26 dec 2016, 14:29

Insåg precis att jag skrev "Stilig" i rubriken precis som den tråden du gjorde för Kilah långt före mig xD Äventyrarna med stil...

Ja Ceylon och Laali känner ju varandra lite sen tidigare så det skulle ju vara kul! Vet inte om du minns men vi sa typ när du skapade henne att de skulle ha stött på varandra i valpåldern för ett X antal år sedan. De får gärna träffas som sagt (:

Kan börja så, så jag inte tar på mig för mycket (har typ 15 rollspel liggande redan heh)
Ceylon
Ceylon 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Stilig ungkarl söker det mesta    fre 13 okt 2017, 14:32

Petar i den här gamla tråden <3 Ceylon befinner sig numera i typ centrala Numoori och vill träffa vargar! Med andra ord, jag vet absolut inte vad jag ska göra av honom.

Citerar första inlägget:
"Han har vant sig väl med att vara i sällskap numera och känner sig lite ensam, så vad jag söker till honom nu under tiden är egentligen det mesta. Vänner? En ny (tillfällig?) reskamrat? Kanske till och med stöta på en flock (även om han inte kommer gå med i dagsläget)? Ovänner? Kanske till och med en flört?"

*viftar lockande med ett stycke butter varghane*
Duva
Duva 
 

Spelas av : Zee


InläggRubrik: Sv: Stilig ungkarl söker det mesta    fre 13 okt 2017, 17:02

Eftersom jag inte heller har en aning om vad jag ska göra av henne, kanske Duva och Ceylon kan träffas? Behöver inte vara partnerskap direkt, vänskap/bekantskap funkar precis lika bra! :) 

Duva befinner sig på Numoorislätten för tillfället.
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Stilig ungkarl söker det mesta    lör 14 okt 2017, 08:44

Jag kanske har nån som kan träffa Ceylon, har vargar utspridda lite överallt. Exakt var är han? :'D har ju Kaiito och Xhie i eldskogen-ish, Andune i Ötamon-ish och några stycken Tabbare i Kaiwood.
Ceylon
Ceylon 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Stilig ungkarl söker det mesta    lör 14 okt 2017, 18:27

Duva: Ceylon och Duva kan väldigt gärna träffas. Numoorislätten är en rimlig plats för honom att vara på just nu, så et blir bra. Du får gärna starta, har en del starter att ta itu med xD

Locura: Ceylon kan tänkas vara på Numoorislätten, så om någon av dina vargar har lust att traska dit så kan de gärna träffas!
 
Stilig ungkarl söker det mesta
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker....
» Stilig tös söker sällskap
» Söker en...
» Söker... ...
» Söker en väg in~!
Hoppa till annat forum: