Pågående Event
Senaste ämnen
» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]
Idag på 18:38 av Radagast

» Ruskväder (P)
Idag på 17:20 av Torbjörn

» Den som frågar [Öppet]
Idag på 16:56 av Torbjörn

» Spådomskonstens under [Öppet]
Idag på 16:13 av Tolir

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Idag på 16:05 av Tolir

» Jag vill vara lika...
Idag på 16:01 av Sigrid

» Du vet aldrig vem som hör dig här [P]
Idag på 12:49 av Öhld

» Uppviglare [P]
Idag på 12:00 av Umbriel

» En mästerlig plan [Umbriel]
Idag på 11:52 av Umbriel

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 3 gäster. :: 2 Botar

Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
My New Family (P) - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
My New Family (P) - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 My New Family (P)

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    tor 06 okt 2011, 19:21

Han klippte på öronen och lade huvudet lite på sned. "Med tanke på din kraft vore ju helare den rätta rangen för dig..." Han såg på henne emd de isande blå äögonen.
Mitri
Mitri 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    tor 06 okt 2011, 19:25

hon skrattade till och ser in i hans isblåa ögon, - jo det antar jag att det skulle passa mig. Hon sveper med svansen och ruskar smått huvudet så den långa blåa luggen faller mjukt ner över hennes nos. - Och vilken rang tillhör du?
hon ser på honom med en nyfiken blick. det gick en glad nervkittlande känsla inom henne, hon kände sig hemma, att tillhöra en flock kändes bara så rätt. " en familj"
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    tor 06 okt 2011, 19:28

Tocho såg på henne och log snett. "Jag är alfan" Sade han lugnt. Han hade visserligen inte sagt sanningen till henne om vem han var från början men det var bara för att han ville se hennes rätta jag. De flesta blev annnorlunda då de fick höra att han var alfan och betedde sig inte så som de brukade göra med en vanlig medlem.
Mitri
Mitri 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    tor 06 okt 2011, 19:34

Hon stirrade på honom, hon trodde att han skämtade med henne. Men när hon ser den stolta hållningen och den stolta blicken han har så förstår hon att han inte skojar. Hon böjer på huvudet som i en ursäktande gest, det var en gest som hon hade blivit lärd från sin familj , att visa de äldre och de högt rankade respekt men även som en ursäkt om man hade gjort eller sagt något dumt. - åhhh förlåt mig ärade ledare. jag.. jag visste itne.. hon rodnar och stirrar ner i marken.

( hehe, mitri fick en chock :P )
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    fre 07 okt 2011, 10:44

Tocho betraktade henne då de gick upp för henne vem han var och han suckade till kort. Det var just därför han inte sagt att han var alfa från första början. "Hade jag velat att du skulle kräla för mig som så många gjort hade jag väl sagt på en gång vem jag var eller hur?" Han svepte till med svansen och skakade smått på huvudet.
Mitri
Mitri 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    tor 13 okt 2011, 21:11

Hon möter hans blick och sveper med svansen. - jag ber om ursäkt. Hon suckar lite och sveper lite med svansen. Hon betraktar honom med sin milda blick. - Så du kan väll berätta lite om flocken Vend. Hon använde det namn han kallade sig först. Fast hon visste inte vad han skulle säga om det men det var i alla fall bättre än inget.
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    sön 16 okt 2011, 14:33

Han klippte lite med öronen då hon kallade honom Vend och han log snett. "Jag är ledsen Mitri men mitt namn är Tocho om du inte redan visste det. Jag sade inte mitt rätta namn för att jag inte ville bli associerad som ledaren." Han lade huvudet lite på sned då hon frågade om han kunde berätta om flcoken. "Jag vad vill du veta om flocken?" Det kunde ta lång tid om han skulle berätta allt han visste om flocken.
Mitri
Mitri 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    sön 16 okt 2011, 14:40

Hon möter hans blick och ler snett, ett avslappnat milt leende. - Det var ett riktigt smart drag Tocho. Hon sveper mjukt med svansen. Att kalla sig själv något annat så att ingen fjäskade för att bli medlem i flocken, det tycker hon var ett svart val. - ryktena om dig stämmer faktiskt. Hon ser på honom och klipper lite med öronen. - ja, hur många är det i flocken? (hon kom ju in i flocken efter flockmötet ), hur stort är vårat revir? kanske bäst att börja med två frågor så att han inte behöver ta allting på en gång.
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    sön 16 okt 2011, 15:19

Tocho log lite mot henne och nickade smått då hon sade att de var smart av honom. Sedan då hon frågade om flocken funderade han smått innan han svarade. "Vi är just nu 7 st sammanlagt i flocken" det var ingen stor flock insåg han men de var en början i alla fall. "Reviret är just nu norra delen av lövskogen med sjön som mittpunkt ungefär (vet inte exakta gränserna), men ju större flcoken blir desto mer utrymme komemr vi behöva."
Mitri
Mitri 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    lör 22 okt 2011, 13:01

Hon lyssnar medan han berättar om hur stor flocken är och hur reviret går. Hon sveper lite med svansen och betraktar honom med sin lugna blick. - Jag ser fram emot att lära känna de andra i flocken. Hon ler emot honom och klipper lite med öronen smått för att lyssna på allt ljud omkring dem.
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    lör 22 okt 2011, 17:07

Han nickade då hon sade att hon såg fram emot att lära känna resten av flocken. Han log vagt men vänligt mot henne. "Vad jag vet är de en bra flock. De jag känner har visat sig vara lojala och vänliga så jag hoppas att du ska trivas."

(Ska vi börja avsluta?)
Mitri
Mitri 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    mån 24 okt 2011, 17:56

Hon nickar emot honom och sveper lite med svansen. hon skulle göra sitt bästa att visa flcokens och ledaren sin lojalitet. - det tror jag säkert Tocho.

(Japp :) kan fortsätta någon gång när valparna är födda eller något :P )
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    mån 24 okt 2011, 18:54

Tocho nickade kort och såg sig omkring. "På återseende då mitri" Sade han innan han vände om och började gå därifrån.
Mitri
Mitri 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: My New Family (P)    mån 24 okt 2011, 19:23

hon ser efter honom och vänder sig om och går därifrån..

(AVSLUTAT)
 
My New Family (P)
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» My family~
» A new family member?!(P)
» I'm done [Thzuki and the family]
» Family reunion
» Family reunion (P)
Hoppa till annat forum: