Pågående Event
Senaste ämnen
» Andrahandsval [P]
Idag på 20:38 av Astrid

» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 26 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 25 gäster. :: 1 Bot

Malva


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med

Gå ner 
+2
Eira
Gavin
6 posters
FörfattareMeddelande
Gavin
Gavin 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    mån 10 jun 2013, 15:34

Gavin är en ung hane (han är mestadels Karg) som är flockledare över Cierzo. Nu söker han en neutral eller god tik (ond går också bra om denne kan acceptera att dela flock med goda vargar och inte leda flocken i fördärvet igenom att skapa konflikter med andra flockar) som kan dela flockansvaret med honom och kanske lindra hans brustna hjärta. Han har på kort tid förlorat båda sina föräldrar och sin ena syster, den andra systern har valt att lämna flocken och söka sin egen lycka. Han kan inte göra som henne utan måste stanna och leda flocken.

Så nu söker han en ansvarsfull tik (ålder är mindre viktigt) som kan stiga upp och bli med ledare över den neutrala flocken Cierzo (och dela livet med honom).

(Dessutom vore det bra om det fanns någon fler ledare över flocken då jag personligen inte kunnat vara så super aktiv).
Eira
Eira 
Död 

Spelas av : Emelie | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 11 jun 2013, 12:06

Har ju min Aziza :)
Theron
Theron 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    mån 17 jun 2013, 17:09

Ingen annan som är intresserad av en ung ledare?
Kangee
Kangee 
Död 

Spelas av : Kangis | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    lör 22 jun 2013, 16:02

Jag har ju Iyzebel c: Men de kan ju träffas och sen se hur kemin är isåfall :)
Theron
Theron 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    lör 22 jun 2013, 19:24

Ja det vore ju nått :-) Vart befinner sig din tös då? Gavin befinner sig mest kring lövskogen och områdena runt den.
avatar
Diversea 
Död 

Spelas av : Elsa | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 30 jul 2013, 12:16

Är intresserad, men eftersom det var ett tag sedan det här skrevs och du har fått flera erbjudanden så säger jag bara lycka till! :)
Navareil
Navareil 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 30 jul 2013, 12:33

Jag spelar Gavin.

Ännu har inget rollspel blivit av så om din tik vill träffa Gav och rolla så vi får se hur deras möte går kan vi göra det :-)
avatar
Diversea 
Död 

Spelas av : Elsa | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 30 jul 2013, 12:43

:D
Min flicka är i Itrozo, var är Gavin då? :)
Navareil
Navareil 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 30 jul 2013, 12:45

Ja han befinner sig kring lövskogen (reviret ligger ju där så).

De skulle kunna träffas i typ Ken-Yak (då har båda fått gå rätt långt för innan de träffas)
avatar
Diversea 
Död 

Spelas av : Elsa | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 30 jul 2013, 12:52

Det blir jättebra, hon får sträcka lite på benen och träffa en annan singelvarg x)
*gnuggar frenetiskt händerna*
Navareil
Navareil 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 30 jul 2013, 12:54

Ja som sagt vi får se hur de hela utvecklar som under rollspelet :-) Men börjar du rollet?
avatar
Diversea 
Död 

Spelas av : Elsa | Död


InläggRubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med    tis 30 jul 2013, 13:04

Visst
 
Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Nytt försök, Ung ledare söker tik att dela flock och livet med
» Känner du för o dela på den där? [P]
» Dela på natten [Malva]
» Livet är en lek [P]
» Snygg singelkille söker kvinna som söker spänning!
Hoppa till annat forum: