Pågående Event
Senaste ämnen
» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

» Med hela världen mot sig [Astrid]
ons 24 apr 2024, 13:59 av Myrda

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 13 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Lesbo Love Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Lesbo Love Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Lesbo Love

Gå ner 
+6
Lamia
Duva
Gehenna
Akayru
Tirana
Fenris
10 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:20

Alltså ni måste ju hålla med om att numoori behöver fler lesbiska!! Vi lever i dagsläget i en alldeles för grå o trist heteonormativ värld, men kvinnlig kärlek kan förändra allt!

Vad jag söker är helt enkelt fler lesbianer, lesbiska kärleksdraman, läsbiska livspartners, lesbiska flings o one night stands!
De honor jag har till mityt förfogande, och som jag alla tänker mig ska kunna vara/bli lesbianer är följande:
Lamia
Bambra
Eirocalyphtica
Assar
Mononoke

Lamia är en tuff ung tjej, helt klart butch, som behöver upptäka sin sexualitet. Hon är 100% lesbisk men har liksom inte fattat det än. Söker fin donna som svepa in o få henne att falla som en fura!
Lamia är ett litet tbb-yngel men håller till kring döda skogen just nu.

Bambra är medlem i Draugai och kan tack vare sina vingar röra sig lite fritt däromkring. Hon söker allt möjligt, just nu har hon precis börjat komma in i flockrollen och förstå att andra vargar är ganska softa att ha runt sig. Hon har tidigare varit en enstöring och behöver lite tid uppe blend molnen varje dag för att fungera. Hon behöver one minutes loves eller en långvarig fast partner, eller kanske bara någon över en natt. Kasta honor på henne!!

Tica är en mycket instabil småbarnsmamma som just nu ska börja resan ner från sacraii till ötamon. Hon har en historia av psykisk ohälsa, har hittat sina älskade föräldrar döda och desutom blivit sviken av sin första stora kärlek (fiero - fadern till hennes barn). Hon behöver någon som kan få henne att inse att kärlek hos tikar är något att lita på. Har dock svårt att se henne i en fast stabil relation som fungerar i längden.

Assar är ännu bara en valp. Hen behöver den där första kärleken, och jag tänker att den lika gärna kan vara en tik. Hen är busig som alla valpar med samtidigt lite försiktig av sig. Assar hittar ni kring höstrskogen. Hen är inte en av mina mest aktiva karaktärer, utan rollas bara när jag har inspiration och lust.

Mononoke är en övertygad lesbian från shendu. Hon litar inte på någon hane och har ett starkt manshat bubblandes inom sig. Hon är mycket vuxen och resonlig och söker den där som kan få henne att stå i brand. 


Jag är också att stor fan av drama så har ni några sådana idéer så är de mer än välkomna! :D
Tirana
Tirana 
Död 

Spelas av : Zee | Död


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:25

Vore skitballt om Duva matchade med någon av dina tjejer! Duva är inte överdrivet förtjust i hanar (har dock inget emot dem, men känner sig inte dragen till dem) och kanske en tik är vad hon söker?

Hon är typ en krigarprinsessa, haha, lite lik Lamia. ^^

Btw, håller helt med dig. Numoori (och världen i övrigt) mår bra av att någon uppmärksammar detta!<3
Akayru
Akayru 
 

Spelas av : Freja / Aka


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:29

Hihi åh, så fint inlägg~

Har faktiskt tänkt mycket på om Terra ska vara lesbisk eller hetero, men ändå biromantisk. Oavsett blir det ju intressant!

Så.. Vad sägs om en dejt mellan henne och Lamia eller Bambra? ^^
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:33

ELLER HUR?? Lesbians will rule the world förr eller senare! :D

Men ja, Duva låter ju väldigt fin. Läste igenom hennes press lite o tänker spontant att hon funkar med Bambra och Lamia. 
Lamia är dock hjärntvättad ond och skulel nog ha svårt att hennes älskare hade goda tendenser o inte var villig att gå med i tbb.
Bambra är däremot en tuff brud som inte är rädd för att döda, och som i grunden är ond men med ett öpnnare sinne. Hon kan utvecklas åt de flesta håll till skillnad från Lamia. Men vi skulle kunna ta roll med båda o se hur de går? C: Eller så får du avgöra vilken du tycker Duva ska satsa på haha :'D

Freja my love, tack så mycket <3 Säger detsamma som till Duva mer eller mindre. Lamia är lite instängd i en box så en relation skulle lätt skapa drama, Bambra finns det nog större chans med, make a pick o så får vi se hur det går :D
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:33

Samt MWAHAHAHA DEN LESBISKA REVOLUTIONEN HAR BÖRJAT!!!
Gehenna
Gehenna 
NPC 

Spelas av : Jenn | NPC


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:35

Det finns en hel del 'lesbiska' karaktärer på Numoori redan, grejen är bara att man liksom inte gör så stor grej av det utan rollar på det som helt naturligt. Det syns inte, precis som det inte syns om någon karaktär är 'hetro'.(:
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:39

Såklart det finns men du måste ju ändå hålla med om att numoori precis som vår värld är väldigt hetero, alla större par är t ex hetero. Inte varit ngt omtalat lesbopar sedan Howaido-chi och nu dimitrij o niara vad jag vet ^^''
O jag tycker inte det är ngn stor grej att de är lesbiska, vill bara se mer av det. Som lesbisk känner jag mig underrepressenterad här hahaha
Tirana
Tirana 
Död 

Spelas av : Zee | Död


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:45

Bambra låter lite som en tjej i Duvas smak, haha.^^ 

Annars kan vi absolut ta ett roll med båda?
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:46

Men då kör vi på bambra tycker jag, Freja hur låter Lamia som dejt åt din terra?¨

Sen vill jag bara belysa att detta på inget vis är en garanti, funker vargarna inte ihop u rollet så gör de helt enkelt inte det! Men skulle tycka det var kul o hitta lite brudar som mina brudar går igång på!
Tirana
Tirana 
Död 

Spelas av : Zee | Död


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:47

Bambra blir toppen.

Vem skapar? :)
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:48

För mig spelar det ingen roll, kan kila in o göra det om inte du vill :3
Akayru
Akayru 
 

Spelas av : Freja / Aka


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:50

ihi<3

Jo men Terra är ju ändå inte lika förtjusande god som Duva. Så det låter finnemang!

Precis som Embla säger så vet man ju inte förrän de möts vilka karaktärer som har personkemi. Vi får väl se vad som händer, vem vet, det kanske blir byte av dejtpartners efter rollen~
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:52

Yay!!
Jag kan skapa med Lamia, längtat efter o rolla henne faktiskt! Vet dock inte riktigt vart i livet hon befinner sig hahaha! 

Kan du skapa med duva då Zee?
Duva
Duva 
 

Spelas av : Zee


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 20:55

Sure! :)
Döda skogen?
Lamia
Lamia 
 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:00

Låter bra!

Freja, jag skapar i dödaskogen, på gränsen till numoorislätten?? :D
Akayru
Akayru 
 

Spelas av : Freja / Aka


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:06

Gillar att rolla där, så yes!

Vi vet ju inte riktigt vart kigatussarna befinner sig.. Men jag säger ja, hon kommer vara en äventyrlig liten sak ändå så~
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:08

FEEEETT!!!
Ska svara i duvas roll så skapar jag sen :D :D :D
Akayru
Akayru 
 

Spelas av : Freja / Aka


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:09

Yay, är taggad <3
Idunn
Idunn 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:11

Buff. Hade varit kul att rollspela och se om dina donnor skulle trivas med någon av mina donnor. Men jag har Artemis och henne är det inte många som kommer överens med eller ens fattar tycke för. x'D Nagini och Idunn är lite obestämda än så länge med. :P
Bambra
Bambra 
Vampyr 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:23

Känner på mig att assar o nagini skulle vara en fruktansvärt dålig kombo vilket gör att jag älskar tanken, ska vi låta dem ses? Assar ska ändå ge sig ut på äventyr så hon kan ha tagit sig till typ numoorislätten? Har inte rollat henne på länge så hon kan mer eller mindre vara var som helst.. 

Mononoke träffar gärna artemis ocks <3 <3 <3
Bambra
Bambra 
Vampyr 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:25

Idunn är ju fett het också så om hon vill ta en flygtur med bambra så blir svampen lycklig!
Idunn
Idunn 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:32

Artemis befinner sig någonstans där på östra(?) sidan av nymoori. Typ, Nordan, Lövskogen, Döda Skogen därikring!
Nagini har blivit värvad av Draugai och befinner sig i Döda skogen.
Idunn är SUPERHET och befinner sig i Västra Bergen. MEN hon kan inte flyga. x'D Kanske Bambra skulle kunna lära henne lite tekniker???
Lamia
Lamia 
 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 21:43

HAHAHA NÄE VAD GULLIGT LILLA IDUNN <3 <3 <3
Vi får se hur bambras roll med Duva går o så kanske Bambra kan få tillåtelse att ge sig av en liten stund för ledaren sin sen, för västra bergen är en bra bit från där hon befinner sig just nu haha!
Men bambra vill lätt lära upp din tös, hon självutnämnd drottning av luften!

Vill du skapa ett roll med Artemis till Noke i eldskogen kanske? C:

Kan Nagini röra sig lite utanför skogen eller är hon låst i den?
Idunn
Idunn 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 22:00

^-^
Absolut. :) Kanske hinner Idunn flytta lite på sig själv med då. :)

Jag kan skapa ett roll senare. Har lite annat att svara på just nu. :3

Nagini bör nog inte röra sig från reviret än då hon är ny medlem. Men kanske kan hon lämna reviret en liten bit sådär. Men att hon stannar i Döda skogen.
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Lesbo Love    lör 17 sep 2016, 22:10

Jag har för tillfället inga honor som är lesbiska, så crashar bara din tråd lite här Embla, haha, men gillar initiativet c:

Behövs helt klart fler homosexuella i landet, överväger att Ephestherian, Ticas bror då, ska vara det. 
Du har inga hanar till övers? xD
 
Lesbo Love
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» There will be love, bro-love. [BAEL]
» She needs love!
» Madre, I love you [P]
» All you need is love...eller?
» → Koizora - Sky of Love
Hoppa till annat forum: