Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 25 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 25 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Mugen
Mugen 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 23 okt 2016, 21:38

Adopterar bort två unga tikar vid namn Marcela och Melani.
De är efter Dislo som är bror till Sleazoid, och León som förr var med i TDN.
Valparna växte upp i TDN och tränades av León.
Antar att Melani kanske försvann någon gång då hon enligt León är död, men hon står inte uppskriven på dödslistan (har checkat två gånger!).

*Artemis var med i TDN under den här tiden så vill de ha någon liten hej-relation med henne så hojta bara. x)

De är 50% Infernovarg och 50% giftvarg.
Utseendena kan nya spelarna få ändra på om ni vill men då båda föräldrarna är svarta så bör basfärgen helst vara svart. Mörkbrun eller mörkgrå kan fungera med men inga ljusa färger. *inser att brorsan Masquerade är vit* Okej, jag är öppen för förslag men inga extrema utseenden tack!!
Mormor Afrodite är ju lila så lila är tillåtet med… och momorsbror Emon var grön… Okej, ni får göra deras utseenden hur ni vill!!! Bra?

Valparna är unga vuxna nu så de är inga valpar. Och eftersom det är ett rätt stort tidshopp från senast de spelades och till nu så är det valfritt att komma fram till vad de kan ha råkat ut för och vilka vägar de valt att gå. Har de redan valpar så är det med okej.
Masquerade är 25 m.år så sätter det som ålder på de här donnorna med. Så det är fritt fram att låta dem börja sina liv och skaffa familj och yada yada yada. :)

Krafter som de kan ha ärvt är: Gift, eld, vind, telepati, styrka, snakestuff... (tror det har något att göra med giftvargsgenerna).

León är/var ond men Dislo var rätt snäll så de här individernas personligheter kan variera så vill ni ha dem genomonda så är det okej. Vill nu ha dem som de snällaste karaktärerna i hela numoori så är det också okej. På den delen får ni helt fria tyglar. :)

Ögonfärg: León har röda ögon och Dislo hade ett blått och ett grönt.

Okej, så kraft och ögonfärg är begränsat. ANNARS! Får ni göra de här karaktärerna hur ni vill!

Jag vill i alla fall börja med att se hur många som är intresserade. Så alla som är intresserade får gärna skicka lite info om hur ni ser på den karaktär ni vill spela. Hur ni tänkt utseende och kraft och historia och sådant. :) Jag vill jättegärna se era idéer! :D


Senast ändrad av Mugen den sön 30 okt 2016, 17:44, ändrad totalt 1 gång
avatar
Taji 
Utvandrad 

Spelas av : Loco | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 23 okt 2016, 22:34

Detta lät lite spännande. Håller på att rensa bland mina karaktärer så kommer få plats och mer tid om ett par veckor då allt det hektiska som varit lugnat ner sig. 

Med andra ord är jag intresserad men kanske inte hinner göra en skiss på eventuellt utseende förrän efter jag varit i Danmark helgen 5-6 november
Mugen
Mugen 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 23 okt 2016, 22:45

Är du intresserad så ta och sätt dig och fila på din idé när du har tid. ;)
avatar
Taji 
Utvandrad 

Spelas av : Loco | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 23 okt 2016, 23:35

Har redan en liten tanke om "valpen". Tänkte i så fall på Melani som försvann. Kan det ha hänt i kaoset att hon försvann under någon storm, fick en chock och detta påverkat hennes minnen från barndomen. Att hon minns bara framgent men hittades av en liten flock där alfa tiken tog sig an henne som sin egen till att börja med.

Har lite mer tankar om vad som kan ha hänt men detta är en liten idé jag funderar på :-)
Mugen
Mugen 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 23 okt 2016, 23:49

Valparna föddes omkring slutet av 2011/början av 2012... Minns inte riktigt. Chaoset var våren 2012. :/ Det betyder att Melani var vääääldigt liten när hon försvann. Minns att hon inte var allt för liten när hon slutade spelas. :/

Men ska räkna lite på det och se om det går ihop. x)
Mugen
Mugen 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 30 okt 2016, 15:47

*peta lite*

Är själv lite intresserad av Marcela. (A)
Marcela
Marcela 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 30 okt 2016, 16:48

Här är Marcela. x'D Var tvungen att ha henne själv. <3
Marcela
Marcela 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!    sön 30 okt 2016, 17:43

SORRY GAIS! DÅ DET VISAR SIG ATT MELANI VART SJUK OCH OFFRAD AV LEÓN, DEMETHRA OCH EMON I FÖRSÖK ATT FÅ TILLBAKA AFRODITE SÅ ÄR MELANI DÖD OCH GÅR INTE ATT ADOPTERA. -.- JÄTTESORGLIGT MEN AA. :(

(sorry för caps)

Här hände det om någon känner för att läsa: https://numoori.swedishforum.net/t931-at-last-we-re-here-p
 
[AVSLUTAT] Adoptera MARCELA och MELANI!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Adoptera Marcela?
» ~.: Marcela :.~
» [Avslutat] Adoptera Ula!
» Figaro x Marcela
» [Avslutat] Adoptera en Kiga
Hoppa till annat forum: