Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 21 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 21 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Charmerande ungkarl söker sällskap Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Charmerande ungkarl söker sällskap Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Charmerande ungkarl söker sällskap

Gå ner 
+7
Alassëa Marion
Tirana
Iwaku
Tezuka
Ronia
Orkidé
Ghadam
11 posters
FörfattareMeddelande
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Charmerande ungkarl söker sällskap    mån 12 okt 2015, 16:12

Äventyrslysten ungkarl med glädje för sång och valpsinnet intakt söker någon att dela sin tillvaro med. Någon att utveckla en nära, gärna romantisk relation med sökes, men kärlek-vid-första-ögonkastet-relationer undanbedes.

Du är en hona (eller hane) med livsglädje och upptäckarlust.
Det är ett plus om du är månvarg, men ras spelar ingen större roll.
Du får gärna vara äldre än Ghadam, då han föredrar lite äldre individer, men ålder spelar inte allt för stor roll så länge som du åtminstone är vuxen.
Du är mogen till sinnet, men har inget emot lek och mys, och du får gärna tycka om att sjunga (bra sångröst är inte ett krav, du sjunger hellre än bra).
Du får gärna vilja ha familj och valpar, då Ghadam drömmer om att en dag finna den rätta och skaffa egen familj.

Är du intresserad så skicka ett svar!

Charmerande ungkarl söker sällskap Tumblr_nw3zgq1Hgn1sk1uiyo1_r1_1280
xoxo
/MPh
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 14 okt 2015, 20:06

Jag skulle kunna se honom med typ... Orkidé. :3
Eller nåt. x'D
Bara för att det är kul med sådana här fina sökningar. :3

Men Orkidé är förmodligen yngre än honom. Och storleksmässigt är hon större än honom. Inte för att storleken har någon betydelse. ^-^
Dessutom är hon med Jägarna så det är väl omöjligt ändå. :P
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 14 okt 2015, 20:21

Han kan få träffa på Vit, om du vill. Hon är ju en del månvarg även om hon inte äger några episka månvargskrafter, och dessutom är hon bara tonåring i nutid så det blir ju ingen vidareresa eller djupare relation, men de kan ju alltid träffas <3

I övrigt har jag tyvärr ingen annan att erbjuda!
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 14 okt 2015, 22:34

Bellz: Haha, ja, det blir kanske lite svårt då hon är med i Jägarna, med flockens nuvarande situation, och då de befinner sig i olika ändar av landet. Men om deras vägar skulle korsas någon gång i framtiden så får de väldigt gärna träffas. Ghadam skulle säkert tycka om Orkidé, som en vän om inte annat :D

Joliah: Ja, nä, Vit är ju kanske lite liten för något romantiskt från Ghadams sida, men de skulle mycket väl kunna träffas om du känner för det! Ghadam är på väg till Ötamon, så om hon är kvar där är det ju inte så långt bort ;D
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 14 okt 2015, 22:38

Precis. :3 Lite synd där. :P huhu.
Nämen... Det tycker jag. Att de kan träffas om de någon gång i framtiden befinner sig mer nära varandra. :D
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    tor 15 okt 2015, 10:47

Hon är kvar i Ötamon med familjen, men hon har ju för vara att smyga ut över nätterna (busigt) så de skulle ju kunna träffas nattetid, rimligast. Annars måste det nästan bli så att hela familjen är med i rollspelet (;

Vit kan ju om inte annat bli nyfiken om hon får syn på Ghadam, i och med att hans tecken glöder i månljuset, som hennes egna päls.
Tezuka
Tezuka 
 

Spelas av : Punkis


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    tor 15 okt 2015, 12:58

Åhhh, jag vill så gärna ha någon att erbjuda, men det närmaste jag kan komma är Naima-finiarel eller Larzarus, och Naima är egentligen alldeles för ung xD och Larzarus inte startad
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    tor 15 okt 2015, 22:11

Jag har inget jätte roligt att erbjuda men ja hon passar ju in på kraven i alla fall ;)

Amanita är äldre och definitivt vuxen.
Hon har inget emot lek och lite mys med rätt varg förstås 
Något många inte vet så älskar Amanita att sjunga. Helst för sig själv dock. 
Hon har just nu inget intressant i livet att pyssla med och spenderar gärna nätter (och grådassiga dagar) med någon intressant. 
Hon älskar att upptäcka nya saker, även om hon redan sett de mesta i Numoori (A)

Tjaaaa det kan ju bli intressant då Nita tämligen gillar unga pojkar att fängslas av. Hon lever lite på deras ungdom kan man säga och glädjs av deras glädje. Något måste hon ju göra i sin annars så dystra tillvaro? ;) haha
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 06 jan 2016, 20:50

Aaa haha ursäktar skitsegt svar här. Om någon fortfarande är intresserad så är Ghadam fortfarande väldigt ledig ;D

Punkis: Kanske lite ung för ett kärleksintresse från Ghadams sida, men vem vet ;D Känner du för det kan de alltid träffas ändå, de kanske kan bli vänner om inte annat ;)

Mattiz: Haha åh Amanita. Har inte hon ett antal grabbar hon flirtar lite med? Ghadam skulle gärna träffa henne, och han skulle säkert vara väldigt fascinerad av henne, men söker gärna en levande partner i längden sen eller så x) Men känner du för det kan de alltid... leka lite ;D
Tirana
Tirana 
Död 

Spelas av : Zee | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 06 jan 2016, 21:39

Har ingen aning ifall Tirana skulle kunna funka... Jag veet att hon är relativt nystartad (skapad i höstas nån gång) men jag har henne hyfsat klar för mig. xD

Hon är 18 år gammal, gråvarg dock. Jättesnäll och så, men rätt naiv och godtrogen. Älskar att upptäcka nya grejer! 
Sångröst kan diskuteras. :S

Som sagt, vet inte alls hur detta skulle kunna bli. Hon befinner sig i Acherati, relativt (eller väldigt) långt bort från Ghadam, men hon ska vandra inåt landet har jag tänkt.

/// Ella/Bläckis


Senast ändrad av Tirana den tor 07 jan 2016, 12:09, ändrad totalt 1 gång
Alassëa Marion
Alassëa Marion 
Utvandrad 

Spelas av : My | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 06 jan 2016, 21:47

Jag har länge funderat på om Alassëa skulle vara av intresse, men kommer inte fram till något vettigt.

Hon är ju vuxen, minst sagt. Men kanske lite för "gammalmodig"? Väldigt överformell, och tja, det har väl mer med var hon kommer ifrån och kulturen där än ålder, egentligen. Men hon har väldigt nyfiken på Numoori, och vill utforska Numoori (hon har försökt börja med det går segt *host -inte alls mitt fel-*).
Hon tycker om att sjunga, gud ja! Hon skulle säkert kunna Ghadam några sånger på hennes språk också. 
Jag tror säkert att hon är mysig och go, har bara inte utforskat den sidan av henne riktigt. 

Om inte annat kan de ju iallafall prova att träffas, och se hur det känns. c; 

*slängkyssar*
Nardol
Nardol 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 06 jan 2016, 21:55

Nardol är förvisso ung men med ett - stundtals -moget sinne, samtidigt som hon inte är trist eller rädd för lek. Hon kan ha allt ifrån långa diskussioner om månens relation till vargarna till tuffa brottningsmatcher i leran och hon älskar att sjunga! Hon är ingen månvarg men har präktiga element-tatueringar över sin kropp. Skulle gärna se att de träffades o pratade iallafall lite :)


Senast ändrad av Nardol den ons 06 jan 2016, 22:31, ändrad totalt 1 gång
avatar
Azdell 
Vampyrjägare 

Spelas av : Älg


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    ons 06 jan 2016, 22:29

Han kan gifta sig med Hector.
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    fre 12 feb 2016, 23:08

Bläckis: Ja, de är kanske liiite långt ifrån varandra, men skulle de råka hamna i närheten av varandra senare så kan de säkert träffas i alla fall! Ghadam är mest glad, så de skulle säkert kunna bli kompisar om inte annat :D

My: Håhå, ja, om något är hon äldre än honom huehuehue. Han skulle nog finna henne intressant, och gärna lyssna till hennes egendomligt främmande sånger <3 Var befinner sig Alassea? Ghadam är i Ötamon. Kan de träffas? :'D xoxoxo

Embla: Lerbrottning går ju inte riktigt att säga nej till ;D Var befinner sig Nardol? ;D

Älg: OKEJ JA. Bra. Fint. Då var det bestämt. Ghadam gifter sig med Hector. Nu är de gifta. Fint. Fint *torkar tår* Nämen, de skulle kanske kunna träffas/ha träffats? c': Tänker då Hector ändå var i Ötamon ganska ett tag, och Ghadam tagit sig dit för ett tag sedan sådär, och till och med har mött en av Blue's valpar, så är det ju inte omöjligt att de träffats innan Hector stack till Silverpile? ;D
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    lör 13 feb 2016, 12:22

I'm sorry to say att Nardol blivit pausad så blir ingen dejt där eller. Men söker han fortfarande lyckan i sommar någon gång så är hon tillgänglig då :) <3
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 14:56

Tänkte damma av den här tråden lite och se om där är någon som kanske är intresserad av att träffa och lära känna den här gladlynta månvargen :D
Persephone
Persephone 
NPC 

Spelas av : Embla | NPC


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 15:06

Är han i västra numoori så vill Persephone gå på dejt!!
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 15:21

Han har varit stillastående i Ötamon ganska länge, så ja! Han är i västra Numoori :D Han är väldigt flyttbar till de olika områdena i väst! Var befinner sig Persephone? Känner du för att starta något? ;D
Persephone
Persephone 
NPC 

Spelas av : Embla | NPC


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 15:23

Pers är på stormstäppen just nu, och jag kan absolut starta ett roll där :D
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 15:25

Go for it! :'D
Persephone
Persephone 
NPC 

Spelas av : Embla | NPC


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 15:49

Persephone
Persephone 
NPC 

Spelas av : Embla | NPC


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 16:04

Eeeeh tänkte fel så nu blev det där på solstäppen istället hah ah a
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Charmerande ungkarl söker sällskap    sön 25 sep 2016, 16:09

Lugnt, det blir bra xD Ska försöka få ihop ett svar sen, behöver få lite annat gjort först bara ;)
 
Charmerande ungkarl söker sällskap
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Stilig ungkarl söker det mesta
» Stilig tös söker sällskap
» Fina flickor söker sällskap
» En snäll hona säker sällskap
» söker sällskap till min lila flicka:)
Hoppa till annat forum: