Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Kristallklart
Idag på 12:54 av Rani

» [LKF] Lacrimosa
Idag på 11:54 av Zahari

» [LKF] Ska du ha nåt eller?
Idag på 11:05 av Zahari

» Hopp om en morgondag
Idag på 10:03 av Hedvig

» Felsteg [Orion]
Idag på 02:33 av Orion

» [LKF] Fångad bland skuggorna
Idag på 01:58 av Orion

» Is i blodet [Varya]
Idag på 00:56 av Oru

» Ingen lämnas kvar
Igår på 23:54 av Lev

» Ensamtid tillsammans [Ensam/Sirocco]
Igår på 22:41 av Ökker

Vem är online
Totalt 23 användare online :: 8 registrerade, 0 dolda och 15 gäster. :: 2 Botar

Auronthius, Dalia, Ivo, Kokhanok, Rani, Yargol, Ymir, Ökker


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
All you need is love...eller? Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
All you need is love...eller? Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 All you need is love...eller?

Gå ner 
+2
Varya
Sleazoid
6 posters
FörfattareMeddelande
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: All you need is love...eller?    ons 15 jul 2020, 01:10

Hallå där! Intresserad av att hitta kärleken, drama eller bara en liten fling? Då har du kommit till rätt ställe! Har allting från långsiktiga kärleksrelationer till korta flörtar och vänskap i åtanke. 

Kärleken är ju sällan en dans på rosor, särskilt i Numoori, och personkemin spelar ju såklart in, men hälften vågat, hälften vunnet säger de ju  Pewpew
Söker främst möten som grundar på någon sorts händelse då jag har svårt att rolla hej främling-roll nu för tiden. 
Kan heller inte garantera aktivitet för någon särskild karaktär då jag rollar det som jag för tillfället känner för, så ni är medvetna om att det ibland kan ta lite längre tid att få svar c:

Sleazoid
Flockledare av Qu
Ensamstående pappa, änkling och trebent krigsveteran. Han kan vara rätt stel och sluten av sig innan man lär känna honom, mycket har att göra med alla förluster och motgångar han fått genomlida genom åren (ledsen gubben). Lyckas man lära känna honom så hittar man en otroligt hängiven, lojal och omtänksam hane som skulle göra allt för de han älskar. 
Har varit änkling och ensamstående länge (9 år OOC, damn), och även om han alltid kommer älska Hinata så har han behövt inse att han borde gå vidare med sitt liv.
Söker någon som han kan lita på finns där för honom i vått och torrt och som kan ge honom lite kärlek. Gärna någon i medelålder som har lite skinn på nosen, och som inte nödvändigtvis vill ha valpar. Han anser sig vara rätt färdig med den biten (men vem vet). Som kan tänka sig gå med i Qu, och delar lite av de visioner han har. Med det sagt, drama är ändå välkommet!
Kön: Honor
Meriterande: Medelålder. Ingen tickande biologisk klocka. Skinn på nosen/kan stå på sig själv. Kan tänka sig gå med i Qu

Naphula
Medlem i Lykoris
Inbiten Moriko-dyrkare och beskyddare av Kaiwood. Lever och dör för flocken. Är bättre än alla andra utomstående, vissa mer än andra. Nula har två väldigt skilda delar, mot främlingar är hon kall och avvisande, stöddig och skadeglad, men med familj och flock så kan sidor av omtänksamhet och glädje skina igenom vid tillfällen. 
Söker den som är beredd på något långt och utdraget med mycket upp och nedgångar, eller bara en kort fling/hopplös crush som aldrig verkar leda någon annanstans än till besvikelse och längtan. Drama i alla dess former!
Kön: Hanar
Meriterande: Envis. Medlem i någon rival-flock. Vild och galen som kan svepa undan tassarna på henne

Nyxe
Medlem i Jägarna
Driven, målmedveten och fokuserad trädkramare. Är i allra högsta grad väldigt dedikerad till sitt ninja-arv och Jägarna. Tränar närhelst tillfälle ges och söker alltid efter att kunna bli ett bättre jag. Då hon väl tillåter sig sakta ner så är hon faktiskt väldigt lugn och omtänksam. Brinner för att skydda de hon håller nära. Blir lätt rastlös om hon inte spenderar tiden med att träna då det bor en äventyrare inom henne. Älskar att klättra i träd och spenderar mycket av sin tid bland grenarna.
Då hon fortfarande är en Novis i flocken så tillåts hon inte lämna Sacrari. Så söker främst vargar med anknytning till flocken eller eventuellt lite framtida relationer.
Kön: Båda, men främst hanar
Meriterande: Jägare. Trädklättrare. Ninja

Timoteij
Medlem i Cirkeln
Driven, skojfrisk och äventyrslysten prankster med oändligt med energi. Har alltid lätt till skratt och dras gärna med i diverse galna påhitt utan att alltid tänka efter före. Vill vara cool.
Visserligen bara en valp fortfarande men börjar gärna bygga alla sorters relationer med honom. Allt är av intresse! Han söker andra som vill hitta på roliga saker med honom då det för tillfället upptar hela hans värld. 
Kön: Båda
Meriterande: Skojfrisk. Lite galen. Cool

Zachary
Blodsugande strövare
Är vampyrer din fetisch? Vill du donera lite blod i all välmening? Hänga med nattens barn? Då har du kommit rätt.
Fortfarande en relativt ny vampyr som tidvis kämpar med att anpassa sig till sitt nya liv. Försöker finna sin nya personlighet då hungern konstant driver honom och jobbar mot hans naturligt neutrala/goda sinne.
Söker inte nödvändigtvis någon kärlek, men följeslagare/anhängare eller någon sorts vänskap kan vara av intresse.
Kön: Båda
Meriterande: Gillar iglar
Varya
Varya 
Vampyr 

Spelas av : My


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    ons 15 jul 2020, 01:39

Hahaha alltså, Yina skulle lätt kunna få en grej för Sleazoid! Kanske hört mycket historier om honom från sin mamma och blir lite starstruck typ. Hon är ju väldigt mycket yngre än honom, men hon kan lätt tycka han är lite mystisk och erfaren. Hon har inget emot att kämpa lite för sin sak, även om det i slutändan inte fungerar. :^) Kan vara lite roligt att spela på att hon är Mivs dotter också.

Zach kanske vill träffa Varya? Nyblivna vampyrer unite! Sip
Malva
Malva 
av ätten Stjärnsten 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    ons 15 jul 2020, 10:36

Fenris och Zach borde träffas Pewpew
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    ons 15 jul 2020, 13:25

My, det där är så fel, vilket gör det så intressant.
Hon är yngre än hans egna valpar egentligen, haha. Vet inte om det skulle bli något från hans sida, men kan bli roligt att testa och se!  Sip

Zach behöver rollas mer så jag är öppen för båda rollen c:
Hassel
Hassel 
 

Spelas av : Bellz


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    ons 15 jul 2020, 14:39

Kastar hit den här med.
De här är mina karaktärer som är öppna för alla sorters relationer.


Cleo är den flirtiga typen som är öppen för drama. Hon är tuff och framåt.

Alaska är en vänlig och nyfiken tjej som gillar äventyr. Hon är lojal mot de hon älskar. Hon har en del skinn på näsan men skulle inte medvetet vara elak. Hon är väldigt mjuk och vill göra rätt.

Hassel är fortfarande valp men öppen för fling, drama eller mer när han växer mer. Han är alltid glad och positiv och har väldigt mycket energi. Han är medlem i Cirkeln och kommer stanna där.

Pandora (söker till Ljusets krigare) är öppen för alla sorters relationer.

Dante är öppen för drama.

Ophelia har jag lite tankar med men möjligt är hon öppen för lite drama med. Hon är god men kan ta tuffa tag. Månvargen i henne vill göra rätt, medan hon har en rebellisk sida från fadern. Är inte rädd för att säga vad hon tycker. Men kan vara rätt lättmanipulerad.

Sen har jag även min singel-tråd med lite med information och några fler karaktärer
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    tor 16 jul 2020, 13:09

Vi har ju lite annat eventuellt på g redan Bellz  Sip

Men tycker Alaska är sjukt fin, skulle gärna träffa henne en sväng. Stämmer det att hon är kring Civitas? I så fall kanske hon kan stöta på Timo i Skuggfall så han kanske får en liten crush eller nått, haha
Hassel
Hassel 
 

Spelas av : Bellz


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    tor 16 jul 2020, 13:47

Hehe. Ja. ^-^ Men alla dina karaktärer är så intressanta så det skadar inte att visa lite intresse tycker jag.  heart eyes

Ja, Alaska är i Civitas. :) Hon kan absolut möta Timo!
Radagast
Radagast 
 

Spelas av : Zee


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    tor 16 jul 2020, 15:42

Kom på att jag har Lyra i Civitas som gärna hittar på något tillsammans med Timoteij om han vill! Hon är fortfarande valp så en lekkompis hade varit kul, även om hon är ganska blyg <3
Timoteij
Timoteij 
Crew  

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: All you need is love...eller?    tor 16 jul 2020, 15:49

Men Bellz  Oh you (ohu)

Åh ja det hade varit intressant Zee! Han kan inte lämna Skuggfall/Azheka utan någon äldre flockmedlem dock, men vi kan ju prata ihop oss lite med flocken om de ska ta någon tripp förbi Civitas innan de går hemåt igen c:

_________________
All you need is love...eller? JWebolt
 
All you need is love...eller?
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» There will be love, bro-love. [BAEL]
» En bro eller två [Valkyrian]
» Jag älskar er, eller hur? [P]
» Förlåta eller svika [Lev]
» Det är nu eller aldrig [Vargon]
Hoppa till annat forum: